Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pitbull valt hardloper aan

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Pitbull valt hardloper aan

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Ja hoor het is weer raak en zoals meestal maakten de eigenaren zich snel uit de voeten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2827 ... aan__.html
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Pitbull valt hardloper aan

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Weet niet wat er in je link zit WB maar was in ene alles kwijt op mijn PC en moest overnieuw opstarten omdat niets het deed.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Lekker dan. Ze boden wel aan om hem zelf naar de huisartsenpost te brengen, maar ik was ook niet bij die hond in de auto gestapt.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

De eigenaren hebben zich al gemeld.
Wel weer een grappige reactie onder het stuk, "de hond zal wel geschrokken zijn"
Ja en dan hang je in iemands armen :ugh:
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

En dan te bedenken, dat het gros van de beten de krant niet halen. Hou verdorie je klote beest aan de lijn.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Neeltje schreef:En dan te bedenken, dat het gros van de beten de krant niet halen. Hou verdorie je klote beest aan de lijn.
Nou inderdaad zeg, numero zoveel is dat weer, word er schijtziek van al die incidenten :kotz:
Afbeelding
korthaar
Zeer actief

Ongelezen bericht door korthaar »

Als het een goede verplichte cursus wordt, komen mensen er vanzelf achter dat het eigenlijk geen doen is met zo'n hond.
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Hippo »

gonnie schreef:Lekker dan. Ze boden wel aan om hem zelf naar de huisartsenpost te brengen, maar ik was ook niet bij die hond in de auto gestapt.
"De eigenaar van de honden “bood” aan om de man naar de huisartsenpost te brengen en het zelf onderling op te lossen. " Denk meer om het feit dat die walgelijke eigenaren het zelf wilde oplossen en niet bij de politie terecht kwam. In een gevalletje eigen schuld - dikke bult, opzet of weinig schade kan ik daar wel inkomen. Echter niet als je vol tandgaten en onder het bloed zit, dan zou ik zelf ook aangifte doen.

Werkelijk weer te zot voor woorden dat er zoiets is voorgevallen. Denk dat ik niet naar het stereotype eigenaar hoef te raden :blauwoog:
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Pemba schreef:De eigenaren hebben zich al gemeld.
Wel weer een grappige reactie onder het stuk, "de hond zal wel geschrokken zijn"
Ja en dan hang je in iemands armen :ugh:
Dat is dezelfde lariekoek als die je vaak hoort bij stafford herplaatsers.
'Een andere hond heeft een keer lelijk gedaan, sindsdien heeft hij een trauma en is hij niet meer leuk met iedereen'.
Ja...tuurlijk... :ugh:
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

bouvierpoedel schreef:Weet niet wat er in je link zit WB maar was in ene alles kwijt op mijn PC en moest overnieuw opstarten omdat niets het deed.
Als ik een link plaats stop ik er altijd een handvol virussen in, vind ik gewoon leuk. :wink:
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Ody
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ody »

Tja en dan lees je op FB reacties van andere SPA-eigenaren dat hun hond dat ook doet (joggers aanvallen), maar dat het dan de schuld van die jogger is, want dan moet hij maar rustig voorbij lopen of dan moet hij dan maar niet in een losloopgebied gaan joggen enz enz.

Door dit soort mensen zijn er dus heel veel baasjes de sjaak met hun HR-hond. Grrr, wordt daar echt zo kwaad om! :gvd:
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita

Ongelezen bericht door Leanne »

Ody schreef:Tja en dan lees je op FB reacties van andere SPA-eigenaren dat hun hond dat ook doet (joggers aanvallen), maar dat het dan de schuld van die jogger is, want dan moet hij maar rustig voorbij lopen of dan moet hij dan maar niet in een losloopgebied gaan joggen enz enz.

Door dit soort mensen zijn er dus heel veel baasjes de sjaak met hun HR-hond. Grrr, wordt daar echt zo kwaad om! :gvd:
Je kunt beter stoppen met het lezen van reacties.
Ik ben daar een tijd geleden ook al mee gestopt, het heeft echt geen zin.
Afbeelding
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

het dringt niet tot die botte hersenen door, dat je zulks soort honden aan de lijn behoren. [en als je hem dan nog niet kan houden, thuis blijven]
net zoals het niet doordringt dat je geen hond in een auto laat zitten met warm weer, hoor je ook telkens weer.

en tis zo simpel,
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat, dankzij alle commotie rondom HR-honden laatste tijd, je als de dood bent dat je hond in beslag genomen en afgemaakt wordt, en dat je daarom dus liever onderling de zaken oplost.

Afschuwelijk dat er nu weer zo'n bericht tevoorschijn komt :ugh: Dat is behoorlijk wat bloed.
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

maar als je op de hoogte bent van alle commotie, en je hebt zo'n hond, dan zou ik zo wie zo mijn hond aangelijnd houden,
je weet bij voorbaat dat je hangt als er wat gebeurd,
korthaar
Zeer actief

Ongelezen bericht door korthaar »

Wolfsblut schreef:
bouvierpoedel schreef:Weet niet wat er in je link zit WB maar was in ene alles kwijt op mijn PC en moest overnieuw opstarten omdat niets het deed.
Als ik een link plaats stop ik er altijd een handvol virussen in, vind ik gewoon leuk. :wink:
Da's niet grappig.
Hier verscheen: "press any key to continue" op het scherm, maar die staat niet op m'n toetsenbord.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Manuma schreef:Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat, dankzij alle commotie rondom HR-honden laatste tijd, je als de dood bent dat je hond in beslag genomen en afgemaakt wordt, en dat je daarom dus liever onderling de zaken oplost.

Afschuwelijk dat er nu weer zo'n bericht tevoorschijn komt :ugh: Dat is behoorlijk wat bloed.
Denk je nu echt dat zij er iets vanaf weten??? Die weten echt van niks.
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Neeltje schreef:
Manuma schreef:Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat, dankzij alle commotie rondom HR-honden laatste tijd, je als de dood bent dat je hond in beslag genomen en afgemaakt wordt, en dat je daarom dus liever onderling de zaken oplost.

Denk je nu echt dat zij er iets vanaf weten??? Die weten echt van niks.
Vanaf weten? Wat? Wat weet jij van hen dan?
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”