Wolfsblut schreef:Leuke foto's.
Zo te zien de moeite waard om er eens een bezoek te brengen.
Als je er in de buurt woont zou ik er zeker eens heen gaan. Wij waren er dus vorige week, fijn rustig zo in het na seizoen, honden zijn welkom aan de lijn, en wij hadden ze dus ook mee, maar op deze foto's heb ik dat niet laten zien. Maar met name de otters en de wasbeertjes waren zeer geïnteresseerd in onze honden

oh en de everzwijnen.
Maar ik vond het enorm leuk, scheelt dat het niet druk was denk ik en paden om op te lopen waren breed, en afhankelijk van hoe je hond reageert op de dieren en de dieren op je hond

kun je verbaasd staan over de interactie tussen de dieren. De leefruimte van de dieren vind ik ook groot, dus ze hoeven zich niet te laten zien als ze niet willen.
De Lynx was lastig moet ik zeggen, was overigens ook wel het dier waarbij we de honden niet dicht bij het hek lieten komen. De wasbeertjes kwamen zelf contact maken, en de everzwijnen ook
En de otters waren gewoon dolenthousiast.. te leuk om het mee te maken.. kan er nog steeds niet over uit hoe leuk ik het vond.
Bij de gemzen was er 1 die ging springen, dat was wel te veel voor Aak, en ook de kleine marters waren heel druk daar kon Jol niet tegen en ook Aak vond dat te interessant, dus dan houd je wat meer afstand. En ik zag weer bewezen dat bij teveel vlucht en druk gedrag er wel degelijk een ongecontroleerde actie bij bijvoorbeeld Aki zat. Af leggen op dat moment hielp om hem weer rustig te krijgen en het gecontroleerd te houden. Maar op dat moment meer afstand nemen was fijn. Maar verder vond ik het fantastisch om daar rond te lopen, mijn vriend had de honden vast en ik de camera

want ze waren niet kalm hoor die honden... zo veel luchtjes en geluiden en dieren die naar het hek kwamen..