Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geilen op logeer hond

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Geilen op logeer hond

Ongelezen bericht door Judith »

Door omstandigheden hebben wij de hond van mijn schoonzusje als logeer hond. Dit is een intacte labrador teef.
Ze is 2 weken geleden loops geweest en ze ruikt nog erg lekker. Ze ruikt sowieso voor heel veel reuen heel lang (soms wel het hele jaar) lekker.

Dino vond haar al helemaal leuk, maar nu is het een obsessie... :roll:
Hij loopt alleen maar te geilen, overal waar ze gelegen heeft gaat hij obsessief likken en ruiken, hij wil haar helemaal wassen, hij gaat onder haar liggen om haar muts te likken enz.
Luna, die vindt alles goed, ze doet helemaal niets, ze gaat er nog net niet voor liggen. Ze gromt/snauwt niet, helemaal niet.

Ik ben nu dus de hele dag politie agentje aan het spelen.
Dino heeft het inmiddels door dat hij het niet mag, maar hij heeft het er zichtbaar moeilijk mee. Hij kan geen seconde zijn rust vinden, hij wil alleen maar naar haar toe, en je ziet hem dan er om heen lopen van "mag niet".

Kan ik hier iets mee?
Ze hebben vannacht al op een aparte plek geslapen, Luna boven en Dino gewoon met Dana beneden.
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Geilen op logeer hond

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik zou een ander logeeradres zoeken als dat mogelijk is. Ben bang dat je politieagentje moet blijven spelen.
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

heb je tea tree in huis, dan even wat druppels bij de staart aanzet aan brengen, of lavendel olie wil ook nog wel eens helpen om de reuen weg te houden.
Afbeelding
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Lastig altijd zoiets.
Buiten er bovenop zitten en duidelijk zijn, kan je er weinig aan doen denk ik. Doran doet het ook bij Zinzi, die zit nu tegen haar loopsheid aan en ruikt al erg lekker, hij snuffelt en lebbert ook elk plekje waar ze gelegen/gezeten heeft, dat mag van mij. Maar hij wil ook de hele dag aan haar snuffelen en lebberen en het nadeel daarvan is dat mevrouwtje snol dat wel lekker vindt, die gaat er voor liggen met haar pootjes open :mann:

Dat mag dus niet! De eerste dag zit ik daar echt bovenop, nee wegwezen! En nu als hij een poging doet, meestal na het uitlaten, is een uh genoeg om hem op andere gedachte te brengen.
Het is echt een kwestie van even streng zijn en volhouden, dan hebben ze het over het algemeen vrij snel door. Succes ermee!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Nanna schreef:Als je bedoelt dat ze twee weken geleden loops is geworden zou ik maar oppassen voor puppies :LOL:
Alhoewel er een reuze markt is voor labberdoedels :lol1:
Nee ik bedoel dat ze 2 weken geleden klaar was met loops zijn.
Misschien wat onduidelijk uitgelegd haha
Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Je hebt een reu en een teef die loops ruikt bij elkaar gezet, dan is een beetje gesjans wel te verwachten.
Misschien helpt het tegen de verlatingsangst :mann:
Afbeelding
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Je zou voor de reu Puur Hypersex (voorheen Puur Geslachtsdrift) kunnen proberen. Heb ik al bij twee reuen goede resultaten mee gezien. Al kan het een paar weken duren eer je wat gaat merken.

Of de teef vanachter besproeien met 'Reu weg'. Heeft bij mij in een dergelijke situatie ook een keer heel goed geholpen.

Anders is het inderdaad beter om te scheiden.
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Dat Puur Hypersex wilde ik ook aanraden. Een kennis van me had ook een logeerreu en die reageerde nogal op haar teefjes, die waren niet kort geleden loops geweest. Maar hij reageerde ongeveer zoals je Dino beschrijft. Binnen 2 dagen was het klaar en nu kunnen ze gewoon naast elkaar liggen in alle rust.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Geloof dat hij een beetje een karakter heeft wat nogal kan doordraven en een obsessie voor hem word. Denk dat je op andere vlakken hier ook nog wel wat van gaat zien en merken.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

bouvierpoedel schreef:Geloof dat hij een beetje een karakter heeft wat nogal kan doordraven en een obsessie voor hem word. Denk dat je op andere vlakken hier ook nog wel wat van gaat zien en merken.
Heb je misschien een tip voor haar hoe ze hier het beste op kan reageren?
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”