Hij haalt dan snel een speeltje op en pas daarna gaat ie over tot een begroeting.
Wat is de reden /achtergrond van dit gedrag??

Moderator: moderatorteam
Oh, ja, die stokken.sjaantje schreef:Gaby ook,en dan ook zoeken naar iets om vast te houden.
Als we buiten zijn geweest en we gaan terug naar huis moet ze ook een stok in haar bek hebben,anders is ze strondvervelend als ze niks heeft om mee te nemen.
hahahahahaha.Sandro schreef:Sandro is een keer met mijn BH aan komen lopen toen de buurjongen langskwam![]()
weet je wel zeker dat het een nylabone is?sypke schreef:hahahahahaha.Sandro schreef:Sandro is een keer met mijn BH aan komen lopen toen de buurjongen langskwam![]()
sypke sleept altijd haar speeltjes door het hele huis. laatst waren er mensen langs om naar het huis te kijken, lag er dit nylabone in de slaapkamer
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen komen ze weer, dan leg ik het erg zichtbaar in de hondenmand
Proest..Straks waarschuwen ze je dat je dildo in de hondenmand ligt!sypke schreef:hahahahahaha.Sandro schreef:Sandro is een keer met mijn BH aan komen lopen toen de buurjongen langskwam![]()
sypke sleept altijd haar speeltjes door het hele huis. laatst waren er mensen langs om naar het huis te kijken, lag er dit nylabone in de slaapkamer
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen komen ze weer, dan leg ik het erg zichtbaar in de hondenmand
Onze Golden doet dat ook, en niet alleen als er bezoek komt, hij doet het ook als wij s'morgens uit bed komen, als mijn man of ik even de kamer uit zijn geweest, als wij op de donderdag de wekelijkse boodschappen gedaan hebben als we dan thuis komen, en hij gaat ook elke keer lopen showen, hij loopt dan met zijn speeltje of botje of bal rondjes door de kamer, en als wij dan zeggen o wat heeft ons Beautje toch een mooi balletje of botje, begint hij hoe langer hoe harder rond te lopen, zijn staart fier omhoog en zijn koppie ook, hij loopt dan heel trots, al draaiend met zijn kontje, heel grappig om te zien.EvavT schreef:Sam, een Vissla van 1, 5 jaar oud, moet altijd iets in zijn bek hebben als er bezoek komt.
Hij haalt dan snel een speeltje op en pas daarna gaat ie over tot een begroeting.
Wat is de reden /achtergrond van dit gedrag??![]()
:
Hier gaat het anders om, mijn honden begroeten allebei eerst het bezoek en vliegen dan naar de bak met speeltjes om er de mooiste eruit te halen en die dan aan het bezoek te laten zie, met andere woorden ik wil met je spelen.EvavT schreef:Sam, een Vissla van 1, 5 jaar oud, moet altijd iets in zijn bek hebben als er bezoek komt.