Dikke pech voor de eigenaar dat de hond massaal is herkend op social media.
Hij/zij heeft zich inmiddels gemeld bij de politie.

Moderator: moderatorteam
Nee, maar in tegenstelling tot normale mensen denken klapkaakeigenaren daar anders over.Lanavandevledders schreef:het moet ook niet gekker worden,
denken ze nou echt hier mee weg te komen, niet dus
Als ik het voor het zeggen had bij de politie zou ik dit gedegen onderzoeken en wanneer het niet waar blijkt te zijn de eigenaar flink zwaar vervolgen. Maar zo zal het vast niet gaan, er wordt vast geen autopsie gepleegd op deze hond.Ody schreef:Haar verhaal schijnt te zijn dat de hond (fokteefje) uitgezaaide melkkliertumoren had en in haar slaap is overleden. Het baasje was kapot van verdriet en heeft de hond op haar lievelingsplekje in het park gelegd.
Tuurlijk......als ik mijn hond dood in haar mand vind pleur ik hem ook in de bosjes in een tas van de supermarkt. Kan ze daar met het warme weer lekker wegrotten.
Volgens mij spoor jij niet helemaal....Wolfsblut schreef:Nee, maar in tegenstelling tot normale mensen denken klapkaakeigenaren daar anders over.Lanavandevledders schreef:het moet ook niet gekker worden,
denken ze nou echt hier mee weg te komen, niet dus
?? en nog iemand die elke stafford eigenaar ziet als een hersenloze idioot.....Cleva schreef:Nanna schreef:En gij geleuft het. Die heeft gewoon een mooi verhaal opgehangen met een hoge zieligheidsfactor om de waarheid te verdoezelen.Ody schreef:Haar verhaal schijnt te zijn dat de hond (fokteefje) uitgezaaide melkkliertumoren had en in haar slaap is overleden. Het baasje was kapot van verdriet en heeft de hond op haar lievelingsplekje in het park gelegd.
Tuurlijk......als ik mijn hond dood in haar mand vind pleur ik hem ook in de bosjes in een tas van de supermarkt. Kan ze daar met het warme weer lekker wegrotten.
Nou ja, je hebt natuurlijk ook gewoon mensen die niet uit de voeten kunnen met hun minimale capaciteiten.
Zeker binnen dit echelon.