Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tps wandelen omgeving Zeeland?
Moderator: moderatorteam
- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Tps wandelen omgeving Zeeland?
We gaan binnenkort wat oesters rapen in Zeeland en om ook de vierpoters wat plezier te geven willen we graav wandelen in dat gebied. Zijn er aanraders?
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Re: Tps wandelen omgeving Zeeland?
'Zeeland' is nog al een ruim begrip
Ik zie wel eens bij de Grevelingen in de buurt mensen dingen rapen, geen idee of het oesters zijn. Je heb aan de kant van restaurant de Grevelingen best een stuk waar je leuk kunt lopen en aan de overkant van de weg heb je strand Grevelingen met een heel losloopgebied voor honden. Bij de Oesterdam/ Bergsche Diepsluis kan je een heel stuk over de dijk lopen over een mooi overzichtelijk fietspad. Dit zijn zo twee plekken waar ik wel eens mensen dingen zie rapen en waar je ook wel leuk kunt wandelen. Maar Zeeland is echt zo onwijs groot dat het misschien makkelijker tips te geven is als je iets specifieker bent 

- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Ik kan je wel wat leuke plekjes in Zeeuws-Vlaanderen aanraden, maar als je aan de andere kant van de Westerschelde zit schiet dat niet op natuurlijk.
Of je moet zin hebben de voet/fietsveer naar Breskens te nemen.

- Crescent
- Zeer actief
Volgens mij gaan we naar Ouwerkerk, maar we zijn niet vies van een stukje rijden. Het strand van Grevelingen lijkt me heerlijk!*Skye* schreef:'Zeeland' is nog al een ruim begripIk zie wel eens bij de Grevelingen in de buurt mensen dingen rapen, geen idee of het oesters zijn. Je heb aan de kant van restaurant de Grevelingen best een stuk waar je leuk kunt lopen en aan de overkant van de weg heb je strand Grevelingen met een heel losloopgebied voor honden. Bij de Oesterdam/ Bergsche Diepsluis kan je een heel stuk over de dijk lopen over een mooi overzichtelijk fietspad. Dit zijn zo twee plekken waar ik wel eens mensen dingen zie rapen en waar je ook wel leuk kunt wandelen. Maar Zeeland is echt zo onwijs groot dat het misschien makkelijker tips te geven is als je iets specifieker bent
Tenmashi schreef:Ik kan je wel wat leuke plekjes in Zeeuws-Vlaanderen aanraden, maar als je aan de andere kant van de Westerschelde zit schiet dat niet op natuurlijk.Of je moet zin hebben de voet/fietsveer naar Breskens te nemen.
Er van uitgaande dat we na een uur bukken redelijk klaar zijn met schelpen rapen, is er nog wel tijd om een stukje te rijden. Breskens staat genoteerd!
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Vraag wel goed na of de honden er (al) los mogen. Hele stukken strand zijn zelfs helemaal verboden gebied voor honden.
Suzanne
Suzanne
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retrievers
Als je naar Ouwerkerk gaat dan is Breskens niet echt 'een stukje rijden' hoorCrescent schreef:Volgens mij gaan we naar Ouwerkerk, maar we zijn niet vies van een stukje rijden. Het strand van Grevelingen lijkt me heerlijk!*Skye* schreef:'Zeeland' is nog al een ruim begripIk zie wel eens bij de Grevelingen in de buurt mensen dingen rapen, geen idee of het oesters zijn. Je heb aan de kant van restaurant de Grevelingen best een stuk waar je leuk kunt lopen en aan de overkant van de weg heb je strand Grevelingen met een heel losloopgebied voor honden. Bij de Oesterdam/ Bergsche Diepsluis kan je een heel stuk over de dijk lopen over een mooi overzichtelijk fietspad. Dit zijn zo twee plekken waar ik wel eens mensen dingen zie rapen en waar je ook wel leuk kunt wandelen. Maar Zeeland is echt zo onwijs groot dat het misschien makkelijker tips te geven is als je iets specifieker bent
Tenmashi schreef:Ik kan je wel wat leuke plekjes in Zeeuws-Vlaanderen aanraden, maar als je aan de andere kant van de Westerschelde zit schiet dat niet op natuurlijk.Of je moet zin hebben de voet/fietsveer naar Breskens te nemen.
Er van uitgaande dat we na een uur bukken redelijk klaar zijn met schelpen rapen, is er nog wel tijd om een stukje te rijden. Breskens staat genoteerd!

Grevelingen strand kan, maar het honden los stuk is in deze tijd van het jaar zeer beperkt.
Je kunt ook een stukje doorrijden Schouwen-Duiveland op en bij de Schelphoek (Serooskerke) over de dijk gaan lopen. Bij mooi weer een heerlijk stuk over de dijk met uitzicht over de Oosterschelde. Startpunt Schelphoek Haven.
Of aan de noordzijde van Schouwen-Duiveland over de dijk langs de Grevelingen. Startpunt bij landschapscamping Kijkuit.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Ja dat is praktisch de andere kant van Zeeland.Zeeuwse labjes schreef:Als je naar Ouwerkerk gaat dan is Breskens niet echt 'een stukje rijden' hoorCrescent schreef:Volgens mij gaan we naar Ouwerkerk, maar we zijn niet vies van een stukje rijden. Het strand van Grevelingen lijkt me heerlijk!*Skye* schreef:'Zeeland' is nog al een ruim begripIk zie wel eens bij de Grevelingen in de buurt mensen dingen rapen, geen idee of het oesters zijn. Je heb aan de kant van restaurant de Grevelingen best een stuk waar je leuk kunt lopen en aan de overkant van de weg heb je strand Grevelingen met een heel losloopgebied voor honden. Bij de Oesterdam/ Bergsche Diepsluis kan je een heel stuk over de dijk lopen over een mooi overzichtelijk fietspad. Dit zijn zo twee plekken waar ik wel eens mensen dingen zie rapen en waar je ook wel leuk kunt wandelen. Maar Zeeland is echt zo onwijs groot dat het misschien makkelijker tips te geven is als je iets specifieker bent
Er van uitgaande dat we na een uur bukken redelijk klaar zijn met schelpen rapen, is er nog wel tijd om een stukje te rijden. Breskens staat genoteerd!![]()