Daar ben ik het wel mee eens.alinelaila schreef:http://www.hartvannederland.nl/nieuws/2 ... het-asiel/
Echt een lieverd, maar kan niet met andere dieren en kwam hiervoor al uit een ander asiel waar hij gebracht was omdat hij niet alleen kan zijn.Dasch is treurige kampioen, al meer dan 6 jaar in het asiel
Dieren | Maandag 22:45
Met meer dan zes jaar in het dierenasiel, zou Dasch zomaar een recordhouder kunnen zijn. Maar dat is zeker geen reden voor een feestje.
De medewerkers van het dierenasiel in Zuidwolde zitten met hun handen in het haar. Het lijkt onmogelijk om voor de 9-jarige Staffordshire terriër een nieuw thuis te vinden. “Hij is hier op 3 mei 2011 binnengebracht, dat is echt een ongelofelijk lange periode”, zegt Dorien Evers van het asiel.
Volgens de Dierenbescherming is Dasch de langstzittende hond bij alle locaties die aangesloten zijn bij hen. “We zijn op dit moment bezig met een campagne om oudere dieren in de asielen extra in het zonnetje te zetten”, zegt een woordvoerder. “Zij worden vaak minder snel uitgekozen.”
De Dierenbescherming merkt daarnaast ook dat het herplaatsen van asieldieren steeds langer duurt. Dasch is daar een extreem voorbeeld van. “Voor Dasch zoeken we een echte liefhebber die hem goed kan begeleiden. Het is echt een lieverd”, aldus Dorien.
Ik zal wel weer een bruut zijn, maar laat zo'n drommel dan inslapen. Het is nu toch wel duidelijk dat ie onplaatsbaar is?![]()
https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... -zuidwolde
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Al meer dan 6 jaar in het asiel
Moderator: moderatorteam
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Re: Al meer dan 6 jaar in het asiel
Nou...dit heeft toch geen enkele toegevoegde waarde meer? Alsof iemand nog voor die hond komt. Ik zou 'm alvast niet hoeven hoor 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Na 6 jaar ga je die hond toch niet meer plaatsen , laat hem lekker zijn oude dag in het asiel slijten.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik snap dat asiels ook kosten moeten dragen enzo, maar bij zo'n hond accepteer je dan toch maar dat hij niet meer geplaatst wordt? Als de hond er niet dusdanig last van heeft dat hij in een asiel zit, dan kan hij daar toch gewoon oud worden? Nee het is niet zoals je het graag zou zien, maar inslapen zou wat mij betreft ook niet hoeven als de hond verder een redelijk normaal leven heeft. Een hond die compleet wegkwijnt in een asiel moet je dat niet aandoen natuurlijk, maar als hij er al zo lang zit, zal het voor hem de gewoonste zaak van de wereld zijn lijkt me. Hij krijgt zijn eten, drinken, wordt uitgelaten, mee gespeeld, hij krijgt aandacht van veel mensen. Er zijn huishonden die het slechter hebben.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- Liesbeth
- Zeer actief
Laat hem daar zijn oude dag slijten of laat hem inslapen.
Ik denk niet dat je hem een plezier doet als hij zijn vertrouwde stek moet verlaten. Hij zit al meer dan de helft van zijn 10 jarig leven daar.
Dan heb ik het nog niet eens over het probleem van een geschikte baas en omgeving vinden.
Ik denk niet dat je hem een plezier doet als hij zijn vertrouwde stek moet verlaten. Hij zit al meer dan de helft van zijn 10 jarig leven daar.
Dan heb ik het nog niet eens over het probleem van een geschikte baas en omgeving vinden.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Juist , grote kans dat ze het beest na herplaatsen weer terug krijgen omdat mensen zich toch verkeken hebben. Of bij de DA beland of opslag omdat hij een ander heeft gesloopt / dood gebeten.Liesbeth schreef:Laat hem daar zijn oude dag slijten of laat hem inslapen.
Word niet bij vertelt dat het beest onder de nieuwe wet valt .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Ody
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Tja, een hond die toch al wat ouder is, kan niet met andere honden, niet met katten en niet met (jonge) kinderen. Zie daar nog maar eens een baasje voor te vinden.
Als straks die nieuwe HR-hondenwet ingevoerd gaat worden, lopen de asielen vol met dit soort honden ben ik bang.........

Als straks die nieuwe HR-hondenwet ingevoerd gaat worden, lopen de asielen vol met dit soort honden ben ik bang.........
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
- Aantal honden: 2
Triest. Maar volgens mij is hij niet eens recordhouder maar is dat Murdock.
Zelf zou ik ook denken dat euthanasie wel eens overwogen mag worden. Ik ken ook geen hond die het echt prima doet in een asiel. Maar ja, na zes jaar nog zo'n besluiten nemen zullen er denk ik weinig doen.
Zelf zou ik ook denken dat euthanasie wel eens overwogen mag worden. Ik ken ook geen hond die het echt prima doet in een asiel. Maar ja, na zes jaar nog zo'n besluiten nemen zullen er denk ik weinig doen.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Dasch woont in een aparte woonkamer, omdat hij het leven in een kennel niet verdroeg. Die Amanda die ook op dat filmpje te zien was is dol op hem en zit regelmatig ff bij hem. Verder zit hij daar de hele dag alleen, er wordt ook niet met hem gewandeld door de vrijwilligers. Ik vond het zelf een beetje een enge hond, maar dat kan aan mij gelegen hebben. Iets in zn blik wat ik niet vertrouwde als ik zijn woonkamer moest schoonmaken. Maargoed ik was sowieso een beetje bang voor die asielstaffords, die zitten daar niet voor niets. Wat ik vooral niet snap is dat ze in dat filmpje doen alsof het puur door het imago komt dat hij nog geen nieuwe baas heeft. Terwijl het een rode hond is, wat betekent dat hij absoluut niet met andere honden mag, en ook alleen door een van de 3 vaste medewerkers die hem goed en lang kennen mag worden uitgelaten. Je mag ook niet zonder toestemming zijn kamer in. Me dunkt dat dat eerder de reden is dat hij nog niet geplaatst is. Maargoed, ik vind het sneu voor hem.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Tja, Amoz zat ook zes jaar in het asiel, zijn hele leven zo'n beetje en Taartje acht jaar... ik denk dat ze nu toch een stuk gelukkiger zijn. Als een hond erop vooruitgaat, mist hij die vertrouwde omgeving niet zo hard hoorLiesbeth schreef:Laat hem daar zijn oude dag slijten of laat hem inslapen.

Zoals ik het bericht van Mijke lees, denk ik niet dat hij nu zo gelukkig is in het asiel. Maar een geschikte baas heb je ook niet één twee drie gevonden voor zo'n hond, dat is wel gebleken. Heel sneu dit.

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Een vriendin was aan het informeren naar een hond die al 7 jaar in het asiel zit, wel 2 keer kortstondig herplaatst geweest maar teruggebracht. Toen ze voor hem (of haar) belde bleek dat hij niet alleen wat moest opwarmen naar andere honden en wat waaks was, maar gericht beet en doorbeet. Dat kwam op geen enkele manier uit hun verhaaltje online. Ze is niet voor hem gegaan. Ze zoekt een leuk gezelschapshondje bij haar chihuahua en dan wil ze nog wel bezoek over de vloer kunnen hebben.
- Marc147
- Actief
- Mijn ras(sen): Asielhonden
- Aantal honden: 0
Inderdaad triest. Maar om er dan zomaar een spuit in te steken vind ik ook geen oplossing.
Ja, dat is mijn oude wandelmaatje waar ik anderhalf jaar lang minimaal drie keer per week met veel plezier mee gewandeld heb. Niet de makkelijkste hond, maar altijd blij als ze weer ging wandelen. Het idee om haar een spuitje te geven als "makkelijke oplossing" staat mij dan ook tegen. Gelukkig heeft zij nu haar eigen baasjes en het gaat met haar goed. Had ik in de omstandigheid geweest om haar in huis te nemen had ik dat ook zeker gedaan.Eindelijk een gouden mandje!
Afgelopen zaterdag 22 april 2017 is 1 van onze langstzittende asielhonden, Maddy geplaatst. Wat een feest! Na een asieltijd van 4 jaar was het dan eindelijk haar tijd!
Wij kregen april 2013 Maddy terug in het dierenasiel, nadat zij een paar jaar geplaatst was geweest. Ze kwam terug omdat de vorige eigenaren haar niet meer vertrouwden ten opzichte van het kind in huis. Maddy had namelijk erg angstagressie en een kind kan erg onverwachts uit de hoek komen. Ze kwam dus terug. Vreemde mensen mochten niet eens naar haar kijken, want dan schoot ze al in de verdediging. Vertrouwen was ver te zoeken... Linkje
-
- Zeer actief
Ik snap die asiels niet. Ze prijzen soms klapkaken aan alsof het gemakkelijke gezelschapshondjes zijn. Waarom nemen de medewerkers van het asiel die het zo zielig vinden de hond niet zelf in huis?
- mijke
- Zeer actief
Er werken in het asiel waar Dasch zit in ieder geval een heleboel rozebrillenmensen. Vrijwillig én betaald. Ik heb eigenlijk maar 1 betaalde medewerker gesproken waarvan ik het idee had dat die wel een realistische kijk had op honden. Nouja ik heb er maar een blauwe maandag gewerkt dus een compleet beeld heb ik natuurlijk niet, maar dat was wel een van de dingen die me opvielen toen ik er werkte en waar ik niet echt een heel prettig gevoel bij kreeg. Dat ze naar de vrijwilligers toe een heel streng systeem hadden van groene, oranje en rode honden. Waarbij rood echt een hele moeilijke, vaak agressieve hond was. Waar je absoluut niet bij mocht komen of mee mocht lopen en niet te dicht bij het hok langs enzo, echt onder geen voorwaarde. En dan op de site de hond aanprijzen als een geweldige lieverd waar echt niks mis mee is behalve dan dat ie misschien wat onzeker werd van andere honden. Ofzoiets.Johnny Jones schreef:Ik snap die asiels niet. Ze prijzen soms klapkaken aan alsof het gemakkelijke gezelschapshondjes zijn.

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Dat vind ik wel wat verder gaan dan een roze bril. Ze weten dus dondersgoed dat de hond gevaarlijk kan zijn als het erom gaat om hun eigen personeel te beschermen. Als je dan een rooskleurig verhaaltje bij die hond op de site zet, vind ik dat gewoon liegen.mijke schreef:Er werken in het asiel waar Dasch zit in ieder geval een heleboel rozebrillenmensen. Vrijwillig én betaald. Ik heb eigenlijk maar 1 betaalde medewerker gesproken waarvan ik het idee had dat die wel een realistische kijk had op honden. Nouja ik heb er maar een blauwe maandag gewerkt dus een compleet beeld heb ik natuurlijk niet, maar dat was wel een van de dingen die me opvielen toen ik er werkte en waar ik niet echt een heel prettig gevoel bij kreeg. Dat ze naar de vrijwilligers toe een heel streng systeem hadden van groene, oranje en rode honden. Waarbij rood echt een hele moeilijke, vaak agressieve hond was. Waar je absoluut niet bij mocht komen of mee mocht lopen en niet te dicht bij het hok langs enzo, echt onder geen voorwaarde. En dan op de site de hond aanprijzen als een geweldige lieverd waar echt niks mis mee is behalve dan dat ie misschien wat onzeker werd van andere honden. Ofzoiets.Johnny Jones schreef:Ik snap die asiels niet. Ze prijzen soms klapkaken aan alsof het gemakkelijke gezelschapshondjes zijn.
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik denk dat er meer aan de hand is met de hond dan vermeld word.
Van al onze staffords heeft er nog nooit 1 langer gezeten dan 10 mnd voordat ze geplaatst werden.
Heb zelf niet zo'n goede ervaringen met dit asiel; ook met een hond die bij hun op papier veel leuker gemaakt was dan dat hij in het echt was + dat later bleek dat de hond van achteren helemaal in puin lag.
Van al onze staffords heeft er nog nooit 1 langer gezeten dan 10 mnd voordat ze geplaatst werden.
Heb zelf niet zo'n goede ervaringen met dit asiel; ook met een hond die bij hun op papier veel leuker gemaakt was dan dat hij in het echt was + dat later bleek dat de hond van achteren helemaal in puin lag.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Borisje
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco kruising
Zo sneu.. ook ik ga met de anderen mee dat inslapen soms oom redden is, omdat dieren echt een kans hebben. Maar als asiel ligt dat niet zo simpel, je hebt te maken met vrijwilligers en mensen van buitenaf die alle dieren levend willen houden, koste wat kost, en dan ben jij 'dat inslaapasiel' waardoor de rest van je honden ook geen kans meer krijgen en je uitgekotst wordt. Helaas denken mensen dat voor alle dieren een baas is, helaas is dat niet zo..
Als asiel Staffords (juíst Staffords) laten inslapen is een ontzettend moeilijke kwestie. Ook al is het voor de medewerkers duidelijk dat het zo niet langer kan.
Als asiel Staffords (juíst Staffords) laten inslapen is een ontzettend moeilijke kwestie. Ook al is het voor de medewerkers duidelijk dat het zo niet langer kan.
Dit verschilt echt heel erg per regio, wij raken de Staffords namelijk aan de straatstenen niet kwijt (ja, aan junks en onverantwoorde mensen, dat wil je niet), maar in andere regio's worden ze makkelijker geplaatst. Maar dat er meer met Dasch aan de hand is dan in zijn verhaal staat, dat moge duidelijk zijn als je al 6 jaar in een Nederlands asiel zit..noekie schreef:Ik denk dat er meer aan de hand is met de hond dan vermeld word.
- mijke
- Zeer actief
Ja, daar heb je gelijk in! Het is ook niet voor niets dat we er niet meer werken. Er klopte gewoon te veel net niet daar, naar mijn idee.DeDiana schreef:Dat vind ik wel wat verder gaan dan een roze bril. Ze weten dus dondersgoed dat de hond gevaarlijk kan zijn als het erom gaat om hun eigen personeel te beschermen. Als je dan een rooskleurig verhaaltje bij die hond op de site zet, vind ik dat gewoon liegen.
- noekie
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is wel waar maar dan kan je uitwisselen, wij krijgen wel vaker bulldoggen ed uit andere regio's omdat hun dan geen interesses krijgen.Borisje schreef:Zo sneu.. ook ik ga met de anderen mee dat inslapen soms oom redden is, omdat dieren echt een kans hebben. Maar als asiel ligt dat niet zo simpel, je hebt te maken met vrijwilligers en mensen van buitenaf die alle dieren levend willen houden, koste wat kost, en dan ben jij 'dat inslaapasiel' waardoor de rest van je honden ook geen kans meer krijgen en je uitgekotst wordt. Helaas denken mensen dat voor alle dieren een baas is, helaas is dat niet zo..
Dit verschilt echt heel erg per regio, wij raken de Staffords namelijk aan de straatstenen niet kwijt (ja, aan junks en onverantwoorde mensen, dat wil je niet), maar in andere regio's worden ze makkelijker geplaatst. Maar dat er meer met Dasch aan de hand is dan in zijn verhaal staat, dat moge duidelijk zijn als je al 6 jaar in een Nederlands asiel zit..noekie schreef:Ik denk dat er meer aan de hand is met de hond dan vermeld word.
Maar Zuidwolde heeft meerdere honden zitten die er al jaren zitten, dasch is niet de enigste daar.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
En dat is vast niet alleen daar.mijke schreef:Ja, daar heb je gelijk in! Het is ook niet voor niets dat we er niet meer werken. Er klopte gewoon te veel net niet daar, naar mijn idee.DeDiana schreef:Dat vind ik wel wat verder gaan dan een roze bril. Ze weten dus dondersgoed dat de hond gevaarlijk kan zijn als het erom gaat om hun eigen personeel te beschermen. Als je dan een rooskleurig verhaaltje bij die hond op de site zet, vind ik dat gewoon liegen.
In de tijd dat ik stage liep op een asiel hadden we niet zo'n "rood groen systeem." Ik weet nog dat ik er toen naar heb gevraagd, omdat ik erover hoorde bij een ander asiel. Maar "mensen luisteren daar toch niet naar" en "je moet toch een keer gebeten worden, als je met dieren wil werken"

-
- Zeer actief
Het asiel hier vroeger in de buurt was net zo, ontzettend veel staffords en aanverwanten die vervolgens als labrador kruising op de site werden gezet.
Daar heeft een stafford reutje acht jaar lang gezeten, in zo'n kutkenneltje. Uitgelaten werd hij niet en uit ellende is hij dan maar stereotiep gedrag gaan vertonen, hij likte hele dagen lang aan hetzelfde stukje muur.
Maar wat waren ze trots op hun no-kill shelter status
Daar heeft een stafford reutje acht jaar lang gezeten, in zo'n kutkenneltje. Uitgelaten werd hij niet en uit ellende is hij dan maar stereotiep gedrag gaan vertonen, hij likte hele dagen lang aan hetzelfde stukje muur.
Maar wat waren ze trots op hun no-kill shelter status

- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
En dan vooral gaan lopen janken dat mensen eerder aan een fokker denken dan aan het asiel.
Niet dat fokkers niet kunnen liegen en het ergste is dat de goede asielen lijden door dit soort praktijken. Blijkt maar weer dat je altijd erg goed moet opletten waar je je dieren haalt, of dat nou bij een fokker of een asiel/opvang is..

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Ik heb me al veel eerder verbaasd over dit asiel en haar beleid.
'Ons' asiel zit zo'n beetje in dezelfde regio en we hebben nog nooit een hond langer dan een jaar gehad (en niet omdat ie dan een spuitje kreeg
). SPA, mechel en hussels ook niet.
Ik vind t het wonderlijk en behoorlijk treurig als je als asiel zo duidelijk in je beleid faalt.
6 jaar in een asiel... kom zeg! Doe normaal!
'Ons' asiel zit zo'n beetje in dezelfde regio en we hebben nog nooit een hond langer dan een jaar gehad (en niet omdat ie dan een spuitje kreeg

Ik vind t het wonderlijk en behoorlijk treurig als je als asiel zo duidelijk in je beleid faalt.
6 jaar in een asiel... kom zeg! Doe normaal!
- Borisje
- Actief
Uitwisselen is inderdaad onze laatste optie, inslapen gebeurd pas als het dier ontzettend lijdt en niet uitgewisseld kan worden. Gelukkig zijn bij ons via uitwisseling ook vele Staffjes geplaatst. Het liefst naar IJmuiden, want op een of andere manier worden ze daar snel geplaatst! Maar gelukkig ook elders in het land. En dan heb ik het wel over de lieve, leuke en vrij makkelijke Staffords die, als ze Labrador waren geweest, binnen een week geplaatst waren.noekie schreef:Dat is wel waar maar dan kan je uitwisselen, wij krijgen wel vaker bulldoggen ed uit andere regio's omdat hun dan geen interesses krijgen.Borisje schreef:Zo sneu.. ook ik ga met de anderen mee dat inslapen soms oom redden is, omdat dieren echt een kans hebben. Maar als asiel ligt dat niet zo simpel, je hebt te maken met vrijwilligers en mensen van buitenaf die alle dieren levend willen houden, koste wat kost, en dan ben jij 'dat inslaapasiel' waardoor de rest van je honden ook geen kans meer krijgen en je uitgekotst wordt. Helaas denken mensen dat voor alle dieren een baas is, helaas is dat niet zo..
Maar Zuidwolde heeft meerdere honden zitten die er al jaren zitten, dasch is niet de enigste daar.
Uitwisseling kan echt een uitkomst zijn, maar helaas ook al vaker gehoord dat asielen dat niet doen 'omdat het niet werkt'. Dan wil je je dieren ook niet echt graag plaatsen?
- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Mooi ook hoe ze om de hete braai heen draaien in dat filmpje.
Het is 'gewoon' een hond met problemen die niet bij andere dieren kan en uitvalt (aan de lijn). Tja daar zitten geen hele volksstammen op te wachten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch.
Het is 'gewoon' een hond met problemen die niet bij andere dieren kan en uitvalt (aan de lijn). Tja daar zitten geen hele volksstammen op te wachten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch.
_Esmee
- noekie
- Zeer actief
- Contacteer:
Utrecht werk je heBorisje schreef:Uitwisselen is inderdaad onze laatste optie, inslapen gebeurd pas als het dier ontzettend lijdt en niet uitgewisseld kan worden. Gelukkig zijn bij ons via uitwisseling ook vele Staffjes geplaatst. Het liefst naar IJmuiden, want op een of andere manier worden ze daar snel geplaatst! Maar gelukkig ook elders in het land. En dan heb ik het wel over de lieve, leuke en vrij makkelijke Staffords die, als ze Labrador waren geweest, binnen een week geplaatst waren.noekie schreef:Dat is wel waar maar dan kan je uitwisselen, wij krijgen wel vaker bulldoggen ed uit andere regio's omdat hun dan geen interesses krijgen.Borisje schreef:Zo sneu.. ook ik ga met de anderen mee dat inslapen soms oom redden is, omdat dieren echt een kans hebben. Maar als asiel ligt dat niet zo simpel, je hebt te maken met vrijwilligers en mensen van buitenaf die alle dieren levend willen houden, koste wat kost, en dan ben jij 'dat inslaapasiel' waardoor de rest van je honden ook geen kans meer krijgen en je uitgekotst wordt. Helaas denken mensen dat voor alle dieren een baas is, helaas is dat niet zo..
Uitwisseling kan echt een uitkomst zijn, maar helaas ook al vaker gehoord dat asielen dat niet doen 'omdat het niet werkt'. Dan wil je je dieren ook niet echt graag plaatsen?

Kerbert ik

- Borisje
- Actief
Ohh jij bent van IJmuiden, dat verklaard een hoop, haha! Utrecht inderdaad.
(Het gaat super met Anna en Tjeert bij hun nieuwe thuis
)
(Het gaat super met Anna en Tjeert bij hun nieuwe thuis

- noekie
- Zeer actief
- Contacteer:
O wat fijn om te horen.Borisje schreef:Ohh jij bent van IJmuiden, dat verklaard een hoop, haha! Utrecht inderdaad.
(Het gaat super met Anna en Tjeert bij hun nieuwe thuis)
Opa Tito is ook nog still going strong

-
- Zeer actief
Ik ook niet, mochten laatst een hele oude JR onze kant op sturen als adoptiehondje, bleek compleet gestoord te zijn en alles en iedereen aan te vliegen, hele seniorenclub over de rooie wat een monster was dat zeg terwijl ze weten wat wij in een hondje zoeken (en zoveel is dat echt niet), eigenlijk gewoon heel triest ook want beestje was totaal niet ok. Die hadden ze beter kunnen laten hemelen.noekie schreef: Heb zelf niet zo'n goede ervaringen met dit asiel; ook met een hond die bij hun op papier veel leuker gemaakt was dan dat hij in het echt was + dat later bleek dat de hond van achteren helemaal in puin lag.