Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Brabants echtpaar met jonge baby vlucht voor pitbull......

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Brabants echtpaar met jonge baby vlucht voor pitbull......

Ongelezen bericht door Neeltje »

Brabants echtpaar met jonge baby vlucht voor pitbull, waakhond bijt meerdere voorbijgangers

BREDA – Een pitbull heeft vrijdagochtend verschillende mensen gebeten op het Spinveld in Breda. De waakhond viel nietsvermoedende wandelaars en fietsers zonder waarschuwing aan op de openbare weg.

Een echtpaar met een jonge baby kon zich nog net op tijd uit de voeten maken voor de viervoeter. Mike Machielse was minder gelukkig en werd gebeten. “Ik kwam net van de sportschool en ineens hing hij aan mijn been. Ik heb nog mazzel gehad ook.”

Op de linkerkuit van Machielse zijn de afdrukken van de hondenbeet nog goed zichtbaar. “Eigenlijk schandalig dat die hond daar rondloopt”, vindt hij.

De politie slaagde erin contact te leggen met iemand op het terrein van Spinveld 72, wat de omstanders eerder niet lukte.

De hond werd hierna door een vrouw naar binnen gesleurd. De slachtoffers krijgen van de agenten het advies om naar de huisarts te gaan en de medische kosten te verhalen op de eigenaar van de hond.

Wat er met het beestje gaat gebeuren is niet bekend. Op het bedrijventerrein waren meerdere honden aanwezig.

Bron=ED.nl
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Brabants echtpaar met jonge baby vlucht voor pitbull....

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Triest :(

(O.T. maareuh...... een jonge baby? :denken: )
Maltezers
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maltezers »

mosquito1980 schreef:Triest :(

(O.T. maareuh...... een jonge baby? :denken: )
Ja dat, kan je hebt ook oude baby`s maar dat zijn vaak bejaarde en die noemen ze dan kinds. :lol1:
AfbeeldingGroetjes Yvonne.
"Kennis is macht, karakter is meer"
Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞
Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Die mensen zitten/lopen er erg nonchalant bij, ik denk dat ik toch een wegwezer zou maken als zo'n hond om zich heen begon te bijten :denken:
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Pitbull valt meerdere fietsers aan in Breda

BREDA - Twee fietsers zijn vrijdagochtend op het Spinveld in Breda in hun been gebeten door een pitbull. Dat bevestigt de politie na een bericht van BN DeStem.

De hond was een bedrijfsterrein afgelopen en zette zijn tanden licht in de enkel van de fietsers. Volgens de politie raakten de slachtoffers nauwelijks gewond.

Hond gevangen
Gewaarschuwde agenten konden de eigenaar van de hond achterhalen. De hond is bij het bedrijf naar binnen gehaald.

Slachtoffers kregen van de politie het advies naar de huisarts te gaan.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/26533 ... Breda.aspx
Dit klinkt al een heel stuk minder dramatisch. Maar tuurlijk moet het meest shockerende artikel hier neergezet worden.

'Nauwelijks gewond' -> we waren er niet bij en ik zie geen bloederige foto's van door de mangel gehaalde benen, dus wie weet zag de hond het fietsen als een spelletje (ik zeg niet dat het zo is, maar het is net zo aannemelijk als een brute aanval).

"De hond is bij het bedrijf naar binnen gehaald' -> Dat klinkt al heel anders dan 'naar binnen gesleurd' :8):

En waar is het echtpaar dat met jonge baby op de vlucht is geslagen opeens gebleven?

Maaruh, tof. Stemmingmakerij zonder dat er duidelijk is wát er nou gebeurd is?
Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rocco »

Apart 2 afwijkende artikelen wat is waar en wat niet................ :denken:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Rocco schreef:Apart 2 afwijkende artikelen wat is waar en wat niet................ :denken:
Zoals gewoonlijk zal de waarheid ergens in het midden zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”