Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Anti-labrador??
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Anti-labrador??
Mijn kruising van 10 maanden heeft sinds kort de nare eigenschap om telkens op labradors af te stormen, ze op de grond te gooien en dat telkens over en over te blijven doen. Dit gaat gepaard met veel geblaf en gehap. Niet dat ze doorbijt o.i.d. maar ik snap totaal niet waar dit gedrag vandaan komt! Het is bij zowel reuen als bij teefjes. Zij is zelf een teefje.. Iemand ideeen?
Groet,
Dorien
Dorien
-
- Zeer actief
- felicia
- Zeer actief
komt heel bekent voor..ayka heeft het ook met labradors maar gelukkig niet meer zo erg als vroeger..
weet je zeker dat ze niet een keer een slechte ervaring heeft gehad of misschien juist dat ze merkte dat ze labjes wel kon hebben?
vb ayka
toen ik ayka net had had een vriendin van mij een labrador pup..die was net wat ouder en ook flink logger dan haar op dat moment.. die denderde steeds over ayka heen, wat zij helemaal niet leuk vond en pissis werd. ze hapte van haar af maar haar labje vond het wel een grappig spelletje..nu stonden ik en die vriendin daar niet echt bij stil op dat moment en dachten 'laat maar gaan' vooral omdat ayka ook van haar af beet...
Toen ayka groter werd dan de hond en sterker kwam ze erachter dat ze m wel aan kon! dus gevolg...keihard eropaf rennen en erop springen en grommen keer op keer.. met veel moeite is het nu een stuk minder geworden maar toch is het niet fijn wandelen..
ze doet het ook bij andere labradors als ze de kans krijgt..bij andere rassen eigenlijk nooit (tenzij ze angstig gedrag vertonen)
weet je zeker dat ze niet een keer een slechte ervaring heeft gehad of misschien juist dat ze merkte dat ze labjes wel kon hebben?
vb ayka
toen ik ayka net had had een vriendin van mij een labrador pup..die was net wat ouder en ook flink logger dan haar op dat moment.. die denderde steeds over ayka heen, wat zij helemaal niet leuk vond en pissis werd. ze hapte van haar af maar haar labje vond het wel een grappig spelletje..nu stonden ik en die vriendin daar niet echt bij stil op dat moment en dachten 'laat maar gaan' vooral omdat ayka ook van haar af beet...
Toen ayka groter werd dan de hond en sterker kwam ze erachter dat ze m wel aan kon! dus gevolg...keihard eropaf rennen en erop springen en grommen keer op keer.. met veel moeite is het nu een stuk minder geworden maar toch is het niet fijn wandelen..
ze doet het ook bij andere labradors als ze de kans krijgt..bij andere rassen eigenlijk nooit (tenzij ze angstig gedrag vertonen)