Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoelang vrij voor een pup?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Hoelang vrij voor een pup?

Ongelezen bericht door malinois »

Ik blijf 3 weken thuis van mn werk maar ga vanaf dag 1 wel gewoon boodschappen doen etc. Dus met grote regelmaat zit een pup toch direct een half uurtje alleen. Xygan had pech die was er nog geen 24 uur toen ik even iemand van een verjaardag op moest halen...ipv 20 min was ik ruim 2 uur weg omdat ik in de file kwam... meneer lang heerlijk te ronken toen ik thuis kwam. Ze direct mee laten draaien en dus ook direct een half uur alleen zijn heb ik bij elke pup gedaan en dat bevalt uitstekend...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Hoelang vrij voor een pup?

Ongelezen bericht door Eilfy »

Bij alle pups heb ik tot nu toe met mijn ouders kunnen regelen dat de pups de eerste 3-4 weken niet alleen was. Wel gaan we dan even naar boven of naar de WC (dus we zijn niet constant in zicht) maar echt het huis uit niet. Dat hebben we vanaf een week of 4 bij ons opgebouwd. Tot nu toe geen problemen gehad. Voordeel dat ik had (en heb) is wel dat mijn moeder makkelijk thuis kan werken en ik toendertijd studeerde dus ook relatief veel thuis was. Met werk zou ik denk ik eerst een periode vrij vragen en daarna, afhankelijk van de pup, oppas regelen (met daarbij wel de opbouw van het rustig langer alleen zijn)
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”