Maak kennis met pretletter Bodi

Moderator: moderatorteam
Het is echt een enorme pretletter, zo vrolijk en blij!Feather__ schreef: Als ik even afga op hoe Yin haar staart draagt (ook zo'n leuke krul zoals Bodi) dan voelt hij zich prima op zijn gemak! Staartje staat omhoog en hij kijkt onwijs blij.
Misschien was 't vorige gastgezin gewoon geen goede match met hem?
Jeetje, waarom ging het dan opeens niet meer?hakunamatata schreef:Het is echt een enorme pretletter, zo vrolijk en blij!Feather__ schreef: Als ik even afga op hoe Yin haar staart draagt (ook zo'n leuke krul zoals Bodi) dan vhttp://www.hondenforum.nl/plaza/posting.php?mo ... 12549#oelt hij zich prima op zijn gemak! Staartje staat omhoog en hij kijkt onwijs blij.
Misschien was 't vorige gastgezin gewoon geen goede match met hem?
Ik heb even een zin toegevoegd in de openingspost. Hij kwam na 2,5 jaar terug van adoptie..
Ik moest wel gelijk aal Loutje denken toen ik hem zag! Ik vind hem echt heel erg op haar lijken, alleen wat vollere kop en net iets lager op de poten. Aan mij heb je dan trouwens een goede, ik ben niet zo van mensen hondjes aansmeren. En nee, blijven doet hij ook niet!Shibby schreef:Wat een leukerd!
Ik moet mezelf streng toespreken dat er voorlopig echt nog even geen hond bij komt, maar als ik dit zo zie kriebelt het wel.
(En nee, ik ga het echt niet doen dus overhalen hoeft ook niet)
Waar wedden we om?Ptje schreef:Aaaaaaaaaaachmwat een poepieee, die gaat niet meer weg, wedden?
Ik heb m de eerste 1,5 jaar gekend dat hij in NL was. Niet zo veel mis mee en zeker niet bij de juiste begeleiding.laeken schreef:Lijkt mij een Roemeens hondje? Zo ja dan moet je nog effe afwachten vwbt karakter en gedrag. Hij zit nu in de inlik fase en kan nog wel omslaan hoor. Hoop dat het gewoon de combi baasjes hondje was en hij nu op zijn plek komt.
Leuk hondje trouwens.