Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier zijn ze dan, Tanja en Anne.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Hier is ze dan, Tanja en over een paar weken misschien A
Leuk hoor, nog een pupsel erbij, gefeliciteerd!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Dank je. Is ook leuk. Moet alleen toch wel zorgen dat ik wat meer ga eten.
Vanochtend liep ik haast in mijn onderbroek, zakte zo mijn spijkerbroek van mijn kont af. Hahaha.
Vanochtend liep ik haast in mijn onderbroek, zakte zo mijn spijkerbroek van mijn kont af. Hahaha.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Bishy
- Zeer actief
Hahaha goed zo. Geniet van de voorpret en je pups.gonnie schreef:Suzanne, mag best haar mening hebben hoor. Ik trek me er toch niks van aan.
@bram en thijs:

-
- Zeer actief
Dank je.Bishy schreef:Hahaha goed zo. Geniet van de voorpret en je pups.gonnie schreef:Suzanne, mag best haar mening hebben hoor. Ik trek me er toch niks van aan.
@bram en thijs:
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
jvanringen schreef:Ik ben ook zo, kan enorm goed panikeren en maak me gauw zorgen. Ik vind het heel moeilijk om dat niet te doen, het is lastig om jezelf over te bakken. En voor de omgeving is het ook vaak vervelend.gonnie schreef:Suzanne, mag best haar mening hebben hoor. Ik trek me er toch niks van aan.
Het rotste van honden hebben vind ik dat Gerard altijd nogal over bezorgd is. Hahaha.
Krijg gewoon buikpijn als er iets gebeurd met een hond.
Natuurlijk was ik ook wel bezorgd, zo scootmobiel is niet echt een lichtgewicht. Maar Tanja liep gewoon normaal. Als ik alleen was geweest had ik waarschijnlijk de dierenarts niet gebeld.
Maar goed, als Gerard dat fijn vindt dan maar naar de dierenarts.
Maar het is inderdaad vervelend voor de omgeving, want als Gerard zich zorgen maakt is hij niet meer zo gezellig.
Mijn kleinkinderen hebben vakantie dus die zijn dan twee keer in de week bij ons, dan is hij soms toch kortaf tegen de meiden.
Mijn zoon zat gisteren een filmpje te kijken van drie jaar terug, zegt de kleinste van vier jaar: kijk, toen hield opa nog van ons. Zegt de oudste: ja, nu slaat hij me.
Gerard gaf haar gisteren uit een grapje een tikje op haar hoofd. Ik heb er niks van gemerkt dus hard zal het niet geweest zijn.
Maar Gerard is soms wel erg kortaf, hij vindt dat ze teveel zeuren en zo. Nou, dan kan hij ze een handje geven, dat is gewoon een familie karaktertrek. Willen altijd alles gelijk en het liefst gisteren. Hahahaha.
Groetjes Gonnie.
Oh dat gaat wel ver, nee, dat doe ik niet. Ik vraag alleen tot vervelens toe of het echt wel goed is en of we toch niet even naar de DA/dokter moeten. En dat doen we dan meestal uiteindelijk ook.gonnie schreef:jvanringen schreef:Ik ben ook zo, kan enorm goed panikeren en maak me gauw zorgen. Ik vind het heel moeilijk om dat niet te doen, het is lastig om jezelf over te bakken. En voor de omgeving is het ook vaak vervelend.gonnie schreef:Suzanne, mag best haar mening hebben hoor. Ik trek me er toch niks van aan.
Het rotste van honden hebben vind ik dat Gerard altijd nogal over bezorgd is. Hahaha.
Krijg gewoon buikpijn als er iets gebeurd met een hond.
Natuurlijk was ik ook wel bezorgd, zo scootmobiel is niet echt een lichtgewicht. Maar Tanja liep gewoon normaal. Als ik alleen was geweest had ik waarschijnlijk de dierenarts niet gebeld.
Maar goed, als Gerard dat fijn vindt dan maar naar de dierenarts.
Maar het is inderdaad vervelend voor de omgeving, want als Gerard zich zorgen maakt is hij niet meer zo gezellig.
Mijn kleinkinderen hebben vakantie dus die zijn dan twee keer in de week bij ons, dan is hij soms toch kortaf tegen de meiden.
Mijn zoon zat gisteren een filmpje te kijken van drie jaar terug, zegt de kleinste van vier jaar: kijk, toen hield opa nog van ons. Zegt de oudste: ja, nu slaat hij me.
Gerard gaf haar gisteren uit een grapje een tikje op haar hoofd. Ik heb er niks van gemerkt dus hard zal het niet geweest zijn.
Maar Gerard is soms wel erg kortaf, hij vindt dat ze teveel zeuren en zo. Nou, dan kan hij ze een handje geven, dat is gewoon een familie karaktertrek. Willen altijd alles gelijk en het liefst gisteren. Hahahaha.

-
- Zeer actief
Ja, dat is niet zo erg. Gerard zegt gewoon we gaan naar de dierenarts toe. Ook al zou ik het niet nodig vinden. Haha.
Maar Gerard is een beetje chagrijnig omdat het revalidatiecentrum waar zijn moeder ligt niet opschiet met de indicatie. En zijn moeder zeurt nogal als we een dag niet geweest zijn, dat we twee keer in de week op moeten passen vind ze ook niet leuk. Dan kunnen we niet naar haar toe.
Eerst ging ik elke dag, maar toen waren mijn honden dood en had ik ook alle tijd, nu een pup en de kleinkinderen af en toe hebben is best vermoeiend dus soms ga ik dan een keer niet zelfs als ik tijd heb, moet dan even bijtanken. Haha.
Gerard zijn moeder lijkt nu ook een klein kind. Ze ligt op palliatieve zorg, maar het gaat ineens beter met haar. Ze kan niet meer naar huis, ze kan haar stoma niet verzorgen en haar korte termijngeheugen is heel erg slecht. Als ze zelf zou koken is ze een gevaar voor haar buren en haarzelf.
Zo zeg je wat en vijf minuten later is ze het vergeten. Ze weet nooit meer dat je geweest bent.
Maar ja, ze doet ook niks anders meer dan slapen.
Gerard neemt het haar kwalijk als we weer heel erge vieze was hebben, hoe vaak ik ook zeg dat zijn moeder er niks aan kan doen.
Maar Gerard lijkt precies op zijn moeder, allebei ongeduldig en wat in hun kop zit gaat in hun kont niet zweren.
Gerard denkt dat als zijn moeder ergens zit waar ze kan blijven de zorg voor haar minder wordt.
Nou ja, hij laat dan in ieder geval de was door dat tehuis doen. Hij is de was zat zegt hij. Maar zijn moeder betaalt ervoor dus hij moet niet zeuren.
Maar Gerard is een beetje chagrijnig omdat het revalidatiecentrum waar zijn moeder ligt niet opschiet met de indicatie. En zijn moeder zeurt nogal als we een dag niet geweest zijn, dat we twee keer in de week op moeten passen vind ze ook niet leuk. Dan kunnen we niet naar haar toe.
Eerst ging ik elke dag, maar toen waren mijn honden dood en had ik ook alle tijd, nu een pup en de kleinkinderen af en toe hebben is best vermoeiend dus soms ga ik dan een keer niet zelfs als ik tijd heb, moet dan even bijtanken. Haha.
Gerard zijn moeder lijkt nu ook een klein kind. Ze ligt op palliatieve zorg, maar het gaat ineens beter met haar. Ze kan niet meer naar huis, ze kan haar stoma niet verzorgen en haar korte termijngeheugen is heel erg slecht. Als ze zelf zou koken is ze een gevaar voor haar buren en haarzelf.
Zo zeg je wat en vijf minuten later is ze het vergeten. Ze weet nooit meer dat je geweest bent.
Maar ja, ze doet ook niks anders meer dan slapen.
Gerard neemt het haar kwalijk als we weer heel erge vieze was hebben, hoe vaak ik ook zeg dat zijn moeder er niks aan kan doen.
Maar Gerard lijkt precies op zijn moeder, allebei ongeduldig en wat in hun kop zit gaat in hun kont niet zweren.
Gerard denkt dat als zijn moeder ergens zit waar ze kan blijven de zorg voor haar minder wordt.
Nou ja, hij laat dan in ieder geval de was door dat tehuis doen. Hij is de was zat zegt hij. Maar zijn moeder betaalt ervoor dus hij moet niet zeuren.
Groetjes Gonnie.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Waarvan akte.gonnie schreef:dus hij moet niet zeuren.

-
- Zeer actief
Hahaha, ik had Gerard net verteld wat mijn jongste kleindochter had gezegd.bram en thijs schreef:Waarvan akte.gonnie schreef:dus hij moet niet zeuren.
Kom ik net thuis heeft hij wat voor de meiden gekocht. Hij zei: ik hoop dat ze nou niet meer boos op me zijn.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Dat wel. Maar ik denk dat sorry zeggen ook heel goed werkt. Nou gaan ze straks constant boos op opa zijn. Hahahaha.
Groetjes Gonnie.
Dat zit er dik in.gonnie schreef:Dat wel. Maar ik denk dat sorry zeggen ook heel goed werkt. Nou gaan ze straks constant boos op opa zijn. Hahahaha.

-
- Zeer actief
Zeker, want ze zijn heel bijdehand.jvanringen schreef:Dat zit er dik in.gonnie schreef:Dat wel. Maar ik denk dat sorry zeggen ook heel goed werkt. Nou gaan ze straks constant boos op opa zijn. Hahahaha.
Groetjes Gonnie.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Spannend , nog een puppekind erbij
Zal wel druk worden , maar wel leuk
Wij hadden natuurlijk Pinky en Wolfje 3 jaar geleden
Eigenlijk ging dat allemaal vanzelf , was alleen een klein beetje extra werk
Ze liepen samen , maar we hebben ze ook vaak apart gehouden voor de rust maar ook dat ze leerden om zonder de ander te zijn
Maar pupkopers krijgen hier geen pup mee als ze al een ander pup hebben , en al helemaal geen 2 uit tzelfde nest
Als het hondje een stamboom heeft zal de fokker wrs al een naam hebben voor de pups
Die moeten nl tegenwoordig binnen 10 dagen na de geboorte al doorgegeven zijn bij de RvB
Ze liepen samen , maar we hebben ze ook vaak apart gehouden voor de rust maar ook dat ze leerden om zonder de ander te zijn
Maar pupkopers krijgen hier geen pup mee als ze al een ander pup hebben , en al helemaal geen 2 uit tzelfde nest
Als het hondje een stamboom heeft zal de fokker wrs al een naam hebben voor de pups
Die moeten nl tegenwoordig binnen 10 dagen na de geboorte al doorgegeven zijn bij de RvB
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
- Zeer actief
Van de fokker van Tanja kregen we er ook geen twee, maar dat hadden we ook niet gevraagd.** Angela ** schreef:Spannend , nog een puppekind erbij
Hij vond het wel een goed idee om een pup uit een ander nest te nemen.
Hij zei dat wij genoeg ervaring hebben met Pinschers.
Groetjes Gonnie.
oww wat leuk Gonnie nog 1 erbij....tja als je 4 honden gewend bent is 1 er ook maar zo "1",ik begrijp het helemaal

en 2 puppen is echt wel heel goed te doen

-
- Zeer actief
Ja, leuk he.Kimmie schreef:oww wat leuk Gonnie nog 1 erbij....tja als je 4 honden gewend bent is 1 er ook maar zo "1",ik begrijp het helemaal![]()
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
We zijn wezen kijken, de tweede week van september komt ze.
Groetjes Gonnie.
- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
- Aantal honden: 1
Oh wat spannend en leuk, twee van die frupsels bij elkaar!gonnie schreef:We zijn wezen kijken, de tweede week van september komt ze.
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collies
Wat leuk nog een pup erbij 

-
- Zeer actief
Zeker spannend en leuk.jvanringen schreef:Oh wat spannend en leuk, twee van die frupsels bij elkaar!gonnie schreef:We zijn wezen kijken, de tweede week van september komt ze.
Groetjes Gonnie.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Leuk, een teef?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
-
- Zeer actief
Ja, het zal best wel even druk zijn, maar ik heb het eerder gedaan. En heb het toen ook overleefd. Haha.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Ja, een teefje.
Groetjes Gonnie.
Je zal je niet zat kunnen kijken denk ik!gonnie schreef:Zeker spannend en leuk.jvanringen schreef:Oh wat spannend en leuk, twee van die frupsels bij elkaar!gonnie schreef:We zijn wezen kijken, de tweede week van september komt ze.

Laatst gewijzigd door 63673J op 05 aug 2017 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Hahaha, ik kan nu al niet stoppen met kijken, maar als er twee van die donderstralen door mijn huis rauzen is er genoeg te zien.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Weet je wel hoe moeilijk het is om foto's te maken van pups die steeds op de camera afkomen? Haha.Cleva schreef:Waar blijven de foto's!
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Cleva schreef:Daar kwam ik met Mira ook niet mee weg.
Je regelt het maar gewoon!
Hahahaha.
31 augustus weet ik welke van ons wordt, zal dan wat beter mijn best doen.
Groetjes Gonnie.