Ze verkopen de bekende merken, maar ze zijn zo goedkoop ten opzichte van de dierenwinkel/dierenarts dat ik denk van

Voor de katten betaal ik bijv €17,- , bij de dierenwinkel betaal ik voor datzelfde doosje €33,-
Moderator: moderatorteam
Ik breek even in. Bedankt voor de tip van deze webshop. Die is aanzienlijk goedkoper dan waar ik het tot nu toe bestelde. Ik kan alleen nergens vinden welke pakketservice ze gebruiken. Is dat Post NL?Neeltje schreef: Ik heb de laatste keer bij http://kathond.nl €19 betaald voor Frontline Combo 2-10 kg. Toen nog met lage verzendkosten en zie nu dat er geen verzendkosten meer zijn.
Voor zover ik me kan herinneren wel. Ik heb toen maar 1 verpakking besteld om te kijken of het wel veilig was en het is toen gewoon in een envelop gestopt en was zo hier. Dat moet haast wel Post.nl moeten zijn geweest. Anders bel je ze morgen even, dan weet je het zeker.Tamara/Bayko schreef:Ik breek even in. Bedankt voor de tip van deze webshop. Die is aanzienlijk goedkoper dan waar ik het tot nu toe bestelde. Ik kan alleen nergens vinden welke pakketservice ze gebruiken. Is dat Post NL?Neeltje schreef: Ik heb de laatste keer bij http://kathond.nl €19 betaald voor Frontline Combo 2-10 kg. Toen nog met lage verzendkosten en zie nu dat er geen verzendkosten meer zijn.
Neeltje schreef:Is dat de juiste link? Want ik krijg de melding de 'vlooiendruppels.nl' te koop is.
Ik heb de laatste keer bij http://kathond.nl €19 betaald voor Frontline Combo 2-10 kg. Toen nog met lage verzendkosten en zie nu dat er geen verzendkosten meer zijn.
Deze lijkt toch ietsje duurder te zijn dan de link van Neeltje.mito schreef:Ik toevallig van de week hier besteld. De goedkoopste die ik kon vinden. Donderdag besteld, vrijdag binnen via PostNL
http://www.topdierenshop.nl/
Echt waar? Bij mij niet...heb je Seresto-banden al eens geprobeerd? M'n katten hebben die nu bijna 9 maanden om en nog geen vlo op ze gezien (terwijl opa-kat ze ontzettend aantrok en vaak een ontzettend kapot gekrabde vacht had). Sinds Seresto; 0 problemen. Iets duurder in aanschaf, maar gaan langer mee.dagmar88 schreef:Voor mijn katten zijn de bandjes van de action het enige dat direct en langdurig werkt.
Lemuria schreef:Echt waar? Bij mij niet...heb je Seresto-banden al eens geprobeerd? M'n katten hebben die nu bijna 9 maanden om en nog geen vlo op ze gezien (terwijl opa-kat ze ontzettend aantrok en vaak een ontzettend kapot gekrabde vacht had). Sinds Seresto; 0 problemen. Iets duurder in aanschaf, maar gaan langer mee.dagmar88 schreef:Voor mijn katten zijn de bandjes van de action het enige dat direct en langdurig werkt.
Dan zou ik elke maand 1 bandje kopen ipv alles in 1xdagmar88 schreef:5 x 25 euro, nee bedankt. Ze zijn ook nog eens geniaal in het kwijtraken/afdoen er van.
Wel heel veel aan (merk)pipetjes, werkte allemaal hooguit een week of twee en dan mag je nog niet opnieuw behandelen.
DA zei dat ze dat vaak hoort sinds een paar jaar.
Maar dit werkt perfect en pito heeft dus ook geen allergie klachten meer.
Ik heb hier ook besteld en dat kwam inderdaad gewoon met PostNL in een bubbeltjesenvelop door de brievenbusNeeltje schreef:Voor zover ik me kan herinneren wel. Ik heb toen maar 1 verpakking besteld om te kijken of het wel veilig was en het is toen gewoon in een envelop gestopt en was zo hier. Dat moet haast wel Post.nl moeten zijn geweest. Anders bel je ze morgen even, dan weet je het zeker.Tamara/Bayko schreef:Ik breek even in. Bedankt voor de tip van deze webshop. Die is aanzienlijk goedkoper dan waar ik het tot nu toe bestelde. Ik kan alleen nergens vinden welke pakketservice ze gebruiken. Is dat Post NL?Neeltje schreef: Ik heb de laatste keer bij http://kathond.nl €19 betaald voor Frontline Combo 2-10 kg. Toen nog met lage verzendkosten en zie nu dat er geen verzendkosten meer zijn.
Ik zie het nu. De advantix die ik altijd gebruik is er dan weer wel net goedkoper.Tamara/Bayko schreef:Deze lijkt toch ietsje duurder te zijn dan de link van Neeltje.mito schreef:Ik toevallig van de week hier besteld. De goedkoopste die ik kon vinden. Donderdag besteld, vrijdag binnen via PostNL
http://www.topdierenshop.nl/
Op die manier lokken ze natuurlijk klanten. Als je op andere producten dan wel flink winst maakt dan kan zoiets dus wel uit, juist op de langere termijn als klanten ook terug gaan komen voor andere dingen.Pets_Passion schreef:Die prijzen zijn echt absurd laag...
Ik heb de Advantix nu in de aanbieding voor 40% korting. Met de korting zit ik wel onder die prijzen maar het kan niet uit. Ik verkoop ze voor minder dan mijn inkoopsprijs..
Met dank aan dit soort prijsstunters.
Vraag me altijd af hoe ze dat op lange termijn vol gaan houden..
Ik niet trouwens, mijn korting is alleen geldig voor de huidige partij die ik nog op voorraad heb. OP = OP.
Het komt niet meer terug in het assortiment.
https://www.petspassion.nl/97-koopjeshoek
Karen
Dat hoop ik dan maar, dan levert het in de toekomst misschien nog wat op.runninggirl schreef:
Op die manier lokken ze natuurlijk klanten. Als je op andere producten dan wel flink winst maakt dan kan zoiets dus wel uit, juist op de langere termijn als klanten ook terug gaan komen voor andere dingen.
Ah nou zo werkt het bij mij niet en ik vind het wel nodig. Ik zou het jammer vinden als de middenstand uit de dorpen verdwijnt en daarom haal ik mijn voer en vlooienmiddel gewoon bij dat gezellige zaakje. Dan hoeft een pakketbezorger ook niet met een zak voer voor een dichte deur hier komen te staan.Neeltje schreef:Maar zo werkt het nu eenmaal. Ik ga echt niet meer voor iets betalen als dat niet nodig is.
Dat snap ik hoor, is heel logisch en doe ik zelf voor ander soort producten net zo goed ook.Neeltje schreef:Maar zo werkt het nu eenmaal. Ik ga echt niet meer voor iets betalen als dat niet nodig is.
Uit de laatste cijfers van de branche komt echt niet dat internet het grote gevaar is hoor.. De overgrote meerderheid van mensen met huisdieren koopt nog gewoon het liefst bij een stenen winkel.Paisley schreef: Ah nou zo werkt het bij mij niet en ik vind het wel nodig. Ik zou het jammer vinden als de middenstand uit de dorpen verdwijnt en daarom haal ik mijn voer en vlooienmiddel gewoon bij dat gezellige zaakje. Dan hoeft een pakketbezorger ook niet met een zak voer voor een dichte deur hier komen te staan.
Internetwinkels hebben de toekomst vermits ze prijzen blijven hanteren die flink onder die van de traditionele winkels blijven liggen. En dat kan ook. Vaak is het niet meer dan een bijverdienste waardoor ze met prijzen kunnen zakken. Het belangrijkste aspect is echter dat ze niet maandelijks hoge huurprijzen hoeven op te hoesten. Vaak is een garage of lege slaapkamer al voldoende.Pets_Passion schreef: Uit de laatste cijfers van de branche komt echt niet dat internet het grote gevaar is hoor.. De overgrote meerderheid van mensen met huisdieren koopt nog gewoon het liefst bij een stenen winkel.
Dank Neeltje. Dit is echt de goedkoopste vwb Seresto-bandenNeeltje schreef:Ik haal deze even op voor degenen die ook nog op zoek naar de laagste prijs. Zojuist voor 6 pipetten Frontline Combo 2-10 kg € 26,85 betaald en geen verzendkosten. http://kathond.nl
Als het puur je bijverdienste, hobby, is dan kan het goedkoper ja.Wolfsblut schreef:Internetwinkels hebben de toekomst vermits ze prijzen blijven hanteren die flink onder die van de traditionele winkels blijven liggen. En dat kan ook. Vaak is het niet meer dan een bijverdienste waardoor ze met prijzen kunnen zakken. Het belangrijkste aspect is echter dat ze niet maandelijks hoge huurprijzen hoeven op te hoesten. Vaak is een garage of lege slaapkamer al voldoende.Pets_Passion schreef: Uit de laatste cijfers van de branche komt echt niet dat internet het grote gevaar is hoor.. De overgrote meerderheid van mensen met huisdieren koopt nog gewoon het liefst bij een stenen winkel.
Het is zeker jammer dat de traditionele winkels verdwijnen. In Geleen en Sittard is inmiddels al ruim 25% gesloten. Dat worden er zeker nog meer als de huurcontracten afgelopen zijn.
Veelal koopt men uit economisch oogpunt bij webwinkels. In veel gevallen speelt ook mee dat bepaalde producten gewoon niet vrij verkrijgbaar zijn in Nederland. En dan ga je uitwijken. Recentelijk had ik een antibioticum nodig voor mijn kippen. Dat is hier alleen verkrijgbaar op recept. Ik kocht het zonder recept elders in Europa voor 29,95. Ik weet niet eens wat dit product in Nederland kost. Een consult bij de DA kost me echter ook circa 29,95. En dan nog de kosten van het product. Daar hoef je dus niet lang over na te denken.