Moderator: moderatorteam
Yep wij hebben er ook één zitten een gratenpakhuis van een jaar oud en al hoger dan Sjon. Gelukkig wel een ok karakter maar helaas zonder halsband daar ben ik al heel lang naar op zoek zo'n echte band..ellen en de birmanen schreef:Bri, ik pis in mijn broek van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een gek wijf ben je toch ook
btw gister werd er een kangal in het asiel afgeleverd met afgesneden oren, brede halsband met enorme koeienbellen eraan.
ellen
Ternauwernood hoor, hij ligt nog bij te komenHippo schreef:NeeeeHeeft hij het overleefd
??
We waren vlakbij huis en de Beagle liet niet los dus moest een breakstick aan te pas komen en die heb ik in de gang hangen maar ondertussen was Sjon flauwgevallen op bed. Drama weer en dat op de zondagRataplan schreef:In zijn eigen huis nog wel!
Brigitte schreef:Ternauwernood hoor, hij ligt nog bij te komenHippo schreef:NeeeeHeeft hij het overleefd
??
Brigitte schreef:We waren vlakbij huis en de Beagle liet niet los dus moest een breakstick aan te pas komen en die heb ik in de gang hangen maar ondertussen was Sjon flauwgevallen op bed. Drama weer en dat op de zondagRataplan schreef:In zijn eigen huis nog wel!
Echt hoor en dit was nog een pup maar, ik loop er voortaan voor omHilde schreef:Beagles zijn ook een heel sterk ras, ik snap niet dat iedereen de mond altijd zo vol heeft van Kangals![]()
Zou ik ook doen!Brigitte schreef:Echt hoor en dit was nog een pup maar, ik loop er voortaan voor omHilde schreef:Beagles zijn ook een heel sterk ras, ik snap niet dat iedereen de mond altijd zo vol heeft van Kangals![]()