Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kennels favorite M5
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
kennels favorite M5
Hallo wie heeft er ervaring met deze brok?
Ziet er volgens mij goed uit. Ze hebben ook een gestoomde versie.
Ben opzoek naar een goede brok voor onze hondjes voor bij het vlees wat ze krijgen.
https://www.huisdierenbazaar.nl/kennels ... 15-kg.html
Ziet er volgens mij goed uit. Ze hebben ook een gestoomde versie.
Ben opzoek naar een goede brok voor onze hondjes voor bij het vlees wat ze krijgen.
https://www.huisdierenbazaar.nl/kennels ... 15-kg.html
Re: kennels favorite M5
haaienkraakbeen
alleen daarom al ver weg van blijven...

Wat een intens slecht verkooppraatje (het is voor alles en het is een wondermiddel). Alleen daarom gun ik ze m'n geld al niet.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Kells schreef:Ik ben niet onder de indruk...
Deze hondenbrok is massief en bevat veel voeding. Het is een hondenvoer voor alle rassen van alle leeftijden, bovendien is het ideaal voer voor zeer grote rassen, werkende en wat oudere honden.
Ook zeer grote rassen zijn hier bij gebaat. Het voorkomt maag torsie en is licht verteerbaar. Dat komt door zijn unieke samenstelling, de brok valt van binnen uit elkaar dat wil zeggen, dat er in maag en darmen het maximale uitgehaald wordt. Kennels Favourite m-5 heeft het voordeel dat je er de ontlasting mee kunt sturen, geef je teveel dan wordt ook de anaal klier op natuurlijke wijze uitgeknepen. Ook zult u zien als u deze brok een poosje voert dat het pigment van de neus of de loopsheid weer kan terugkomen, ook de vacht zal een vollere kleur krijgen.
Wat een krom verhaal

Om over de rest van het stuk nog maar te zwijgen

Nee dit zou ik niet aanschaffen.
- blacky
- Zeer actief
toch een zakje gekocht bij de dierenwinkel. Dat haaienkraakbeen zit ook in de supplementen die de honden nu krijgen. Daar is echter de ingrediënten lijst net aangepast naar vissenkraakbeen. Is het zelfde alleen noemen ze het nu anders.
Spikey die zijn hele leven nog nooit een stevige drol heeft neer gelegd heeft die nu met deze brokken wel. Of het verder helpt bij hun artrose moet ik nog afwachten.
Spikey die zijn hele leven nog nooit een stevige drol heeft neer gelegd heeft die nu met deze brokken wel. Of het verder helpt bij hun artrose moet ik nog afwachten.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Want?Kimmie schreef:haaienkraakbeenalleen daarom al ver weg van blijven...
Ik vind het overigens ook een slecht verkooppraatje. Hun gestoomde voer is prima en wordt goed gegeten, maar het is geen wondermiddel, of zo.

- blacky
- Zeer actief
nee dat klopt maar er zit in de brokken wat ik nu als supplement toevoeg. Daarom wil ik het eens proberen. Het is een geperste brok die ik denk goed combineert met de kvv die ze ook eten.Hilde schreef:Want?Kimmie schreef:haaienkraakbeenalleen daarom al ver weg van blijven...
Ik vind het overigens ook een slecht verkooppraatje. Hun gestoomde voer is prima en wordt goed gegeten, maar het is geen wondermiddel, of zo.
Het zijn wel zware brokken. qua volume is het veel minder dan de ander brokken bij het zelfde gewicht.
- blacky
- Zeer actief
hoewel ik zonder verwachtingen aan deze brok ben begonnen gaf hij wel goede resultaten. kon Spikey al 2 jaar niet meer op de bank springen, lekker achter een bal aan rennen en spelen met andere honden. Na 2 weken deze brokken sprong hij weer spontaan op de bank. Eerste wat onwennig maar nu heel soepel. Ook wordt er weer gespeeld en in het bos achter takken en ballen aan geracet.
Ze kregen overigens al een jaar supplementen zonder resultaat nu dus wel.
Ik ben dus heel erg tevreden.
Ze kregen overigens al een jaar supplementen zonder resultaat nu dus wel.
Ik ben dus heel erg tevreden.