Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Machie schreef:Ik wist helemaal niet dat reiger ook mollen aten. Gave serie
Die werkt ook net zo makkelijk een rat , muis of jouw cavia of konijntje naar binnen.
Ik heb alleen maar honden
Ja ik wist wel dat ie ratten at enzo, maar een mol.. Die dingen leven hier over het algemeen onder de grond. Ik zie reigers wel het water in duiken maar onder de grond heb ik ze nooit zien gaan
Die werkt ook net zo makkelijk een rat , muis of jouw cavia of konijntje naar binnen.
Ja ik wist wel dat ie ratten at enzo, maar een mol.. Die dingen leven hier over het algemeen onder de grond. Ik zie reigers wel het water in duiken maar onder de grond heb ik ze nooit zien gaan
Ja die graven ook gangen om het molletje achterna te zitten. Meid je weet de helft nog niet wat die beesten uitvreten.
Soms komen mollen boven de grond .
Tessa heeft er op die manier een paar te pakken gehad. Als ze onder de grond zitten ruikt ze ze wel, maar krijgt ze ze niet te pakken. Boven de grond hebben ze pech, met Tessa in de buurt.
Een paar jaar geleden heb ik me zitten verbazen over een reiger die koste wat het kost een heel dikke karper naar binnen wilde werken. Na dik een half uur worstelen heeft de reiger het toch opgegeven.
Bedankt allemaal! Ik heb reigers diverse pullen zien opeten (eendje heb ik de vangst van op de foto, waterhoentje was ik helaas op het verkeerde moment een foto aan het terug kijken, heb wel een foto van vlak vóór het moment). Maar zo'n mol is nog best groot. Had niet gedacht dat ie die in z'n geheel naar binnen kon krijgen