https://www.facebook.com/cedric.boyet.5 ... f=mentions
Moderator: moderatorteam
Dacht ik ook , iets van herder X Akita.laeken schreef:Dit is denk ik een straathond en geen herder. Ik zie er meer een akita achtige hond in en ik denk dat het dus een Aziatische hond is. Volgens mij zijn de mensen ook Aziatisch maar ik kan het mis hebben. Niet dat het wat uit maakt of dat ik herders ga verdedigen als lieve doetjes maar meer omdat ik er niks van een herder van maak en ik het ook echt akita gedrag vind om zo te gaan slopen. Vraag me oprecht af wat de reden voor deze hond is. Denk nl zomaar dat deze persoon de hond iets gedaan heeft. Deze hond is nl echt aan het slopen. Dit is precies wat een akita bij in Amsterdam deed bij een pitbull en zijn baasje. Die trok er een stuk vlees uit.
Nogmaals, ga geen herders verdedigen maat die herders zijn veel wilder en veel minder gecontroleerd meestal. En die vangen de boef en slopen hem meestal niet zo vakkundig.
Deze man is overigens zwaar gewond hierna als deze hond tanden heeft. Ai!!!
Ik zou deze hond ook van zijn leven niet wegtrekken. Die gaat dan inderdaad over op jou. Hij is totaal doorgedraaid en bezig met doden. Elke beweging van die man zorgt voor een stevigere beet en schudden. Die man moet dus echt dood van die hond. Nachtmerrie lijkt me dit.bouvierpoedel schreef:Dacht ik ook , iets van herder X Akita.laeken schreef:Dit is denk ik een straathond en geen herder. Ik zie er meer een akita achtige hond in en ik denk dat het dus een Aziatische hond is. Volgens mij zijn de mensen ook Aziatisch maar ik kan het mis hebben. Niet dat het wat uit maakt of dat ik herders ga verdedigen als lieve doetjes maar meer omdat ik er niks van een herder van maak en ik het ook echt akita gedrag vind om zo te gaan slopen. Vraag me oprecht af wat de reden voor deze hond is. Denk nl zomaar dat deze persoon de hond iets gedaan heeft. Deze hond is nl echt aan het slopen. Dit is precies wat een akita bij in Amsterdam deed bij een pitbull en zijn baasje. Die trok er een stuk vlees uit.
Nogmaals, ga geen herders verdedigen maat die herders zijn veel wilder en veel minder gecontroleerd meestal. En die vangen de boef en slopen hem meestal niet zo vakkundig.
Ken geen Frans maar wat staar er onder aan tekst.?
Is dat de eigenaar in dat Tshirt.? Zou ook wel twijfelen en heel voorzichtig zijn om die hond weg te halen bij het slachtoffer , die hond zit zo in zijn eigen beleving dat hij ook niet zal twijfelen om zijn agressie naar jou te keren.
.
Met herders heb ik ook weinig problemen. Kom nooit onverantwoordelijke baasjes tegen met herders. En meestal luisteren ze en is het meer poeha dan wat anders.Heavy schreef:Ja joh laten we alle buitenlandse straathonden dan ook meteen maar gaan verbieden met al hun ziektes die ze meebrengenHanneke2 schreef:Ik snap ook niet dat niemand iets doet. Een goeie kleng met een straattegel ofzo zou die hond toch wel tot orde moeten roepen. Je laat toch iemand niet aan gort bijten en dan lekker filmen.![]()
Overigens zou ik ook liever door een herder dan een pitbull worden gebeten, maar wat mij betreft mogen ze allebei uit het straatbeeld hoor.
Vertaling van het Franse onderschrift: Wat denken jullie, is dit een "getrainde" hond die aan het zwerven is geraakt (want er lijkt geen baas bij te zijn)? Kijk zijn kop (letterlijk: tronie), lijkt wel een vleermuis/batman-hond en gezien zijn moordende manier van doen kan dit geen gewone "gemiddelde" hond zijn. Wat vinden jullie van die hypothese?bouvierpoedel schreef:Dacht ik ook , iets van herder X Akita.laeken schreef:Dit is denk ik een straathond en geen herder. Ik zie er meer een akita achtige hond in en ik denk dat het dus een Aziatische hond is. Volgens mij zijn de mensen ook Aziatisch maar ik kan het mis hebben. Niet dat het wat uit maakt of dat ik herders ga verdedigen als lieve doetjes maar meer omdat ik er niks van een herder van maak en ik het ook echt akita gedrag vind om zo te gaan slopen. Vraag me oprecht af wat de reden voor deze hond is. Denk nl zomaar dat deze persoon de hond iets gedaan heeft. Deze hond is nl echt aan het slopen. Dit is precies wat een akita bij in Amsterdam deed bij een pitbull en zijn baasje. Die trok er een stuk vlees uit.
Ken geen Frans maar wat staar er onder aan tekst.?
Is dat de eigenaar in dat Tshirt.? Zou ook wel twijfelen en heel voorzichtig zijn om die hond weg te halen bij het slachtoffer , die hond zit zo in zijn eigen beleving dat hij ook niet zal twijfelen om zijn agressie naar jou te keren.
.
Ik ook.jvanringen schreef:Ik vind het er toch echt uitzien als een DH hoor.
Hij is vrij kort in lichaam en zijn achterhand en hoeking is net een Akita. Zijn algemene manier van bewegen en aanvallen is ook een Akita.Emma schreef:Ik ook.jvanringen schreef:Ik vind het er toch echt uitzien als een DH hoor.
Misschien herder met herder. Duits, Mechels.
Er zal gerust geen stamboom bij zitten.
Hij is vrij kort in lichaam en zijn achterhand en hoeking is net een Akita. Zijn algemene manier van bewegen en aanvallen is ook een Akita.Emma schreef:Ik ook.jvanringen schreef:Ik vind het er toch echt uitzien als een DH hoor.
Misschien herder met herder. Duits, Mechels.
Er zal gerust geen stamboom bij zitten.
Misschien wel hoor.laeken schreef:Deze hond is absoluut geen herder. Poolhond akita en een scheutje herder misschien. Een Duitse herder heeft een lange rug, geen krulstaart of hoge staart en geen rechte achterpoten. Geen oren die zo staan en geen breed bonkig lijf zoals deze hond. En een akita gedraagt zich ook zoals deze hond als hij aan gaat vallen.
Emma schreef:Misschien wel hoor.laeken schreef:Deze hond is absoluut geen herder. Poolhond akita en een scheutje herder misschien. Een Duitse herder heeft een lange rug, geen krulstaart of hoge staart en geen rechte achterpoten. Geen oren die zo staan en geen breed bonkig lijf zoals deze hond. En een akita gedraagt zich ook zoals deze hond als hij aan gaat vallen.
Maar ik heb wel behoorlijk scherpe herders gezien, dus het zou mij niet verbazen als het grotendeels herder is.
De huidige DH zien er natuurlijk heel anders uit, maar vroegere vaak buitenlandse herders waren ook wel korter van rug en in mijn ogen normale achterpoten. Geen sterke hoeking.
Maar dat zullen geen stamboom honden zijn geweest. Dus wie weet wat erdoorheen zat.
We zullen het van deze hond in ieder geval nooit met zekerheid weten. Nou ja, jij misschien
Geen vleermuishondjvanringen schreef:Vertaling van het Franse onderschrift: Wat denken jullie, is dit een "getrainde" hond die aan het zwerven is geraakt (want er lijkt geen baas bij te zijn)? Kijk zijn kop (letterlijk: tronie), lijkt wel een vleermuis/batman-hond en gezien zijn moordende manier van doen kan dit geen gewone "gemiddelde" hond zijn. Wat vinden jullie van die hypothese?
-Saskia- schreef:
Tussen de commentaren staat dat dit in China is gebeurd.
Ik dacht al dat het niet klopte, dankjewel!-Saskia- schreef:Geen vleermuishondjvanringen schreef:Vertaling van het Franse onderschrift: Wat denken jullie, is dit een "getrainde" hond die aan het zwerven is geraakt (want er lijkt geen baas bij te zijn)? Kijk zijn kop (letterlijk: tronie), lijkt wel een vleermuis/batman-hond en gezien zijn moordende manier van doen kan dit geen gewone "gemiddelde" hond zijn. Wat vinden jullie van die hypothese?![]()
BAT staat voor Berger Allemand de Travail (werklijn).
De hond stopt meteen met bijten na de eerste stokslag, het lijkt me dat getrainde honden dat niet doen?
Tussen de commentaren staat dat dit in China is gebeurd.
Wat me trouwens nog meer schokt dan het filmpje zijn de reacties vol lof over een hond die prachtig aanvalt en zeer geschikt zou zijn voor verdedigingswerk.
Alsof arrestanten het verdienen een halve coma in verscheurd te worden.
Dat filmpje is zo slecht van kwaliteit dat het evengoed een kwispelende aardappel had kunnen zijn.jvanringen schreef:Ik dacht al dat het niet klopte, dankjewel!Maar er zijn dus meer mensen die denken dat het een DH is... Wat denk jij? Verder vind ik het een enge hond, qua gedrag, maar goed, ik heb geen verstand van hoe dit soort honden zich horen te gedragen.
Krulstaart en hoge staart zie ik nog wel eens.laeken schreef:Deze hond is absoluut geen herder. Poolhond akita en een scheutje herder misschien. Een Duitse herder heeft een lange rug, geen krulstaart of hoge staart en geen rechte achterpoten. Geen oren die zo staan en geen breed bonkig lijf zoals deze hond. En een akita gedraagt zich ook zoals deze hond als hij aan gaat vallen.
Dat is niet best hoor. Deze hond vermoord die man nl gewoon. Die is extreem gevaarlijk. Echt een uiterst gevaarlijke hond. Elke beweging van die mijn en hij begint te tukken en te schudden. Als die hond je nek of arm te pakken heeft ben je er geweest denk ik.TessaThomas schreef:Krulstaart en hoge staart zie ik nog wel eens.laeken schreef:Deze hond is absoluut geen herder. Poolhond akita en een scheutje herder misschien. Een Duitse herder heeft een lange rug, geen krulstaart of hoge staart en geen rechte achterpoten. Geen oren die zo staan en geen breed bonkig lijf zoals deze hond. En een akita gedraagt zich ook zoals deze hond als hij aan gaat vallen.Zelfs bij de stambomen, maar nee ik ben het idd met je eens dat dit waarschijnlijk meer oertype met vleugje herder lijkt.
De hond lijkt tussendoor ook soms los te laten, om zich heen te kijken en dan weer te pakken en schudden.Ik wil niet weten wat die man aan verwondingen overgehouden heeft?
Dat moet een enorme troost zijn als je tussen de kaken van een pittbull ligt.moira7765 schreef:DH of niet.. De bijtkracht van een herder is groter dan van een PittBull
http://www.rottweilerlife.com/top-10-do ... dog-bites/