Er zit naast de ring voor de lijn een extra lipje. Iemand enig idee waar die voor is? Het is zwart plastic met een gaatje erin
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ezydog neopreen halsband vraagje
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Ezydog neopreen halsband vraagje
Op de show zag ik dat Mojo een prachtige halsband om had en die heb ik zelf nu ook voor Willem.
Er zit naast de ring voor de lijn een extra lipje. Iemand enig idee waar die voor is? Het is zwart plastic met een gaatje erin

- Benthe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Jack Russel - Aantal honden: 1
Re: Ezydog neopreen halsband vraagje
ik gok voor een penning
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
- Aantal honden: 3
- M@scha
- Zeer actief
- Arline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik vind die banden van ezydog ook mooi. Alleen die gaan klik dicht. Dat is de reden voor mij geweest om voor een hurtta te gaan, omdat die eerst door de aanlijnring gaat en dan dicht. Voor een grote sterke hond wel een fijn idee vind ik. Niet zo duidelijk misschien hahaha, hoop dat je me snapt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Arline
- Zeer actief
Arline schreef:Ik vind die banden van ezydog ook mooi. Alleen die gaan klik dicht. Dat is de reden voor mij geweest om voor een hurtta te gaan, omdat die eerst door de aanlijnring gaat en dan dicht. Voor een grote sterke hond wel een fijn idee vind ik. Niet zo duidelijk misschien hahaha, hoop dat je me snapt.
Edit: wat hierboven dus al wordt omschreven. Hunter had ik eerst ook, maar die zijn wel smal. Bij hurtta worden de banden breder na mate de grootte
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik heb de Ezydog banden al jaren, en de kliksluitingen zijn nog net zo stevig als toen ik ze kocht.Arline schreef:Ik vind die banden van ezydog ook mooi. Alleen die gaan klik dicht. Dat is de reden voor mij geweest om voor een hurtta te gaan, omdat die eerst door de aanlijnring gaat en dan dicht. Voor een grote sterke hond wel een fijn idee vind ik.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- M@scha
- Zeer actief
Ik snap wat je bedoelt arline. Met de staffords wilde ik dat ook en nog liever gesp. Nu hoeft dat niet meer

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ik heb er 2 besteld bij my k9. Ook kliksluiting maar met 'extra zeker' sluiting.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Arline
- Zeer actief
LongFields schreef:Ik heb de Ezydog banden al jaren, en de kliksluitingen zijn nog net zo stevig als toen ik ze kocht.Arline schreef:Ik vind die banden van ezydog ook mooi. Alleen die gaan klik dicht. Dat is de reden voor mij geweest om voor een hurtta te gaan, omdat die eerst door de aanlijnring gaat en dan dicht. Voor een grote sterke hond wel een fijn idee vind ik.
Ok, sterk dus

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ja hoor, Tapas van 28 kilo heeft hem ook nog nooit open getrokken gekregen dus dat zegt best wel wat.Arline schreef:LongFields schreef:Ik heb de Ezydog banden al jaren, en de kliksluitingen zijn nog net zo stevig als toen ik ze kocht.Arline schreef:Ik vind die banden van ezydog ook mooi. Alleen die gaan klik dicht. Dat is de reden voor mij geweest om voor een hurtta te gaan, omdat die eerst door de aanlijnring gaat en dan dicht. Voor een grote sterke hond wel een fijn idee vind ik.
Ok, sterk dus
De sluitingen voelen ook nog net zo stevig als toen ik ze net had.
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Wat is een "extra zeker" sluiting?malinois schreef:Ik heb er 2 besteld bij my k9. Ook kliksluiting maar met 'extra zeker' sluiting.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Daarbij staat de druk niet (alleen) op de kliksluitingGrethavW schreef:Wat is een "extra zeker" sluiting?malinois schreef:Ik heb er 2 besteld bij my k9. Ook kliksluiting maar met 'extra zeker' sluiting.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi