Manu vond Taxi ook wel heel erg interessant. Hij doet normaal heel zachtjes met spelen maar nu gingen die grote poten zo tekeerGimmick schreef: Taxi kreeg heel vaak de volle lading...
Sultan spande de kroon. Die had m toch echt wel ff vast...

Moderator: moderatorteam
Manu vond Taxi ook wel heel erg interessant. Hij doet normaal heel zachtjes met spelen maar nu gingen die grote poten zo tekeerGimmick schreef: Taxi kreeg heel vaak de volle lading...
Sultan spande de kroon. Die had m toch echt wel ff vast...
Brigitte schreef:Was weer een leuke dag, leuk om weer veel bekende te zien. Katniss was 2de in haar klasse en Khaleesi en Sjonnie zijn niet geplaatst. Ze zijn nog lekker moe van alle aandacht van iedereenIedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
Ja, Khaleesi ben ik ook echt erg verliefd op haha, tis zo'n leuk meisje. Ze heeft het ook heel erg naar haar zin gehad en zo goed haar best gedaan, stoere meid is het.Ri@nne schreef:Brigitte schreef:Was weer een leuke dag, leuk om weer veel bekende te zien. Katniss was 2de in haar klasse en Khaleesi en Sjonnie zijn niet geplaatst. Ze zijn nog lekker moe van alle aandacht van iedereenIedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
Oooh ik ben verliefd! Khaleesi...Wat een popje!!!
En Sjonnie.. hij is nog groter dan ik dacht!! Maar wat is hij lief! Prachtig beest!
Toen ik wegliep keek Kai over mijn schouder zo van... Wow..Brigitte schreef:Ja, Khaleesi ben ik ook echt erg verliefd op haha, tis zo'n leuk meisje. Ze heeft het ook heel erg naar haar zin gehad en zo goed haar best gedaan, stoere meid is het.Ri@nne schreef:Brigitte schreef:Was weer een leuke dag, leuk om weer veel bekende te zien. Katniss was 2de in haar klasse en Khaleesi en Sjonnie zijn niet geplaatst. Ze zijn nog lekker moe van alle aandacht van iedereenIedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
Oooh ik ben verliefd! Khaleesi...Wat een popje!!!
En Sjonnie.. hij is nog groter dan ik dacht!! Maar wat is hij lief! Prachtig beest!
Haha ja, ik vind Sjon ook best aan de maat maar veel vinden hem klein, nou ja ik vind van niet haha. Het is een hele brave jongen.
Leuk!Manuma schreef:Ja ik heb foto's gemaakt en mijn zus van ons. Ze zijn niet heel mooi hoor. Ik heb nog geen tijd gehad maar morgenavond wil ik alles uitzoeken en plaatsen
Haha ja ik snap het ook niet. Op een meeting begin deze maand was hij de op één na grootste. Maar ja, als ik alle Turken hier moet geloven hebben ze allemaal Kangals van 80 kilo en 1 meter schoftRi@nne schreef:
Toen ik wegliep keek Kai over mijn schouder zo van... Wow..![]()
Mensen die hem klein vinden.. zijn die 2.10m?
Ja, hij heeft mee gedaan maar lag er snel uitblondie schreef:Leuk om die ervaringen en verschillende ontmoetingen te lezen! Ben benieuwd naar de foto's van de honden in de ring!
Bri, heeft Sjon niet meegedaan of viel hij dit jaar niet in de prijzen? Het is me even niet duidelijk, vandaar de vraag?
Downloaden van de foto's is uitgeschakeld, geeft de flickr-link aan als je de formaten bekijkt bij de foto's...Manuma schreef:Foto's deel 1: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=318149
Foto's deel 2: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=318150
En nog wat extra foto's via deze link: https://www.flickr.com/gp/148356940@N05/2BXLAc
Ja.Manuma schreef:Oh oops! Doet ie het nu wel?