http://www.dogshowrotterdam.nl/
meer mensen die gaan?
Moderator: moderatorteam
Als jij de zondag komt, kom ik ookkloesje schreef:Ik ga er eens over nadenken
Na de show in Groningen er wel lol in gekregen
Hahaha ik ben nog steeds in twijfelMachie schreef:Als jij de zondag komt, kom ik ookkloesje schreef:Ik ga er eens over nadenken
Na de show in Groningen er wel lol in gekregen
Hahaha dat sowiesoMachie schreef:Samen hebben we t vast gezellig
Nou ik denk dat er 3 kelpies zijn, dus wat dat betreftMachie schreef:Ik heb al gemaild welke keurmeester ik hebDie is al wel bekend maar staat niet online
Nee, we zitten vast niet in dezelfde ring, nou en? Fiji is vermoedelijk toch de enige kroaat dus ik ben zo klaar
Wie is jullie keurmeester?kloesje schreef:Nou ik denk dat er 3 kelpies zijn, dus wat dat betreftMachie schreef:Ik heb al gemaild welke keurmeester ik hebDie is al wel bekend maar staat niet online
Nee, we zitten vast niet in dezelfde ring, nou en? Fiji is vermoedelijk toch de enige kroaat dus ik ben zo klaar![]()
Ik laat het je vanavond weten
Mevr. Wenche Eikeseth (NO)Machie schreef:
Wie is jullie keurmeester?
Nee, wij hebben een Nederlanderkloesje schreef:Mevr. Wenche Eikeseth (NO)Machie schreef:
Oh je weet al wie hahahaMachie schreef:Nee, wij hebben een Nederlanderkloesje schreef:Mevr. Wenche Eikeseth (NO)Machie schreef:
Ah was dat niet degene die vond dat je jeugdhonden geen Utjes moest geven..Tara schreef:Dan hoop ik dat ze dit keer wel weet wat ze doet, want een paar jaar geleden hebben Nathalie en ik op de show in Rotterdam een slechte ervaring met haar gehad. Ik heb er maar gewoon keihard om gelachen, maar eigenlijk was het heel kwalijk hoe dat toen ging.kloesje schreef:Mevr. Wenche Eikeseth (NO)Machie schreef:
Ja klopt, dat sloeg nergens op. Ivy was toen al NJK maar dacht nog keer erin voor de Benelux jeugd winner titel. Ze heeft in NL nog nooit een zg gehad of niets gewonnen.. Maar bij deze km ging het wat anders;P Ook de volgorde van plaatsen en dan stond er op het keurrapport een andere plaatsing haha.Tara schreef:
Ja, maar die gaf vervolgens wel doodleuk een jeugdteef een U, want die was "gelijkmatiger gegroeid". Heel bijzonder.
Mijn hond kreeg een ZG, want die was helemaal niet rastypisch. Nee, als je de standaard van een ander ras in je hoofd hebt, dan klopt er inderdaad weinig aan.
Oja, raar mens was dat.. schrijf niet meer onder haar inTara schreef:Dan hoop ik dat ze dit keer wel weet wat ze doet, want een paar jaar geleden hebben Nathalie en ik op de show in Rotterdam een slechte ervaring met haar gehad. Ik heb er maar gewoon keihard om gelachen, maar eigenlijk was het heel kwalijk hoe dat toen ging.kloesje schreef:Mevr. Wenche Eikeseth (NO)Machie schreef:
Dat zou ik wel heel leuk vinden! Na mijn vakantie schrijf ik Fiji dan inkloesje schreef: Ik wil wel gezellig met je mee hoor Machie