Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zou hij ooit veranderen?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Miriam41 schreef:Ik ben benieuwd zondag wat ze me adviseren.
Houdt je ons op de hoogte?!
miriam43
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door miriam43 »

Ja, ik zal jullie laten weten wat ze me adviseren.

Vanmorgen kwam ik een puppy tegen. Luca ging natuurlijk eerst even liggen. Ik ben toen gewoon gaan doorlopen. Hij was heel voorzichtig naar de pup toe, helemaal niet die gekke drukke hond. Zo zie je maar hoe verschillend Luca kan reageren.
kirsten
Actief

Ongelezen bericht door kirsten »

miriam41 schreef:Ja, ik zal jullie laten weten wat ze me adviseren.

Vanmorgen kwam ik een puppy tegen. Luca ging natuurlijk eerst even liggen. Ik ben toen gewoon gaan doorlopen. Hij was heel voorzichtig naar de pup toe, helemaal niet die gekke drukke hond. Zo zie je maar hoe verschillend Luca kan reageren.
hoi miriam.
wat komt me dit bekend voor.
mijn hond doet precies het zelfde sluipen naar anderen honden toe en de 1ne keer knalt die er boven op en de andere keer is er weer niks aan de hand.
en hoe je hem ook probeerd af te leiden die andere honden zijn toch veel interesanter dan dat stukje worst.
ik begrijp dat de moet je soms in je schoenen zakt :jank: ik ken het maar alte goed.
groetjes kirsten (mischien 1 licht puntje dat je niet de enigste bent)
miriam43
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door miriam43 »

Hoi Kirsten
ik begrijp dat de moet je soms in je schoenen zakt ik ken het maar alte goed.
groetjes kirsten (mischien 1 licht puntje dat je niet de enigste bent)
Het doet je inderdaad goed als je leest dat je niet de enige bent met dat probleem. Dat lijkt het soms wel. Ik ben nog niet naar de hondenschool geweest, dus ik kan jullie nog niet laten weten hoe we het gaan aanpakken. Het zal waarschijnlijk volgende week zondag worden. Zondag hebben we Couleur Locale. Dit is een open podium die we organiseren. Heel gezellig maar het vraagt toch wel de nodige voorbereiding. Nogmaals weet ik iets dan laat ik het jullie weten. Zo kunnen we misschien van elkaar leren.

Groetjes Miriam
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”