Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbull bijt kind
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Pitbull bijt kind
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2901 ... arm__.html
Meerdere aangiftes en al eens in beslag genomen, wat moet er nog meer gebeuren voor zo'n beest word ingeslapen?
Meerdere aangiftes en al eens in beslag genomen, wat moet er nog meer gebeuren voor zo'n beest word ingeslapen?
-
- Zeer actief
Re: Pitbull bijt kind
wat dacht je van de eigenaar de bak in
En de hond dan?S@ndr@ schreef:wat dacht je van de eigenaar de bak in
-
- Zeer actief
ach natuurlijk het ligt alleen aan de hond, de baas heeft er niets mee te maken,......... hond laten hemelen kan de baas zzo de volgende halen en deze truk herhalen ......jvanringen schreef:En de hond dan?S@ndr@ schreef:wat dacht je van de eigenaar de bak in
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Oké hond mag gaan hemelen en baas de bak in mag of flink boete en verbod om honden te houden.S@ndr@ schreef:ach natuurlijk het ligt alleen aan de hond, de baas heeft er niets mee te maken,......... hond laten hemelen kan de baas zzo de volgende halen en deze truk herhalen ......jvanringen schreef:En de hond dan?S@ndr@ schreef:wat dacht je van de eigenaar de bak in

Huh?? Wat zeg je nou eigenlijk? Ik vraag alleen maar: en de hond dan?S@ndr@ schreef:ach natuurlijk het ligt alleen aan de hond, de baas heeft er niets mee te maken,......... hond laten hemelen kan de baas zzo de volgende halen en deze truk herhalen ......jvanringen schreef:En de hond dan?S@ndr@ schreef:wat dacht je van de eigenaar de bak in
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Vind eigenlijk weinig te lachen aan een hond bewusteloos slaan met straatstenen.
Heel erg voor dit kind dat voorop, maar ook heel erg voor de hond, die er niet om gevraagd heeft om zo gemaakt te worden. Of om te moeten vechten met diens eigen soort. Een zachte dood is voor hem de beste oplossing.
Heel erg voor dit kind dat voorop, maar ook heel erg voor de hond, die er niet om gevraagd heeft om zo gemaakt te worden. Of om te moeten vechten met diens eigen soort. Een zachte dood is voor hem de beste oplossing.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Pure nalatigheid van die prutsers bij de justitie en politie deze hond is al eens in beslag genomen en potentieel gevaarlijk maar naturlijk gewoon weer los laten lopen. Ik kan er zo 50 berichten en videos hier neer zetten waarbij hetzelfde is gebeurd in het verleden. Mocht het mij in de toekomst over komen los ik het zelf op aan die prutsers van de wet heb je helemaal niks stelletje sukkels.....weer een onschuldig slachtoffer een meisje van 9
Hoop dat het goed gaat met het meisje en voor die hond de rose spuit er in jassen per directa..
Dikke schade vergoeding eisen bij politie en justitie en eigenaar wegens nalatigheid en stommiteiten.

Hoop dat het goed gaat met het meisje en voor die hond de rose spuit er in jassen per directa..
Dikke schade vergoeding eisen bij politie en justitie en eigenaar wegens nalatigheid en stommiteiten.
-
- Zeer actief
Jachtlijntje of breek stikkie las ik eens ergens.... 

-
- Zeer actief
Of een keelkietelaar.Rocco schreef:Jachtlijntje of breek stikkie las ik eens ergens....

Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Nou ik denk dat een hond verstikken met een lijntje het snelste gaat en de minste schade oplevert.Rocco schreef:Jachtlijntje of breek stikkie las ik eens ergens....
Er aan gaan sjorren zal weinig zoden aan de dijk zetten.
Walgelijk incident weer, wetende dat je hond bijt maar toch het risico maar nemen

Houd verbod wat mij betreft voor de rest van het leven.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
Iedereeen weet het zo goed in de realiteit zijn er maar weinig helden die het echt oplossen meeste kijken gewoon toe en doen helemaal nada...of maken het alleen maar erger..
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Dat is ook zo , de keren dat een van onze honden werden gebeten ( Tash door een herder en Rio door een rottie) waarbij schade kwam kijken holde in het ene geval de eigenaresse weg en in het andere geval stonden ze er met open mond naar te kijken. In het geval van de herder is de partner van de vrouw erbij gekomen en die heeft het netjes afgehandeld in het andere geval hebben we er nooit meer iets van vernomen.Rocco schreef:Iedereeen weet het zo goed in de realiteit zijn er maar weinig helden die het echt oplossen meeste kijken gewoon toe en doen helemaal nada...of maken het alleen maar erger..

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
Deze Kobutan zelfverdedigingssleutelhanger is een aanvaardbaar hulpmiddel als je anders niets bij je hebt. Bovendien vergeet je die nooit omdat je huissleutel eraan hangt. Gemaakt van lichtmetaal met een lengte van 18 cm. In een gebalde vuist kan hij als hamer gebruikt worden. Enkele goed en snel achter elkaar geplaatste slagen op de schedel lost het probleem wel op. Prijs rond de tien Euro.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
Volgens de eigenaar begon het meisje te gillen en reageerde de hond daarop..Nanna schreef:Ze zal wel verkeerd gekeken hebben, of God forbid, gerend
-
- Zeer actief
Reageert hij echt niet op..op Youtube filmpjes gooien ze met bakstenen op zijn kop en zelfs en keer met een klauwhamer en reageerde er nog niet op..Wolfsblut schreef:Deze Kobutan zelfverdedigingssleutelhanger is een aanvaardbaar hulpmiddel als je anders niets bij je hebt. Bovendien vergeet je die nooit omdat je huissleutel eraan hangt. Gemaakt van lichtmetaal met een lengte van 18 cm. In een gebalde vuist kan hij als hamer gebruikt worden. Enkele goed en snel achter elkaar geplaatste slagen op de schedel lost het probleem wel op. Prijs rond de tien Euro.
-
- Zeer actief
Het zou trouwens ook een mix zijn van pitbull en bull terrier. Is helemaal huilen met de pet op.
Heb je deze bull terrier zien knokken tegen een stier. Stier vermorzelt hem half met zijn hoorns maar die bullterrier voelt niks...
Heb je deze bull terrier zien knokken tegen een stier. Stier vermorzelt hem half met zijn hoorns maar die bullterrier voelt niks...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Als dat alle schade was na een half uur een pittbull eraan vast vind ik het eerlijk gezegd nog een soort meevallen.Nanna schreef:
Ze hebben dat kreng er met een trekhaak af moet rukken en de Aussie van vriendin mist een oor. Finaal eraf getrokken.
Een door mij gefokte Laekense mist een oorpunt door 1 korte hap van een Jack Russell...
-
- Zeer actief
Heel simpel...hond in laten slapen en baas naast een fikse straf ook schadevergoeding laten betalen!
En uiteraard een houdverbod voor het leven!
En uiteraard een houdverbod voor het leven!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat schrijf ik niet.Nanna schreef:Ach ja. Want een half uur gillend in de bek van zo'n monster hangen is hetzelfde als een snelle snep krijgen.LongFields schreef:Als dat alle schade was na een half uur een pittbull eraan vast vind ik het eerlijk gezegd nog een soort meevallen.Nanna schreef:
Ze hebben dat kreng er met een trekhaak af moet rukken en de Aussie van vriendin mist een oor. Finaal eraf getrokken.
Een door mij gefokte Laekense mist een oorpunt door 1 korte hap van een Jack Russell...

Met wat je beschrijft en het soort hond had ik überhaupt niet verwacht dat de hond het zou hebben kunnen navertellen.
Hoe lang het geduurd heeft en hoe het uiteindelijk afgelopen is, is hoe dan ook natuurlijk een enorm traumatische ervaring voor zowel de betrokkenen als het hondenslachtoffer, daar zal denk ik iedereen het over eens zijn.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- vaagheid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugese scoobydoo
- Contacteer:
Cairo_ schreef:Het zou trouwens ook een mix zijn van pitbull en bull terrier. Is helemaal huilen met de pet op.
Hij voelt vast wel, maar het interesseert hem niks.

Zo zijn de beestjes gefokt, voor beren/zwijnen/honden gevechten. Zo'n gevecht is natuurlijk geen zak aan als je hond er gelijk mee kapt als een beer zijn tandjes erin zet. Ze moeten doorgaan tot ze dood zijn, en dat doen ze dan ook.
Het is niet eens per se de kracht en het korte lontje dat ze zo gevaarlijk maakt, het feit dat je ze zo ontzettend volhardend zijn maakt het nog een stukje erger.
Washbar, 100% natuurlijke shampoo uit Nieuw-Zeeland voor paarden en honden
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Herkenbaar. De schade van die beten is vaak helemaal niet zo heel erg groot al is dat oor er nu af. Maar als zo'n beet in de nek is of in een poot dan ligt die poot er ook af of de hond is gestikt na een half uur gesjor. Dat is de hele pest aan dat vasthouden en trekken van die honden.Nanna schreef:Het was beet en nooit meer loslaten. Ze hadden geluk dat hij niet overpakte. Maar loslaten deed ie ook niet, met geen mogelijkheid. En de eigenares er maar dom bij staan gillen

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als het mijn kind was geweest was ik de jongen eeuwig dankbaar voor zijn bakstenen actie! Menig volwassene staat toe te kijken en doet niks. Maar goed, als je een kind liever aan reepjes laat scheuren.. daar vind ik dan weer weinig te lachen aan.Cleva schreef:Niet lachen in die zin maar dat losgeslagen apengelul met vechthonden en stoeptegels is onmiskenbaar belachelijk.kooi schreef:Vind eigenlijk weinig te lachen aan een hond bewusteloos slaan met straatstenen..
-
- Zeer actief
Ik heb er nog geen ervaring mee Cairo. Bakstenen hebben een groot oppervlak. Een kubotan heeft een oppervlak van iets minder dan een vierkante centimeter. Op die cm2 komt in een keer alle energie vrij. Ik ben net buiten even gaan uitproberen op een eiken plank. Een forse klap laat een deukje achter. Meerdere forse klappen op dezelfde plek levert een deuk met gebroken vezels op. Ik vermoed dat na een klap of vijf op dezelfde plek een klapkakenschedel het wel zal begeven. Maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe dik een schedel van een klapkaak is.Cairo_ schreef:Reageert hij echt niet op..op Youtube filmpjes gooien ze met bakstenen op zijn kop en zelfs en keer met een klauwhamer en reageerde er nog niet op..Wolfsblut schreef:Deze Kobutan zelfverdedigingssleutelhanger is een aanvaardbaar hulpmiddel als je anders niets bij je hebt. Bovendien vergeet je die nooit omdat je huissleutel eraan hangt. Gemaakt van lichtmetaal met een lengte van 18 cm. In een gebalde vuist kan hij als hamer gebruikt worden. Enkele goed en snel achter elkaar geplaatste slagen op de schedel lost het probleem wel op. Prijs rond de tien Euro.
Er zijn natuurlijk betere middelen, maar als ik niets anders zou hebben zou ik het wel gebruiken.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Ja nou dat doet ie zeker hoor!Johnny Jones schreef:Maar goed, als je een kind liever aan reepjes laat scheurenCleva schreef:Niet lachen in die zin maar dat losgeslagen apengelul met vechthonden en stoeptegels is onmiskenbaar belachelijk.

Edit:
Ja!Cleva schreef:Ja hoor. Ik laat liever kinderen versnipperen. Zo ben ik.

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
- Zeer actief
Ja ik weet wat je bedoel. Je hebt ze in allerlei soorten en maten, nou ja..ze zijn ongeveer allemaal even groot.Wolfsblut schreef:[Ik heb er nog geen ervaring mee Cairo. Bakstenen hebben een groot oppervlak. Een kubotan heeft een oppervlak van iets minder dan een vierkante centimeter. Op die cm2 komt in een keer alle energie vrij. Ik ben net buiten even gaan uitproberen op een eiken plank. Een forse klap laat een deukje achter. Meerdere forse klappen op dezelfde plek levert een deuk met gebroken vezels op. Ik vermoed dat na een klap of vijf op dezelfde plek een klapkakenschedel het wel zal begeven. Maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe dik een schedel van een klapkaak is.
Er zijn natuurlijk betere middelen, maar als ik niets anders zou hebben zou ik het wel gebruiken.
Deze heb ik al heel lang.

-
- Zeer actief
Waarom moeten we dit zelf allemaal gaan regelen?
Daar betalen we toch belasting voor?
Daar betalen we toch belasting voor?
-
- Zeer actief
Ik vind dat de baas mag zitten , gewoon om maar eens een signaal af te geven, die honden zijn er dan maar een beetje realisme en signaal functie gebruiken om de eigenaren wakker te brullen ....... dit is de ideale gelegenheid, alleen een boete doet het niet denk ikBranka schreef:Oké hond mag gaan hemelen en baas de bak in mag of flink boete en verbod om honden te houden.S@ndr@ schreef:ach natuurlijk het ligt alleen aan de hond, de baas heeft er niets mee te maken,......... hond laten hemelen kan de baas zzo de volgende halen en deze truk herhalen ......jvanringen schreef:En de hond dan?S@ndr@ schreef:wat dacht je van de eigenaar de bak in

-
- Zeer actief
Verschrikkelijk hoor. Je zal maar zo getekend worden voor het leven.
Ik heb laatst voor het eerst een hond gezien die een andere hond beet en gewoon NIET meer losliet. In de showring notabene.
Er liepen 5 mensen aan de hond te trekken, ballen waren omgedraaid, maar hond liet niet los. Pas toen iemand de neus van de hond dichthield en zijn hand in de bek stak liet hij los.
Schrok er behoorlijk van.
Ik heb laatst voor het eerst een hond gezien die een andere hond beet en gewoon NIET meer losliet. In de showring notabene.
Er liepen 5 mensen aan de hond te trekken, ballen waren omgedraaid, maar hond liet niet los. Pas toen iemand de neus van de hond dichthield en zijn hand in de bek stak liet hij los.
Schrok er behoorlijk van.