Het lijkt weleens of hondeneigenaren daar nog meer last van hebben dan niet honden eigenaren. En ondertussen zelf blind zijn voor het wangedrag van hun eigen hond(en) of vergeten wat hun vorige honden hebben uitgespookt.lucie schreef:Waar ik mij over kan verbazen is de grote intolerantie van hondenliefhebbers als het om andermans hond gaat. Ik geniet juist van andere honden en vind hooguit de eigenaren dom of irritant
Ik erger mezelf niet zo snel aan andermans hond , ik werk ook met honden en als je ergens relativeringsvermogen van krijgt is het dat wel

Wel heb ik zelf dingen waar ik mij met mijn eigen honden aan erger en daar valt krijsen dus wel onder. Tenminste nodeloos krijsen , want ze mogen best zaken aangeven maar dan moet het op een gegeven moment wel klaar zijn. En ze mogen inderdaad geen andere honden aanblaffen , maar dat mag Micron ook niet. Van de groterds kan ik me voorstellen dan andere dat beangstigend zouden kunnen vinden , en ik zelf ergerlijk dus reden zat om het niet toe te staan als ze het zouden doen , en van Sien en Micron omdat die zelf ook kwetsbaar zijn en heus niet iedere hond zich laat uitkafferen door een andere hond zonder daar wat tegenover te stellen. In de praktijk zijn het niet enkel hf honden , die dat klaarblijkelijk allemaal wel prima vinden