Gillen spartelen en krijsen geblazen. Poolhond begon haar flink aan te pakken.
Ikzelf weet dan nooit zo goed wat ik moet doen maar mijn partner kent geen genade als een grote hond Bas of Tom wat wil aandoen. Hij pakt die poolhond aan zijn nekvel en tilt de hele hond zo op....
Poolhond weer met 4 poten op de grond gezet en baasje stond er met de mond vol tanden bij. Kleine discussie en die poolhond wat dreigen naar bange onderdanige Bas. Die hond haalde het echter niet meer in zijn hoofd om weer op Bas te duiken. Gekke Tom keek alles aan terwijl ik van hem had verwacht dat hij er meteen op zou duiken.
Mijn partner is veel relaxter met de honden als het om andere honden gaat. Aangezien dit de tweede keer is dat hij Bas of Tom gered heeft maak ik me er geen zorgen meer om. Hij zegt letterlijk dat geen enkele hond het in zijn hoofd moet halen om ze te pakken en als het een pitbull is die niet loslaat draait hij hem de nek om. Toch best een gerustellend idee
Ik steek mijn handen niet graag tussen twee vechtende honden maar hij zoekt het nekvel en trekt de agressor zo de lucht in en gooit hem weg. En hij weet dat je dat flink gebeten kan worden maar hij zegt liever ik dan de hondjes. Mijn hondjes hebben dus een bodyguard

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15