pepim schreef:Misschien steekt het verhaal wel heel anders in elkaar dan dat jij het invult, dat kan namelijk ook, toch? Waarom open je anders een topic als je hondje 12 jaar is, goedkeuring om hem te laten herplaatsen? Nou ja, dat lijkt me in ieder geval niet. Kan ook best een stukje frustratie zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niets om haar hond geeft, want dan open je geen topic lijkt mij dan.-tycho schreef:Tips en adviezen komen ook niet aan, dat is de frustratie.Sandra&co schreef:Is het misschien mogelijk gewoon tips/adviezen te geven in plaats van scheldpartijen?Dit lijkt me namelijk niks op te lossen.
Lees deze zin in de openingspost
Ik ben echt radeloos en kan er niet meer tegen. Ik vind het gewoon een super vervelende hond en dat is waarschijnlijk mn eigen schuld. Ik weet echt niet wat ik moet doen, heb geen zin om 4x per dag plas op te ruimen en gedomineerd te worden door een hond. Niemand vind hem ook leuk
Kijk dan naar de foto van het hondje en zie wat een leuk en lief bekkie er op dat hondje zit.
Bedenk dan dat er mensen zijn die zich opwinden en wel om een hondje geven dat ze niet eens hebben ontmoet.
Het voelt alsof deze dame toestemming komt vragen om de handdoek in de ring te gooien.
Soms kan je niet anders dan bevestigen wat ze zelf al weet, natuurlijk is het jouw schuld. Je denkt dat je al heel veel hebt geprobeerd, maar je hebt eigenlijk nooit echt je best gedaan en dat weet je best.
Ik lees hier een hulpvraag, misschien wel een noodkreet van iemand die het helemaal niet meer ziet zitten en ten einde raad is. Dit forumlid vraagt om advies om haar problemen met hun hond opgelost te krijgen. En dat is waar een hondenforum voor is, waar mogelijk oplossingen aandragen voor eenieder die daarom vraagt. Afbekken, oordelen en veroordelen, zoals hier maar al te vaak voorkomt, met name bij nieuwe leden werkt averechts en heeft totaal geen zin. Ingrijpen door de moderators vond ik op pagina 1 al noodzakelijk. Maar klaarblijkelijk liggen de prioriteiten voor hen op een ander vlak.