Ja, dat kan zeker zo zijn.Nanna schreef:Topsi is onderhand dertien en zo bijziend als een kippig hert maar zelfs zij zal nu nóg niet achter een klein hondje aanvliegen in de veronderstelling dat het een konijn is. Dat verschil weet ze duizend procent te maken.
En ik weet haast wel zeker dat een hond die dat wel doet dat verschil ook ziet en ruikt, maar die houdt waarschijnlijk gewoon van opjagen.
Amy doet het niet bij kleine hondjes die dicht in de buurt rennen of bij kleine hondjes die net zijn gepasseerd en dan verderop ineens gaan rennen - in die gevallen weet ze dus al dat het hondjes zijn - maar alleen bij kleine hondjes die ze heel in de verte ziet rennen, voornamelijk hupsen door het hoge gras triggert haar. Dus ik denk wel dat ze in eerste instantie niet goed ziet wat het is, vooral omdat ze dat gedrag niet vertoont als ze wel weet dat het een hondje is. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Hoe dan ook sta ik dat niet toe en draagt ze op plekken waar ik niet voldoende overzicht heb om die reden ook een muilkorf.
Vandaag weer eens een stukje door de wijk gewandeld vanwege een afgesloten toegang naar ons losloopgebied en wat denk je: loopt er een meneer met een loslopende stafford reu