Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vechthonden bijten man dood voor camera

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

labje
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retriever
Aantal honden: 1

Re: Vechthonden bijten man dood voor camera

Ongelezen bericht door labje »

laeken schreef:Ik ga hiermee stoppen trouwens want ik trek de totale intolerante houding naar de niet geslaagde medemens niet meer. Een inbreker kan ook een hele zielige persoon zijn doe zichzelf in leven wil houden. Maar laat maar. Die mag kapot gebeten worden door honden en dat gaat mij echt in alles te ver. Risico van inbreken? Inbreken is gewoon stelen. Zelf nooit wat gestolen?
Inbreken is wmb wel wat meer dan enkel stelen, je doet ook nog eens inbreuk op de privacy en veiligheid van andermans huis.
Weet jij ook wel. :wink:
En nee, ik heb nog nooit iets gestolen.
Jij wel?
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

laeken schreef:
renee-uk schreef:ik blijf het een risico van het vak vinden, als ie zich niet aan andermans spullen had willen vergrijpen had ie nou nog geleefd.
gevalletje shit happens and then you die :U:
Gadverdamme :schrik:
tja meningen verschillen nou eenmaal
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Kimmie schreef:ik heb werkelijk niemand zien schrijven dat mensen maar dood moeten...

maar wel dat het nu eenmaal een risico van het vak is...je kan ook een boze eigenaar tegen het lijf lopen die je de trap aftimmerd,waarbij je je nek breekt...

of 1 die je neerknalt...

:U:

of moeten we inbrekers maar een kopje thee geven met een gebakje erbij,bijna bedanken dat ze binnen komen en je spullen jatten,want ze zijn vast sneu met tig sneue kindjes die ze zelf op de wereld geneukt hebben...

je moet er bijna begrip voor hebben :piew:

oh en nee nog nooit wat gejat hier...heb gelukkig de nood aan of/en onbeschoftheid niet.,.
Jij niet. Een ander wel. Denk je dat zwarte mensen in veel delen van Afrika ook maar een kans hebben op een normaal leven als ze geboren zijn in een krottenwijk? En als er dan mensen als Gordon een dikke villa neerzetten en het sowieso de blanken waren die daar flink huis wisten te houden om vervolgens hun pitbulls die mensen te laten doorbijten....etc etc. Maargoed ik zou stoppen dus bij deze. Ik heb zelf wel eens wat gestolen in mijn jonge jaren. Ben ook wel eens ongeoorloofd ergens binnen geweest.
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Kimmie schreef:ik heb werkelijk niemand zien schrijven dat mensen maar dood moeten...

maar wel dat het nu eenmaal een risico van het vak is...je kan ook een boze eigenaar tegen het lijf lopen die je de trap aftimmerd,waarbij je je nek breekt...

of 1 die je neerknalt...

of moeten we inbrekers maar een kopje thee geven met een gebakje erbij,bijna bedanken dat ze binnen komen en je spullen jatten,want ze zijn vast sneu met tig sneue kindjes die ze zelf op de wereld geneukt hebben...

oh en nee nog nooit wat gejat hier...heb gelukkig de nood aan of/en onbeschoftheid niet.,.
Kennelijk moeten we onze huizen openstellen voor inbrekers, de honden moeten dan maar weg en als de inbrekers klaar zijn met hun werkzaamheden krijgen ze een compliment omdat ze hun werk zo goed hebben gedaan ;)
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
korthaar
Zeer actief

Ongelezen bericht door korthaar »

Crescent schreef:Een vriend van mij heeft een volledig afgerichte mechelaar. Er is bij hem ingebroken door zigeuners. Zijn hond lag te slapen en heeft gelukkig niets gedaan. Zigeuners sturen namelijk gewoon jonge kinderen op roverspad. Maarja, eigen keus he ;-) Zijn spullen zijn overigens teruggevonden.

Dan maar een HTK hond: geeft tenminste nog een blafje als je spullen het huis worden uitgedragen.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

renee-uk schreef:
Crescent schreef:Een vriend van mij heeft een volledig afgerichte mechelaar. Er is bij hem ingebroken door zigeuners. Zijn hond lag te slapen en heeft gelukkig niets gedaan. Zigeuners sturen namelijk gewoon jonge kinderen op roverspad. Maarja, eigen keus he ;-) Zijn spullen zijn overigens teruggevonden.
maar goed dat ze niet hier zijn binnengekomen dan, want mij duitse herder doet wel wat bij ongenood en ongewenst bezoek.
blijft een vak met risico's he, dat inbreken en de verantwoording ligt in jouw bovenstaande geval bij de ouders van die kinderen, niet bij degene die zijn/haar spullen niet wil missen.
Nou idd. En terecht ook... het is ook erg onverstandig op zn zachts gezegd om hier ongevraagd binnen te komen. En daarom zit ook alles op slot achter een schutting en poort van bijna 2 meter. Je hebt daar dus niks te zoeken ook geen ballen. Dat er waakhonden lopen staat op de poort incl foto van t type hond.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
renee-uk
Zeer actief

toots schreef:

of 1 die je neerknalt...

Kennelijk moeten we onze huizen openstellen voor inbrekers, de honden moeten dan maar weg en als de inbrekers klaar zijn met hun werkzaamheden krijgen ze een compliment omdat ze hun werk zo goed hebben gedaan ;)
nee, inbrekers moeten aanbellen, een zielig verhaaltje ophangen en krijgen dan zo de nieuw aangeschafte 50 inch tv mee en nog een paar honderd eurootjes extra voor de moeilijke tijden.

en geleuft da, zou mijn brabantse oma gezegd hebben :F:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Johnny Jones
Zeer actief

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Wat een huichelarij hier zeg, jezelf beter vinden dan een ander alleen vanwege die ene daad van die ander.

In mijn tienerjaren ben ik wel eens 's-nachts met een groepje over het hek van het golfslagbad in Scheveningen geklommen en hebben we illegaal gezwommen. Dat was toch echt inbreken!
Niemand ooit het teveel aan wisselgeld bij de kassa gehouden, te weinig belasting betaald, een uitkering ontvangen terwijl je met je luie donder best had kunnen werken, een beetje extra bij de verzekering gedeclareerd, gestolen waar of een imitatie merkshirtje gekocht?
'Zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen!'
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

durf op mijn erewoord te zeggen dat ik deze dingen nog nooit heb gedaan,
heb wel eens zonder licht gefietst in het donker, geldt dat ook.
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

Johnny Jones schreef:Wat een huichelarij hier zeg, jezelf beter vinden dan een ander alleen vanwege die ene daad van die ander.

In mijn tienerjaren ben ik wel eens 's-nachts met een groepje over het hek van het golfslagbad in Scheveningen geklommen en hebben we illegaal gezwommen. Dat was toch echt inbreken!
Niemand ooit het teveel aan wisselgeld bij de kassa gehouden, te weinig belasting betaald, een uitkering ontvangen terwijl je met je luie donder best had kunnen werken, een beetje extra bij de verzekering gedeclareerd, gestolen waar of een imitatie merkshirtje gekocht?
ten eerste nee ,nee ,nee ,nee en nog eens nee...

maar weet je wat inbrekers ook doen??

een vriendin van mij heeft MS en toen ze laatst alleen thuis was heeft iemand geprobeerd in te breken,dood en doodsbang is ze,ze durft niet meer alleen te zijn,toen ze laatst met spoed naar het ziekenhuis moest was ze zelfs te bang om de deur voor haar moeder open te doen en inmiddels heeft ze een persoonlijk alarm om haar nek hangen...

scheid bang in je EIGEN huis zijn,door een ander....

maar alles om de sielughe inbrekers maar te begrijpen...

nou sorry...stel tuig is het!! :kotz:
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

Johnny Jones schreef:Wat een huichelarij hier zeg, jezelf beter vinden dan een ander alleen vanwege die ene daad van die ander.

Hersenen zijn opportunistische en over het algemeen genomen luie organen, daarom zijn mensen sneller geneigd iets te geloven wat past bij een voorgaande ervaring, of een stellinginname; in dit geval, wel of niet stelen. Dat "stelen" meerdere vormen kent wordt hier voor het gemak even vergeten, dan is die bocht wat korter. Blanken die grondstoffen hebben ingepikt in Z-A? De apartheid die zogenaamd afgeschafd is? Een man die -moet- jatten, niet vanuit een keuze maar vanuit een wanhoop? Who cares? De dief deed iets wat niet mocht, dus eigen schuld dikke bult. Dat mensen het aandurven om het eigen schuld te gebruiken in dit gevalt houdt het voor mij wel lekker fris zo, want mijn oortjes hebben wat afgeklappert.
Laatst gewijzigd door Crescent op 05 jun 2017 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Dit heeft niets, maar dan ook niets te maken met je beter voelen dan een ander, maar wel zeker met realiteits-zin, als ik ga koortdansen zonder vangnet en ik val dan is dat mijn eigen schuld en niet die van iemand anders......... als ik ga skeeleren zonder helm en ik struikel over een steentje en loop een scheldbasis factuurtje op heb ik alleen mezelf te verwijten, niet de gemeente niet dat steentje, mezelf. zo werkt dat
Crescent
Zeer actief

Kimmie schreef:

ten eerste nee ,nee ,nee ,nee en nog eens nee...

maar weet je wat inbrekers ook doen??

een vriendin van mij heeft MS en toen ze laatst alleen thuis was heeft iemand geprobeerd in te breken,dood en doodsbang is ze,ze durft niet meer alleen te zijn,toen ze laatst met spoed naar het ziekenhuis moest was ze zelfs te bang om de deur voor haar moeder open te doen en inmiddels heeft ze een persoonlijk alarm om haar nek hangen...

scheid bang in je EIGEN huis zijn,door een ander....

maar alles om de sielughe inbrekers maar te begrijpen...

nou sorry...stel tuig is het!! :kotz:
Lekker vergelijken tussen twee continenten, eentje boven en eentje ver onder de evenaar :E:
-Nothing but the rain…
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

laeken schreef:Ik ga hiermee stoppen trouwens want ik trek de totale intolerante houding naar de niet geslaagde medemens niet meer. Een inbreker kan ook een hele zielige persoon zijn doe zichzelf in leven wil houden. Maar laat maar. Die mag kapot gebeten worden door honden en dat gaat mij echt in alles te ver. Risico van inbreken? Inbreken is gewoon stelen. Zelf nooit wat gestolen?
Dat is denk ik inderdaad maar beter. :ugh:
Nogmaals, ik ben blij dat het rechtssysteem in Nederland niet zo werkt als dat sommige mensen hier over hun medemens denken....het zou van de zotte zijn.
Bizar dat wraak en eigenrichting nog zo leeft in een westers geciviliseerd land als Nederland.
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Ik denk dat wanneer ik s ochtends beneden kom en een kapot gebeten mens zie liggen, ik daar heel veel meer last van ga krijgen dan van spullen die ontvreemd zijn. Neem de zooi maar mee jongens! Hoop dat jullie er blij van worden!

Of ik nog kan leven met honden die een mens doodgemaakt hebben? Denk het niet.
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Johnny Jones schreef: Niemand ooit het teveel aan wisselgeld bij de kassa gehouden, te weinig belasting betaald, een uitkering ontvangen terwijl je met je luie donder best had kunnen werken, een beetje extra bij de verzekering gedeclareerd, gestolen waar of een imitatie merkshirtje gekocht?
Ehhh... nee, nee, nee, nee en nee.
Dat bestaat blijkbaar ook echt!
Johnny Jones
Zeer actief

Nou, gooi mij maar voor de honden dan, want als ik echt heel eerlijk ben en terugga tot mijn jeugd kom ik toch minstens op drie keer 'Ja'. :S:
Pas nog, in de auto kwam ik erachter dat er te weinig aangeslagen was in een winkel, scheelde 20 euro. Ik zou jokken als ik zou zeggen dat ik terug ben gegaan. Gelukkig heb ik ook veel goede eigenschappen die dit weer compenseren, zoals eerlijkheid! :F:
renee-uk
Zeer actief

Cleva schreef:
Johnny Jones schreef: Pas nog, in de auto kwam ik erachter dat er te weinig aangeslagen was in een winkel, scheelde 20 euro. Ik zou jokken als ik zou zeggen dat ik terug ben gegaan. Gelukkig heb ik ook veel goede eigenschappen die dit weer compenseren, zoals eerlijkheid! :F:
Wacht ff, je hebt pas nog 20 piek gejat en je zit nu op te scheppen over eerlijkheid?
Ok.
:LOL:
Afbeelding

malinois
Zeer actief
Contacteer:

Cleva schreef:
Johnny Jones schreef: Pas nog, in de auto kwam ik erachter dat er te weinig aangeslagen was in een winkel, scheelde 20 euro. Ik zou jokken als ik zou zeggen dat ik terug ben gegaan. Gelukkig heb ik ook veel goede eigenschappen die dit weer compenseren, zoals eerlijkheid! :F:
Wacht ff, je hebt pas nog 20 piek gejat en je zit nu op te scheppen over eerlijkheid?
Ok.
Zoveel mazzel heb ik nooit... ik heb zover ik na kan gaan nog nooit 20 euro teveel teruggehad of te weinig aangeslagen gehad.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Ik heb heel vroeger als kind met speelgoedgeld een rolletje drop uit de automaat getrokken.
Moest toen ik het thuis vertelde wel terug gaan brengen.

Toen was ik zo geschrokken dat ik nooit meer iets heb gepikt. Haha.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Johnny Jones
Zeer actief

Eerlijk als in openhartig! :W:
renee-uk
Zeer actief

Johnny Jones schreef:Eerlijk als in openhartig! :W:
oh ik vond het eigenlijk meer hypocriet :scratch:
Afbeelding

Crescent
Zeer actief

Je steelt al op het moment dat jij je middelen oppot, je ontneemt anderen namelijk de kans die middelen te vergaren. Het is weliswaar niet beschermd door een hoge muur en twee monsters van honden, maar stelen is het evengoed. Dat dit een waarheid is, een feit, is iets wat niet iedereen kan erkennen. We blijven steken op; deze appelboom groeit op mijn terrein, dus deze appel is van mij. Geen enkel eigendom is ooit van jou. Ook je hond niet. Het is hooguit in bruikleen. Wat je ermee doet..?
-Nothing but the rain…
renee-uk
Zeer actief

Crescent schreef:Je steelt al op het moment dat jij je middelen oppot, je ontneemt anderen namelijk de kans die middelen te vergaren. Het is weliswaar niet beschermd door een hoge muur en twee monsters van honden, maar stelen is het evengoed. Dat dit een waarheid is, een feit, is iets wat niet iedereen kan erkennen. We blijven steken op; deze appelboom groeit op mijn terrein, dus deze appel is van mij. Geen enkel eigendom is ooit van jou. Ook je hond niet. Het is hooguit in bruikleen. Wat je ermee doet..?
what a load of bollocks :piew:
Afbeelding

Johnny Jones
Zeer actief

renee-uk schreef:
Sla de Dikke van Dale er maar op na als je een semantische discussie wil starten. Ik geloof er geen bal van dat iedereen hier zo'n heilig boontje is. :piew: En vooralsnog ben ik niet degene die het oké vindt om een inbreker aan de honden te voeren.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Crescent schreef:Je steelt al op het moment dat jij je middelen oppot, je ontneemt anderen namelijk de kans die middelen te vergaren. Het is weliswaar niet beschermd door een hoge muur en twee monsters van honden, maar stelen is het evengoed. Dat dit een waarheid is, een feit, is iets wat niet iedereen kan erkennen. We blijven steken op; deze appelboom groeit op mijn terrein, dus deze appel is van mij. Geen enkel eigendom is ooit van jou. Ook je hond niet. Het is hooguit in bruikleen. Wat je ermee doet..?
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Johnny Jones schreef:
renee-uk schreef:
Sla de Dikke van Dale er maar op na als je een semantische discussie wil starten. Ik geloof er geen bal van dat iedereen hier zo'n heilig boontje is. :piew: En vooralsnog ben ik niet degene die het oké vindt om een inbreker aan de honden te voeren.
nee jij bent degene die 20 piek achterover drukt en zegt dat ze eerlijk is :F:
Afbeelding

laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Ik heb zo vaak wat gestolen toen ik jong was. En als ik daarbij in mijn poten was gebeten door een hond dan was dat mijn verdiende loon. Waar het mij om gaat is dat hier een man gedood wordt door pitbulls. Dat dus iemand honden heeft die mensen dood bijten als ze erbij komen
Dat kan niet. Je weet nooit wie er bij je honden komt en waarom. Gebeten prima. Flink gebeten prima. Maar honden die mensen verscheuren moet je niet mogen houden. En goedpraten dat het gebeurd is kan al helemaal niet.

Als een forummer over haar verslaafde zoon zou praten en dit verhaal zou vertellen was er niemand die zei dat het jammer was van haar zoon. Had die maar een goed verstand moeten hebben en helaas pindakaas verder.

Kon het effe niet laten.
Afbeelding
hewi
Zeer actief

Ongelezen bericht door hewi »

malinois schreef:

Nou dat.
De wattes?
Groetjes Heidi
Afbeelding
Crescent
Zeer actief

malinois schreef:
Dat rijkdom en welvaart alleen maar bestaat bij mindere rijkdom en mindere welvaart van anderen
-Nothing but the rain…
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”