Zo heette Beau ookGimmick schreef:Alle drie de honden heten Puppie...

Moderator: moderatorteam
Zo heette Beau ookGimmick schreef:Alle drie de honden heten Puppie...
Het roept zo lekker ....Hilde schreef:Zo heette Beau ookGimmick schreef:Alle drie de honden heten Puppie...
Mantelpakje heb ik niet, kort rokje daarentegen... en dan mn salomons er onderMachie schreef:Ik doe niks qua trimmen. Die hond krijgt eindelijk wat haar. Vooral vanaf blijven hahaha!
maar als ik sommige dingen zo lees... Wie komt er in mantelpakje?
Ik wist niet dat hij een stamboom heeft, leukManuma schreef:Manu is nóg korter
O. Ik zal eens kijken of ik m'n hond kan leren lopen zonder te trekken_Jules_ schreef:Mijn show is ook heel serieus![]()
Ik doe dit nooit en ik moet bekennen dat ik het een beetje spannend vind.Machie schreef:Wat nemen jullie het allemaal serieus![]()
Ja dat mag hoorManuma schreef:Ik doe dit nooit en ik moet bekennen dat ik het een beetje spannend vind.Machie schreef:Wat nemen jullie het allemaal serieus![]()
Mag ik mijn kaastasje mee de ring in nemen eigenlijk? Voor kaas is ie extra mooi
En dan wordt ze de ring uitgestuurd omdat ze een hapje keurmeester heeft genomenveertje schreef:Ja dat mag hoorManuma schreef:Ik doe dit nooit en ik moet bekennen dat ik het een beetje spannend vind.Machie schreef:Wat nemen jullie het allemaal serieus![]()
Mag ik mijn kaastasje mee de ring in nemen eigenlijk? Voor kaas is ie extra mooi![]()
@Shibby: Je hebt nog een paar dagen. Misschien doet een crashdieet iets
Niet nodigManuma schreef:Ik doe dit nooit en ik moet bekennen dat ik het een beetje spannend vind.Machie schreef:Wat nemen jullie het allemaal serieus![]()
Mag ik mijn kaastasje mee de ring in nemen eigenlijk? Voor kaas is ie extra mooi
Machie schreef:Niet nodigManuma schreef:Ik doe dit nooit en ik moet bekennen dat ik het een beetje spannend vind.Machie schreef:Wat nemen jullie het allemaal serieus![]()
Mag ik mijn kaastasje mee de ring in nemen eigenlijk? Voor kaas is ie extra mooiGewoon relax, je hond wordt bekeken hoe hij in elkaar zit en of ie een rondje kan draven. Vervolgens bedenkt iemand die je niet kent en ws nooit meer ziet of ze je hond knapper vind dan een andere hond of niet. Vooral dat laatste onthouden. Het is puur smaak. Uiteindelijk neem je echt de beste en mooiste hond weer mee naar huis. Tenminste, ik wel
Manuma schreef:Ik doe dit nooit en ik moet bekennen dat ik het een beetje spannend vind.Machie schreef:Wat nemen jullie het allemaal serieus![]()
JaRi@nne schreef:
Mag Spookje ( kai's heilige knuffeltje) ook mee de ring in? Dan valt het allemaal vast wel mee!