Niet meer naar boven. Mijn hond is geen engeltje die niet oven mijn tong mag plassen en ook niet boven op een kleedje.ZivaNomi schreef:Wat in hemelsnaam denk je zelfnyckle schreef:Ik zou me afvragen wat in "hemelsnaam"de toegevoegde waarde is om een hond naar boven te laten gaan.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boven plassen
Moderator: moderatorteam
-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
- Aantal honden: 1
Re: Boven plassen
-
Zellythia
- Vaste gebruiker
Orion had het met de mat in de badkamer, zodra hij dat ding zag liet ie het lopen. Nouja zo leek het dan. Mat wassen deed eigenlijk niks, dus maar weggehaald. Ik houd hem goed in de gaten en wanneer het lijkt alsof hij gaat plassen is het een ferme 'nee' en huppekee naar buiten plassen in het gras.
Leuke persoonlijke cadeau's: https://www.etsy.com/shop/SquidIncFigurines
-
nyckle
- Zeer actief
Niks mis mee. Behalve als ze zitten te zeiken boven. Of zou jij dat leuk vinden en toestaan..Als je weet dat je hond niet "schoon" is boven laat jij als baasje/vrouwtje het toch niet toe?ZivaNomi schreef:Ik denk dat iedereen hier mee eens is dat binnen pissen niet de bedoeling is. Maar toch wel hebben meer dan genoeg mensen graag honden ook boven. Niets mis mee, toch?nyckle schreef:Niet meer naar boven. Mijn hond is geen engeltje die niet oven mijn tong mag plassen en ook niet boven op een kleedje.ZivaNomi schreef:Wat in hemelsnaam denk je zelfnyckle schreef:Ik zou me afvragen wat in "hemelsnaam"de toegevoegde waarde is om een hond naar boven te laten gaan.
Makkelijk zat bij mij. Geen gezeik boven. Ben je helemaal van de pot gerukt.
-
nyckle
- Zeer actief
Niks mis mee. Behalve als ze zitten te zeiken boven. Of zou jij dat leuk vinden en toestaan..Als je weet dat je hond niet "schoon" is boven laat jij als baasje/vrouwtje het toch niet toe?ZivaNomi schreef: Ik denk dat iedereen hier mee eens is dat binnen pissen niet de bedoeling is. Maar toch wel hebben meer dan genoeg mensen graag honden ook boven. Niets mis mee, toch?
Makkelijk zat bij mij. Geen gezeik boven. Ben je helemaal van de pot gerukt.[/quote]
Lees dan maar nog een keer wat ik heb gezegd.[/quote]
Ik zei toch, dat er niks mis mee is dat mensen hun hond boven laten. Maar er wel iets mis mee, dat er mensen zijn, die hun hond daar laten zeiken. In mijn ogen vreemd, dat ze hier komen klagen, dat hun hond boven aan het waterlaten is.
-
Sandra&co
Ze zoekt dus een oplossing voor dat probleem. Zeikerd.
-
nyckle
- Zeer actief
Dat zij de hond niet aanpakt zit ik te zeiken?Sandra&co schreef:Ze zoekt dus een oplossing voor dat probleem. Zeikerd.
Met andere woorden jij laat elke gril ook toe bij je hond?
-
nyckle
- Zeer actief
Ik denk dat het probleem heel duidelijk is. De hond is boven aan het wateren. Niet in de huiskamer.ZivaNomi schreef:Wat is jou niet duidelijk hier? Hoezo ze pakt het niet aan als ze hier komt vragen voor advies? Dat heet aanpakken. En daar zijn fora voor. Wat wil je nog?nyckle schreef:Dat zij de hond niet aanpakt zit ik te zeiken?Sandra&co schreef:Ze zoekt dus een oplossing voor dat probleem. Zeikerd.![]()
Met andere woorden jij laat elke gril ook toe bij je hond?
Dan zet je de hond toch in de kelder?
Blijkbaar moet die hond boven zijn van vrouwtje. Niks moet. Gewoon doen wat logisch is.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
-
nyckle
- Zeer actief
Vind ik ook. Daarom stop ik er ook mee.Paisley schreef:Goed gesprek dit
Altijd stoppen op het hoogtepunt.
- Maandoodle
- Actief
@Nycle: echt super bedankt voor al die opbouwende kritiek en geweldige aannames die je doet. Echt top!
@ de rest, nogmaals dankjewel voor alle adviezen. Ik ga als eerste met de biotex aan de gang, zodat in iedere geval de geur weg is, dan weet ik dat het daar niet aan kan liggen. En zal afstappen van het puppyregime (zonder morren alles maar schoonmaken) en de regels wat duidelijker 'uitleggen'. Mocht dat niet baten dan kan ze blijkbaar niet boven, maar eerst al het andere proberen.
@ de rest, nogmaals dankjewel voor alle adviezen. Ik ga als eerste met de biotex aan de gang, zodat in iedere geval de geur weg is, dan weet ik dat het daar niet aan kan liggen. En zal afstappen van het puppyregime (zonder morren alles maar schoonmaken) en de regels wat duidelijker 'uitleggen'. Mocht dat niet baten dan kan ze blijkbaar niet boven, maar eerst al het andere proberen.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Interessant... Millie is 11 maanden en was binnen een paar weken zindelijk. Maar als ik een bepaald mandje naast het bed zet, plast ze daar (een piepklein beetje) in. Als het mandje in de andere kamer staat doet ze het niet. Ik snap er niks van, maar blijkbaar komt het vaker voor.