Mijn hond kan prima hond zijn. Wel met mijn regels waar ze zich over t algemeen prima mee vermaken. Oh en andere mensen en honden hebben ze hier echt niet nodig om plezier te hebben...Fransebulldog1 schreef:Ik denk dat mensen die juist hun honden op allerlei cursussen sturen waar ze ook nog eens een cijferlijst krijgen doorslaan. Hond gewoon lekker hond laten. Lekker los laten lopen, vrij zijn en met andere honden en mensen laten spelen.
En oja ps. TS je bent een hypocriet mens.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mensen hebben geen idee meer
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Mensen hebben geen idee meer

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Waar slaat dit nu op????Fransebulldog1 schreef:Ik denk dat mensen die juist hun honden op allerlei cursussen sturen waar ze ook nog eens een cijferlijst krijgen doorslaan. Hond gewoon lekker hond laten. Lekker los laten lopen, vrij zijn en met andere honden en mensen laten spelen.
En oja ps. TS je bent een hypocriet mens.
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ach negeer fransebulldog1 toch gewoon lekker.
Het heeft nu al vaak genoeg gezegd dat het alleen maar aan het trollen is. En iedereen blijft erop reageren
Het heeft nu al vaak genoeg gezegd dat het alleen maar aan het trollen is. En iedereen blijft erop reageren
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- iones
- Zeer actief
Nou, ik denk dat de meeste honden het fijn vinden om contact te hebben met andere honden. En om lekker vrij rond te lopen en te spelen. Maar honden worden ontzettend onderdrukt, ze mogen geen hond meer zijn. Altijd aangelijnd, nergens snuffelen, niet met andere honden in contact komen en weggetrokken worden bij andere honden....
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Nanna schreef:Hou je bek.Cleva schreef:Nou, inderdaad.Fransebulldog1 schreef: En oja ps. TS je bent een hypocriet mens.
Maak jij je nu nog druk om iemand die hier niet meer is

Fenneke en Baloe