Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Muah uit het artikel blijkt niet direct dat de uitspraak is gedaan op basis van het feit dat hij misbaksels fokte. Er staat namelijk ook dat de honden in kleine kooien zonder water werden gehouden. Kan zo maar zijn dat dat laatste heeft gezorgd voor het houdverbod.
Nou dan kun je nu als liefhebber een geheel genoveerde Pad uit het asiel halen voor een paar centen.
Waar om die beesten voor veel geld al die ellende laten doorstaan van operaties , Spuit ze af alsze alzo ongezond als de pest zijn en moeilijkkunnenlopen.
.
Brindlecardi schreef:Muah uit het artikel blijkt niet direct dat de uitspraak is gedaan op basis van het feit dat hij misbaksels fokte. Er staat namelijk ook dat de honden in kleine kooien zonder water werden gehouden. Kan zo maar zijn dat dat laatste heeft gezorgd voor het houdverbod.
gonnie schreef:Er staat in dat ze niet veel bijtincidenten kunnen veroorzaken, omdat ze niet achter mens of dier aan kunnen gaan, dat is dan ook het enige voordeel.
gonnie schreef:Er staat in dat ze niet veel bijtincidenten kunnen veroorzaken, omdat ze niet achter mens of dier aan kunnen gaan, dat is dan ook het enige voordeel.
Arme honden.
Nee dat gedrocht loop ik er zelfs nog uit....
Haha, zelfs ik nog met mijn oude lijf.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Terecht dat zijn vergunning is ingetrokken.
Helaas wordt er nog steeds op grote schaal op de verkeerde eigenschappen gefokt. Op deze manier wordt onnodig leed veroorzaakt.