Apple is een gesteriliseerd corgi teefje van 6,5 jaar oud.
Ze moet vaak altijd even loskomen maar als ze een hond eenmaal leuk vindt dan kan ze vaak niet ophouden met spelen

Locatie maakt mij niet zo veel uit, liever geen Groningen of Limburg.
Moderator: moderatorteam
Daar heb je absoluut gelijk inveertje schreef:Je kan anders heeel mooi wandelen in Limburg
Zolang het geen hond is die kleine honden plaagt vind ik het prima.Eilfy schreef:Volgens mij kan ik maar ik weet niet of deze wandeling bedoeld is voor een Kenji (58cm schoft, naar teefjes heel sociaal, naar reuen wat onzeker)
Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
Als je op de duinen doelt, pak ik meestal de ingang aan de Beaufortlaan. Dan is het 1 breed zandpad waar het wat drukker kan zijn, daarna kan je de zandvlakte op en kan je de drukte opzoeken of juist niet. Alleen rondom het water is het altijd wat drukker.Brindlecardi schreef:Laten we dan in ieder geval 10 mei doen.![]()
Omgeving Soest is voor mij prima, hoe is dat voor de rest? ik ken wel alleen de populaire opgang, misschien dat er nog een rustiger alternatief is?
Moet hij niet proberenBrindlecardi schreef:Zolang het geen hond is die kleine honden plaagt vind ik het prima.Eilfy schreef:Volgens mij kan ik maar ik weet niet of deze wandeling bedoeld is voor een Kenji (58cm schoft, naar teefjes heel sociaal, naar reuen wat onzeker)
Voor mij prima!Brindlecardi schreef:Is een uur of 2 een idee?
Locatie van de link die Tedzy heeft geplaatst lijkt mij prima
Niet vervelend bedoeld, maar was Wilma niet juist van het opjagen? Apple is namelijk vaak de sjaak in zo'n geval.Sabi85 schreef:Ik wil ook graag mee. Wilma is niet klein, maar ze kan wel goed met kleine honden.