Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Claimend trutje
Moderator: moderatorteam
-
Sandra&co
Claimend trutje
Ik kwam er net achter dat die kleine kontkruimel me fiks aan het claimen is. Ik plofte op de bank, Sofi kwam gelijk tegen me aan liggen en ik zag Izzy aanstalten maken om ook naar me toe te komen. En toen zag ik in de reflectie van de tv wat flikkerend oogwit (ze bewoog zich verder niet, zelfs d'r oren niet - daarom viel het me nooit eerder op waarschijnlijk) en Izzy keerde op d'r schreden terug. hoe gaan we het nou hebben
Ik vond het al raar dat Izzy de afgelopen maanden geen contactligger meer leek te zijn, maar nou weet ik daar de reden van. Izzy lag de afgelopen tijd aan het verste uiteinde van de bank (2 meter verderop) naar me te kijken vanonder d'r wimpers, nou ligt ze weer lekker tegen me aan gebakken, gewoon zoals het hoort. Hoe vaak ik heb gemopperd "Kom dan gewoon hier liggen tut...", maar verroeren deed ze zich niet 
Laatst gewijzigd door Sandra&co op 30 aug 2017 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Re: Claimend trutje
Haha, heb jij jouw oogwit even laten flikkeren. 
-
Sandra&co
Als je dat maar weet 
-
Joey.K
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wanneer Bram (chihuahua) tegen me aan ligt, kom die grote wolbaal (collie) aan om zich vervolgens met een genoeglijke kreun boven op Bram te laten ploffen.. Vind Bram toch wat minder geslaagd
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Die kleine donder! 
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hier idem. Wij tillen de claimer op en leggen hem/haar weg en nodigen dan de andere hond uit. Nu weten ze dat op de bank liggen geheel zonder gedoe gaat. Wat ze met de manden doen regelen ze lekker zelf. En grommen tijdens claimen pik ik al helemaal niet. Hup! Wegwezen dan!
-
Sandra&co
Oh d'r komt nog geen grommetje aan te pas. Hare majesteit hoeft maar te kíjken en haar wil geschiede. Ook als zij Izzy's bal heeft. Nou mooi dat Izzy die niet af durft/mag pakken. Ik ben blij dat zij niet de Stafford van de twee is 
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Hoe weet je dat nou, volgens mij heb je nooit de DNA test voltooidSandra&co schreef:Oh d'r komt nog geen grommetje aan te pas. Hare majesteit hoeft maar te kíjken en haar wil geschiede. Ook als zij Izzy's bal heeft. Nou mooi dat Izzy die niet af durft/mag pakken. Ik ben blij dat zij niet de Stafford van de twee is
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
mosquito1980 schreef:Hoe weet je dat nou, volgens mij heb je nooit de DNA test voltooidSandra&co schreef:Oh d'r komt nog geen grommetje aan te pas. Hare majesteit hoeft maar te kíjken en haar wil geschiede. Ook als zij Izzy's bal heeft. Nou mooi dat Izzy die niet af durft/mag pakken. Ik ben blij dat zij niet de Stafford van de twee is
-
Sandra&co
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Haha! Ik vind wel dat Izzy zich wel met minimale signalen laat afpoeieren. Dat gaat hier stukken minder subtiel.
Ik wou dat ik wat vaker 'geclaimd' werd. Ligt ik net lekker met Mayke te chillen, komt Kiwi ineens uit de lucht vallen
Met een 'tadaaa hier ben ik, gezellig he, dat gespartel op de bank?!'
Ehm. Nee.
Ik wou dat ik wat vaker 'geclaimd' werd. Ligt ik net lekker met Mayke te chillen, komt Kiwi ineens uit de lucht vallen
Ehm. Nee.