Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nieuwe aanwinst, alleen nog naamloos
(suggesties zijn welkom!).
Oh, het is een dametje, ze komt uit een opvang, en is ongeveer geboren in augustus 2016.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Hij heeft sinds een week ruzie met een kat uit de straat.
Hij zit onder de krassen en wondjes. Godzijdank zit die kras onder zijn oog en niet ín zijn oog
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Hij zit onder de krassen en wondjes. Godzijdank zit die kras onder zijn oog en niet ín zijn oog
Auwww, gekke beesten toch ook.
Onze kat werd net in onze tuin in elkaar gemept door de terror kat van de buurt. Ben met de bezem naar buiten gerend en die kat wist niet hoe snel hij over de schutting moest. Daardoor ging het ook paar keer fout en viel hij weer naar beneden. Die paniek in zijn ogen Onze kat was natuurlijk al snel naar binnen gevlucht en liet zich zelfs 'troosten' door Tobi.
lor1_1984 schreef:Mijn nieuwe opvangkat:
Aan haar omvang en gewicht wordt gewerkt, ze komt vanaf een 9kg en zal nu nog ong 7kg wegen, doel is haar op 4,5-5kg te krijgen.
Tot die tijd is het heel veel Vlekje om van te houden.
Zodan Die kan moest maar samen met mij 10.000 stappen gaan lopen
Als Kiki moet afvallen gooi ik elke dag een paar keer wat brokjes door de kamer. Dat werkt heel goed en ze vindt het nog leuk ook! Soms sjokt ze er wat achter aan maar andere dagen wordt ze helemaal fanatiek en komt de kitten in haar ineens weer naar boven!
Heb je mijn Yana gepikt toen ik niet thuis was ofzo? Jeetje, die rechter op de foto (zwartcypers-rood-wit) lijkt er echt veel op, is alleen wat pondjes zwaarder geloof ik
Ik heb sinds vandaag weer een man in huis! Een heuse bejaarde caviaman. Hij is 8 jaar, ontzettend lief en komt uit de opvang van Stichting Cavia. Nog even een weekje geduld, want hij is nog te kort geleden gecastreerd. Dan mag hij daarna mooi mijn bejaarde zeugje Fleurtje (half jaar terug ook uit de opvang gehaald) en als het lukt ook Evi (heel schuw, ook uit de opvang) gezelschap gaan houden.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Chloe is inderdaad te dik. Ze staat al 2 maanden op 50 gram brokjes per dag en we wonen sinds kort in een nieuw huis met veel trappen. Hopelijk gaat mevrouw weer wat afvallen want ze is nu wel echt té dik
hakunamatata schreef: Heb je mijn Yana gepikt toen ik niet thuis was ofzo? Jeetje, die rechter op de foto (zwartcypers-rood-wit) lijkt er echt veel op, is alleen wat pondjes zwaarder geloof ik
Ik heb sinds vandaag weer een man in huis! Een heuse bejaarde caviaman. Hij is 8 jaar, ontzettend lief en komt uit de opvang van Stichting Cavia. Nog even een weekje geduld, want hij is nog te kort geleden gecastreerd. Dan mag hij daarna mooi mijn bejaarde zeugje Fleurtje (half jaar terug ook uit de opvang gehaald) en als het lukt ook Evi (heel schuw, ook uit de opvang) gezelschap gaan houden.
Ik kom maar niet uit deze foto. Waar zit het hoofd? En wat zijn de ogen?
Haha, de neefjes waren op bezoek (die zijn nogal druk). Angst verbroedert, want ineens liggen de katten zij in zij in de slaapkamer voor de drukte te schuilen. Zo dicht bij elkaar liggen ze normaal nooit
Nee, ze waren ook verre van geamuseerd, Marinus had net de neefjes de slaapkamer uit moeten zetten omdat ze naar de katten aan het blazen waren Heel leuk hoor, kinderen, maar jeetje... (mogelijk zit er een zweempje adhd in de familiegenen ;p)