tuurlijk, er zullen best tips in staan.lieverd schreef:Maar dat wil toch niet zeggen dat je er niets van opsteekt. er staan best een aantal tips in die ook voor een eigenwijze mechelaar te hanteren zijn.
lieverd schreef:Het is geen wetboek

Moderator: moderatorteam
ik heb hem ook gelezen... hartstikke leuk boek! Alleen niet alles wat erin staat is bruikbaar, zeker niet voor een mechelaar... maar een heel leuk boek is het wel!Dingo schreef:tuurlijk, er zullen best tips in staan.lieverd schreef:Maar dat wil toch niet zeggen dat je er niets van opsteekt. er staan best een aantal tips in die ook voor een eigenwijze mechelaar te hanteren zijn.
lieverd schreef:Het is geen wetboek
vreselijk eigenwijslieverd schreef:Geldt dat niet voor elk boek, dat je eruit haalt wat je kunt gebruiken. vertel eens wat meer over je mechelaar. Hij/zij lijkt wel net zo eigenwijs as mijn hond.:
:
Ik krijg neo steeds meer onder de spreekwoordelijke duim, hij heeft Zit en Pootje Geven al door.lieverd schreef:Geldt dat niet voor elk boek, dat je eruit haalt wat je kunt gebruiken. vertel eens wat meer over je mechelaar. Hij/zij lijkt wel net zo eigenwijs as mijn hond.:
: