Groot gelijk. Maar ik heb geen kinderen en de neefjes en nichtjes bezoeken wij vooral. Die zijn weinig hierLanavandevledders schreef:Lana ziet de bench als haar plekje, echt rustplek, als ik s,morgens het deurtje open zet ,kan het nog wel een kwartier duren voordat ze besluit om eens in de benen te komen, ook als de kleinkids er zijn , kan ze zich daarin terug trekken,
Als ze daarin ligt mag niemand haar lastig vallen, en kunnen de kids niet perongeluk over of op haar vallen, vindt het wel zo safe, en hij staat me eigenlijk nog niet zo in weg, dus laat ik het nog maar een poos zo,
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe heb jij de bench afgebouwd?
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Hoe heb jij de bench afgebouwd?

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Hier staan er 2. Voor ieder een bench. Deur staat altijd open en ze liggen er graag in.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik heb nog steeds zo'n lelijk ding staan. Nu 2, ook eentje voor Fiji. Maar die had ik in de bench van Csiva gewild. Helaas slaapt Csiv ook zelf veel in de bench dus weg kan ie niet.
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hier staan 2 benches en een puppie ren.
Gimmick haar enorme bench blijft totdat haar kennel buiten helemaal klaar is.
Ik heb m nodig om haar af en toe even veilig weg te kunnen sluiten zonder risico dat ze naar buiten vliegt.
Maar ze ligt er graag in dus dat is het probleem niet.
Taxi zit nu in de bench als we echt lang weg moeten.
De korte stukjes ligt hij in de puppie ren. Ik heb niet altijd de tijd om al het speelgoed van de kinderen weg te bergen. En dat eigent hij zich nog wel eens toe.
Gentle slaapt in de keuken. Daar heb ik gewoon ooit de bench voor ingeklapt kussen neer gelegd en klaar is klara. Geen gedoe met afbouwen of wat dan ook.
Zij mist m dan ook niet. Wel moet ik bij Gentle opletten dat ze niet in een te grote ruimte zit want dan poept ze binnen
Gimmick haar enorme bench blijft totdat haar kennel buiten helemaal klaar is.
Ik heb m nodig om haar af en toe even veilig weg te kunnen sluiten zonder risico dat ze naar buiten vliegt.
Maar ze ligt er graag in dus dat is het probleem niet.
Taxi zit nu in de bench als we echt lang weg moeten.
De korte stukjes ligt hij in de puppie ren. Ik heb niet altijd de tijd om al het speelgoed van de kinderen weg te bergen. En dat eigent hij zich nog wel eens toe.
Gentle slaapt in de keuken. Daar heb ik gewoon ooit de bench voor ingeklapt kussen neer gelegd en klaar is klara. Geen gedoe met afbouwen of wat dan ook.
Zij mist m dan ook niet. Wel moet ik bij Gentle opletten dat ze niet in een te grote ruimte zit want dan poept ze binnen
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Anneverburg
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
Wij hebben Saar er op een gegeven moment ook niet meer ingedaan. Er zijn toen helaas wel wat papieren en schoenen gesneuveld. Maar na een paar maanden was dat over en je leert er ook goed van opruimen. Nu doet ze het keurig, ze gaat alleen op de bank liggen als we er niet zijn en daar betrappen we haar dan ook nog wel eens op. Dus dat nemen we maar voor lief.