Je bent lelijk!!!

VAL DOOD MENS

En nog wat gespeel, want hij mag niet meer naar buiten totdat ik een net van 120m2 heb gekocht en over de tuin heb gespannen.

En nog steeds lelijk

Moderator: moderatorteam

Hij is ook wel mooi normaliter, maar op het moment gewoon echt niet met die kale plek op z'n kop, het weggeschoren haar en die wondgonnie schreef:Ach, nee hoor, je bent mooi.

Tnx!pepim schreef:Mooie kat zeg, en wat een nare wond

Ja, wat moet ik er anders meemosquito1980 schreef:Agossie, gat in z'n wang en jij maakt er grapjes over![]()
Kom maar hier poezebeest

Weet je dat zeker? Misschien is die dierenarts wel teleurgesteld, is hij net aan het sparen voor een mooi zwembad in z'n tuinShibby schreef:Tnx!pepim schreef:Mooie kat zeg, en wat een nare wond
En jup![]()
Dat was het tweede spoedje in 3 weken tijd. 3 weken terug een groot abces en een flinke wond bovenop z'n kop. Dat is nu net genezen en afgelopen donderdagavond zag ik ineens die andere wond. Ochtend erop opnieuw naar de dierenarts en daar is het (wederom) onder narcose helemaal uitgespoeld en schoongemaakt. Dierenarts heeft me al gewaarschuwd dat dat hele stuk huid waarschijnlijk nog gaat afsterven en eraf gaat vallen.![]()
Ik heb Koos na het gedoe van 3 weken terug verteld dat hij uit de buurt van die etterbakkat moest blijven, maar blijkbaar heeft hij niet geluisterd. Daarom dat de hele tuin hermetisch afgesloten gaat worden. Ik ben die spoedbezoeken bij de dierenarts wel een beetje zat. En mijn dierenarts is me onderhand ook wel zat denk ik zo.