Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wandelen, morgen, met de trein

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Re: wandelen, morgen, met de trein

Ongelezen bericht door mijke »

Haha, eh Appelbergen ligt bij Gieten, verder geen idee, niet op de kaart gekeken :LOL:

De wandeling was heerlijk! Ik heb niet de NS wandeling gedaan omdat ik dacht dat 7,5 km in een keer een beetje te veel zou zijn voor mij, dus ik heb gewoon de trein naar Wezep gepakt en daar in het natuurgebied wat rondgelopen. Uiteindelijk alsnog acht kilometer gelopen dus had de NS wandeling prima gekund dus :P Maar dit was ook leuk! En beter nog, op een fles water na heeft het me niks gekost, en toch een leuk uitje. De hond mocht er officieel niet los maar stout als ik ben heb ik dat wel gedaan :engel: Oor jaagt toch niet en ze heeft zich voorbeeldig gedragen :I: Er was trouwens ook geen wild te bekennen. Het was overigens behoorlijk rustig, zeker in aanmerking genomen dat het én zondag was én mooi weer! Aparte gewaarwording wel. Aanrader dus voor mensen die op zondag de rust willen zoeken!
Natasja 2005
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje)
Aantal honden: 2

Re: wandelen, morgen, met de trein

Ongelezen bericht door Natasja 2005 »

Tamara81 schreef:O ja, Mijke, een NS wandeling is leuk! Ik deed er laatst een in Wageningen. Prachtige wandeling gemaakt en het ging van station naar station. Ideaal!
Van welk station naar welk station is dat dan?
Groetjes,

Sandra

Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop

R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”