Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het zal je maar gebeuren..4 honden vallen aan.
Moderator: moderatorteam
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Het zal je maar gebeuren..4 honden vallen aan.
Jeetje, dat ziet er heftig uit.. Het zal je maar gebeuren..
Aan de japen te zien, is dat een fikse aanval geweest. Brrr moet er niet aan denken zoiets mee te maken..
https://atv.be/nieuws/video-husky-getra ... nden-46588
Aan de japen te zien, is dat een fikse aanval geweest. Brrr moet er niet aan denken zoiets mee te maken..
https://atv.be/nieuws/video-husky-getra ... nden-46588
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Het zal je maar gebeuren..4 honden vallen aan.
Nannaaaaaa je hebt er 1 over het hoofd gezien. Zet dat eens even recht. 

Wat je zegt ben je zelfffff 

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Volgens het filmpje had de man 7 honden bij zich, maar duidelijk is niet of alle honden aan de aanval meededen?
Verschrikkelijk inderdaad en dom. Lijkt me nooit verstandig een roedel van 7 honden die je blijkbaar niet onder controle hebt en waar een aantal grote sterke honden bij zitten, met een vreemde hond op een speelweide te gooien. Als er dan iets misgaat, gaat het ook meteen flink mis met 7 honden die zich ermee gaan bemoeien.
Amy en Amoz zijn ook erg gevoelig voor ganging up. Zodra er ergens een akkefietje is tussen andere honden, willen ze meteen meedoen. Gisteren maakte ik het nog mee in losloopgebied dat een kruising golden x herder een Jack russell greep een paar meter bij ons vandaan. Amoz was bij één gil van die Jack russell al daar om olie op het vuur te gooien. Hij deed niet echt wat, maar stond er wel omheen te blaffen, springen en happen. Ik heb hem uiteraard meteen opgehaald, maar het is echt eng hoe snel dat kan escaleren. Gelukkig keken Mila en Taartje, die ook mee waren, nog niet op of om. Die zijn daar blijkbaar niet zo gevoelig voor.
Verschrikkelijk inderdaad en dom. Lijkt me nooit verstandig een roedel van 7 honden die je blijkbaar niet onder controle hebt en waar een aantal grote sterke honden bij zitten, met een vreemde hond op een speelweide te gooien. Als er dan iets misgaat, gaat het ook meteen flink mis met 7 honden die zich ermee gaan bemoeien.
Amy en Amoz zijn ook erg gevoelig voor ganging up. Zodra er ergens een akkefietje is tussen andere honden, willen ze meteen meedoen. Gisteren maakte ik het nog mee in losloopgebied dat een kruising golden x herder een Jack russell greep een paar meter bij ons vandaan. Amoz was bij één gil van die Jack russell al daar om olie op het vuur te gooien. Hij deed niet echt wat, maar stond er wel omheen te blaffen, springen en happen. Ik heb hem uiteraard meteen opgehaald, maar het is echt eng hoe snel dat kan escaleren. Gelukkig keken Mila en Taartje, die ook mee waren, nog niet op of om. Die zijn daar blijkbaar niet zo gevoelig voor.
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Nanna schreef:In Engeland is trouwens een bejaarde man op straat gebeten door een stafford én overleden aan zijn verwondingen.
HEEL ver uit de buurt blijven van dit soort onbetrouwbare joekels. En graag een verbod er op van overheidswege.
practice what you preach
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Ik zal d'r wel een beetje bij helpenGimmick schreef:practice what you preachNanna schreef:In Engeland is trouwens een bejaarde man op straat gebeten door een stafford én overleden aan zijn verwondingen.
HEEL ver uit de buurt blijven van dit soort onbetrouwbare joekels. En graag een verbod er op van overheidswege.

Arme Husky, arm baasje. Fijn weer dat zo'n lapzwans weer even bevestigd dat er teveel incompetente bazen voor deze rassen rondlopen.
-
- Zeer actief
Sandra&co schreef:Ik zal d'r wel een beetje bij helpenGimmick schreef:practice what you preachNanna schreef:In Engeland is trouwens een bejaarde man op straat gebeten door een stafford én overleden aan zijn verwondingen.
Arme Husky, arm baasje. Fijn weer dat zo'n lapzwans weer even bevestigd dat er teveel incompetente bazen voor deze rassen rondlopen.

-
- Zeer actief
Sandra&co schreef:Ik zal d'r wel een beetje bij helpenGimmick schreef:practice what you preachNanna schreef:In Engeland is trouwens een bejaarde man op straat gebeten door een stafford én overleden aan zijn verwondingen.