Fiji is net zoManuma schreef:Ik wil alvast mijn excuses aanbieden voor mijnheer Bedelaar. Hij jat niets maar je hebt er een vriend bij zodra je ook maar iets eetbaars in je vingers hebtHe Gimmick??

Ik heb er zin in! Tot morgen allemaal!
Moderator: moderatorteam
Fiji is net zoManuma schreef:Ik wil alvast mijn excuses aanbieden voor mijnheer Bedelaar. Hij jat niets maar je hebt er een vriend bij zodra je ook maar iets eetbaars in je vingers hebtHe Gimmick??
Vrienden voor het leven...Manuma schreef:Ik wil alvast mijn excuses aanbieden voor mijnheer Bedelaar. Hij jat niets maar je hebt er een vriend bij zodra je ook maar iets eetbaars in je vingers hebtHe Gimmick??
Ik ben echt heel erg verliefd geworden op Malou, wat een ontzettend lekker ding zegShibby schreef:Manu was geweldig
die liet zich echt de pis niet lauw maken hoe hij daar in die ring lag te wachten totdat hij aan de beurt was![]()
![]()
Soms een beetje te. Het enige waar hij zich druk om kan maken is hoe hij Izzy haar speeltjes moet stelen en of hij niet opgevreten wordt door een andere hond want dan moet je rennen en dat lukt niet met zo'n log lichaam.Manuma schreef:Droef is ook wel echt lekker relaxed he? Mooie rapporten!
Dees en Maylo schreef:Soms een beetje te. Het enige waar hij zich druk om kan maken is hoe hij Izzy haar speeltjes moet stelen en of hij niet opgevreten wordt door een andere hond want dan moet je rennen en dat lukt niet met zo'n log lichaam.Manuma schreef:Droef is ook wel echt lekker relaxed he? Mooie rapporten!
Haha Taxi heeft ook een volle lading Droef gekregen.. Ach.. arm kereltje.Manuma schreef:Dees en Maylo schreef:Soms een beetje te. Het enige waar hij zich druk om kan maken is hoe hij Izzy haar speeltjes moet stelen en of hij niet opgevreten wordt door een andere hond want dan moet je rennen en dat lukt niet met zo'n log lichaam.Manuma schreef:Droef is ook wel echt lekker relaxed he? Mooie rapporten!![]()
Manu heeft dat ook. Die lag plat in de ring te wachten op zijn beurtAlleen 's ochtends had hij de sirene aan gezet en vond hij dat hij overal even moest checken of er wat voor hem te halen viel. En hij bestormde Taxi nog
Draak. Daarna was alle fut eruit en hij vond ook dat hij het laatste rondje niet meer hoefde te rennen
Ik wist niet zeker of jij het nou was. Kan ik nu alsnog zeggen dat ik echt genoten heb van jullie. Wat waren jullie blij met elkaar en dat straalden jullie beide gigantisch uit. We wilden eerst je hondje pikken maar we beseften ons dat hij nooit zo van ons zou houden als van jou dus hebben we je gespaard.Tigress schreef:Zo leuk! Achteraf heb ik echt veel van jullie herkend![]()
Ik zit nu echt naar de foto's en onderschriften te kijken, en ik heb steeds zo'n ''ooh, OOH! OH DIE!'' moment![]()