Mijn katten verjagen Fred de hele tijd. Hij durft al niet meer op zijn stretcher. Ook niet nu de katten er niet meer op mogen. En nu hebben ze zijn kussen ingepikt. En ze doen niets. Alleen maar liggen. Maar no way dat hij er in de buurt durft.
Moderator: moderatorteam
Mooi heGrethavW schreef:Sinds een aantal weken hebben wij (eigenlijk mijn echtgenoot) een vogelspin.
Dank je wel.Remco v/d Sanden schreef:Mooi heGrethavW schreef:Sinds een aantal weken hebben wij (eigenlijk mijn echtgenoot) een vogelspin.
Heb zelf jarenlang spinnen, slangen en schorpioenen gehad. Zijn erg mooi om te houden. Veel plezier ermee, zeer fraai exemplaar
Die is leuk zeg, leuk kleurtje.-Saskia- schreef:Nieuwe huisgenoot, Pluisje![]()
![]()
Dankjewel! Hij is nu 10 maanden. Ben erg benieuwd of hij nog veel zal veranderen. Relatief heeft hij nog een vrij kleine kop.ZivaNomi schreef:Ahh wat is Harvje mooiik weet het ik weet het, niks aan de hand.. maar Otis is echt mijn babytje en ik vind zo jammer.. heel veel knuffels en snoepjes aankomende tijd dus
Dankjewel! Het is een behoorlijk lange kat inmiddels maar nog wel vrij fijntjes.Tedzy. schreef:Ahww, beterschap voor je kleine ventje.![]()
Onze kater viel als kitten zijn zusje ook wel eens lastig maar na de castratie was dit inderdaad verleden tijd.
En wat is Harvey mooi (en groot!) geworden!