Apple herkende Chef nog heel duidelijk van de vorige keer.

Is er nog animo om een andere datum af te spreken voor de mensen die eerder interesse hadden? Locatie kan veranderd worden.
Moderator: moderatorteam
Dan gaan wij weer mee! Was gezellig vandaag!Brindlecardi schreef:We hebben nog gezellig gewandeld vandaag!![]()
Apple herkende Chef nog heel duidelijk van de vorige keer.![]()
Is er nog animo om een andere datum af te spreken voor de mensen die eerder interesse hadden? Locatie kan veranderd worden.
Chef vond Manu ook helemaal oke!Brindlecardi schreef:Gezellig!
Nee hoor ik denk dat het wel losloopt, ze zal 'm vast wel eng vinden in 't begin, maar dat loopt 9 van de 10 keer wel los als ze ontdekt dat hij erbij hoort, ze zal 'm misschien uitkafferen, maar meer niet![]()
Misschien is het strand dan wel een leuke plek?
Moet ik helaas werken, ben wel 26e vrij.Brindlecardi schreef:22, 23 of 24 mei een idee?
Ik wil wel een keer mee!Tedzy. schreef:Hebben mensen interesse om binnenkort een strandwandeling te maken, bijvoorbeeld in Noordwijk aan zee? Blijkbaar is daar een route waar honden het hele jaar door los mogen lopen.Ik kan zowel overdag als 's avonds.
Zie hier (klik) de route en praktische informatie.
Jammer, ik kan morgen niet! Wil je duo graag een keer in het echt bewonderenManuma schreef:Ik wil ook wel mee! Ik wil Ted, Jazzy en Dino wel eens ontmoeten![]()
Morgenochtend of begin middag wil ik op Kijkduin gaan wandelen, als iemand mee wil?
Jaaa leuk!Joyce112 schreef:Jammer, ik kan morgen niet! Wil je duo graag een keer in het echt bewonderenManuma schreef:Ik wil ook wel mee! Ik wil Ted, Jazzy en Dino wel eens ontmoeten![]()
Morgenochtend of begin middag wil ik op Kijkduin gaan wandelen, als iemand mee wil?
Oo wat fijn dat je het er kent, bedankt voor de alternatieve route, ik woon zelf in Noord-Holland dus ik ken eigenlijk alleen de stranden hier in de buurt.Judith schreef:Ik wil wel een keer mee!Tedzy. schreef:Hebben mensen interesse om binnenkort een strandwandeling te maken, bijvoorbeeld in Noordwijk aan zee? Blijkbaar is daar een route waar honden het hele jaar door los mogen lopen.Ik kan zowel overdag als 's avonds.
Zie hier (klik) de route en praktische informatie.
Dit is inderdaad losloop. Paadje naast Estec (esa) is soms wel wat smal, voor een grote groep is het dan niet zo gezellig.
En ik zou een alternatief startpunt nemen! Ik vind het een wat gekke plek om op de Grent te starten.
Ik zou beginnen:
Duinen in bij de Boerhave weg, pad volgen, trap af, rechtsaf. Dan het hele pad naast Estec volgen, na de groene slagboom rechts, op het openveld weer rechts, eerst mogelijke strandopgang omhoog, over het strand. Wat drinken/eten bij Take2, en dan vanaf daar gewoon weer naar je auto lopen.
Helaas kan ik vandaag niet (en is de Kijkduin wel een beetje erg ver voor ons).Manuma schreef:Ik wil ook wel mee! Ik wil Ted, Jazzy en Dino wel eens ontmoeten![]()
Leuk!Manuma schreef:Jaaa leuk!Joyce112 schreef:Jammer, ik kan morgen niet! Wil je duo graag een keer in het echt bewonderenManuma schreef:Ik wil ook wel mee! Ik wil Ted, Jazzy en Dino wel eens ontmoeten![]()
Morgenochtend of begin middag wil ik op Kijkduin gaan wandelen, als iemand mee wil?Laat weten wanneer je eens zin hebt, wij zijn altijd in voor nieuwe vriendjes