En dus moet iedereen die gewoon van het ras houd om alle goede redenen lijden onder het feit dat er ook een junk met eenzelfde type hond kan lopen....Nanna schreef:Ik neem het risico wel hoor, ik ken Sandra en Izzy en ben geen seconde bang dat Izzy Peer om zeep helpt![]()
Daar staat tegenover dat ik wèl bang ben voor die junk die tegenwoordig de hei onveilig maakt ' met se retnoos'. Die nu al loopt te gillen dat zijn hond over twee jaar alle honden in het bos doodbijt.
En vanwege die lui wil ik niets liever dan dat type hond verboden wordt. Omdat het in de verkeerde handen ongeleide wapens kunnen zijn.
Ik heb al 22 jaar Staffords als hond gehad....nooit ook maar enige vorm van agressie ondervonden, ook niet bij alle andere Staffords en kruisingen die ik tegen ben gekomen.
Ja, ze zien er stoer uit, maar ze waren en zijn stuk voor stuk grote knuffelkonten.
Heb voordat de Staffords in mijn leven kwamen 2 Jack Russels gehad, die waren veel feller van karakter en niet te beroerd om andere honden even duidelijk te maken dat zij de baas waren. Maar geen van mijn Staffords heeft ook maar ooit gegromd of geblaft naar een andere hond.