Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ander voer geven
Moderator: moderatorteam
- Ingding
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ander voer geven
Imara eet van pup af aan al Cavom maar de laatste tijd weigert ze nog om het te eten. Ze heeft ook last gehad van haar maag en het schijnt dat Cavom best zwaar is, maar zelfs nu ze beter is wil ze het niet meer eten. Ik heb om uit te proberen de brokken van Renske gekocht en een beetje gemengd met Cavom. Ze vond ze lekker, maar begon er wel ontzettend veel van te drinken en haar ontlasting is weer een stuk dunner. Vers vlees geven kan niet, want we hebben een veel te kleine vriezer en geen ruimte voor een grote. Maar wie weet een goed alternatief? Liefst brokken met een hoger vleesgehalte maar ik sta open voor suggesties
.

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Re: Ander voer geven
Ik ben met succes overgegaan van Cavom naar Dog Lovers Gold (de vis variant). En nu voer ik al een tijd Fish4dogs.
- Ingding
- Zeer actief
Ze weegt nu rond de 40 kg en is 14 maanden. En andere smaak kan ik natuurlijk proberen.Boutje schreef:als ze het goed deed op cavom misschien een andere variant proberen?
Beardie fokker die ik ken geeft al jaren alleen cavom, afwisselend die met vis en de andere.
Er voor van alles geprobeerd, beardies schijnen gevoelige darmen te hebben, maar hier is ze tevreden van.
Hoe is haar gewicht?
En hoe oud is ze nu?
Ik merk ook wel bij mijn honden dat ze op een bepaald moment echt minder nodig hebben qua hoeveelheid en dus slechter beginnen te eten als ik even veel blijf geven...
Renske gebruik ik op vakantie maar ben ook niet super blij met de ontlasting dan (thuis krijgen ze vers en nu en dan brok)
- Ingding
- Zeer actief
Ik ga er eens naar kijken!veertje schreef:Ik ben met succes overgegaan van Cavom naar Dog Lovers Gold (de vis variant). En nu voer ik al een tijd Fish4dogs.
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
ik voer Barka primium adult brokken, een volledig uitgebalanceerde brok voor volwassen honden,
zonder toevoeging van kleur, geur en smaak stoffen ed.
mijn hond eet het graag en heeft een mooie ontlasting, heeft een goede energie en heeft een mooie glimmende vacht,
als pup kreeg hij van deze brok de puppy variant.
zak van 20 kilo, 39,50 euro, doet zij ongeveer 4 weken mee.
zonder toevoeging van kleur, geur en smaak stoffen ed.
mijn hond eet het graag en heeft een mooie ontlasting, heeft een goede energie en heeft een mooie glimmende vacht,
als pup kreeg hij van deze brok de puppy variant.
zak van 20 kilo, 39,50 euro, doet zij ongeveer 4 weken mee.
-
- Zeer actief
Mij bevalt Dog Lovers Gold (High Protein) tot nu toe goed. Mijn ouders geven Noortje de vis variant. Bevalt ook goed. Hiervoor heb ik ook Applaws gegeven en Devotion. Applaws was voor de kleintjes fijn. Devotion was voor hun te hard/groot.