Hoe reageren jullie honden op onweer,
we hebben inmiddels een paar onweersbuien mee gemaakt, en voor lana was dit nieuw,
bij een paar knallen sprong ze op en keek ze rond, zo van wat is dit, komt er iets aan maar ik zie niks en ging toen weer verder met haar eigen ding, ze bleef wel allert, en 1 keer s,nachts, een beste bui, maar heb daar verders geen aandacht aan besteed, gewoon ff naar de wc gegaan en uit mijn oog hoek haar bekeken , wel allert maar verders rustig, dus denk laat het maar zo, dan gaat zij er ook geen punt van maken,
Misschien valt het dan straks met oud en nieuw ook allemaal mee.
Ben beniieuwd hoe of dit bij jullie gaat
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
onweer sorry dubbel geplaatst
Moderator: moderatorteam
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
onweer sorry dubbel geplaatst
Laatst gewijzigd door Lanavandevledders op 18 mei 2017 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: onweer
Hier trekken ze zich er ook niet veel van aan. Gait heeft z'n eerste onweersbui ook meegemaakt. Stelde nog weinig voor, klapt de aardlekschakelaar om. Toen wist ik al wat er kwam. En inderdaad, seconde of drie later en enorme klap. Ze keken wel op toen de stroom eraf vloog, maar op de donderslag reageerden ze weer vrijwel niet. Verder viel het redelijk mee met het onweer. De plensbui die ook langs kwam was vele maken boeiender volgens Gait. Die ging dus op de achterpoten en met de voorpoten op de vensterbank om maar goed naar buiten te kunnen kijken naar de regen. Vuurwerk met oud en nieuw was ook geen enkel probleem (toen was Gait ongeveer 11 weken)
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Re: onweer
Sorry dubbel geplaatst
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever