Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stafford bijt 85 jarige man achter zijn rollator

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Stafford bijt 85 jarige man achter zijn rollator

Ongelezen bericht door Rocco »

Deze stond er ook nog bij in het brabantse land vandaag

http://www.omroepbrabant.nl/?news/26919 ... prong.aspx

Overzicht ernstige bijtwonden brabant

http://www.omroepbrabant.nl/?news/26019 ... jaren.aspx
korthaar
Zeer actief

Re: Stafford bijt 85 jarige man achter zijn rollator

Ongelezen bericht door korthaar »

Blijkt maar weer, dat zo'n hond zich niet leent om met een tube smeerkaas voor z'n neus een ander zonder overlast te kunnen passeren.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

korthaar schreef:Blijkt maar weer, dat zo'n hond zich niet leent om met een tube smeerkaas voor z'n neus een ander zonder overlast te kunnen passeren.
zo`n hond, dus ze zijn allemaal t zelfde :pffff: ja precies, hectingen waren niet nodig, nou gelukkig maar, baas mag zich wel eens achter zijn oren krabben ...... als je een hond aan de lijn hebt en je heb geen clou :lees: .... hmmmmmm en ziet t niet aan komen :roll:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Nanna schreef:Ik kwam gisteren een jong stel tegen met gelukkig wel een clou. Ieder zo'n bijtgeval aan de riem en richting hekje lopen waar ik ook net door wou. Ze zagen dat en bogen meteen af richting het andere paadje. Maar daar kwam net een mevrouw met een Golden aan. Dan maar dwars door de kniehoge hei. En die was kletsnat :engel:
Dan denk ik wel "waar heb je toch in vredesnaam zín in" maar bewonder ook het feit dat deze mensen wèl beseffen wat ze aan de lijn hebben.
Die kom ik toch liever tegen dan zo'n halve doorgesnoven gare die geen idee heeft of het 'wel vet' vindt....
Ik ga ook wel eens dwars veld, niet omdat mijn honden nou bijten, maar omdat ik geen zin heb in bepaalde honden die ik tegenkom :wink: .... ik wil ze graag negatieve ervaringen besparen.....Mijn man heeft trouwens ook geen clou en die loopt dan ook niet met de honden, ben ik erniet komen ze niet verder dan het grasveld om hun behoefte te doen....... het is niet anders
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Vandaag had ik een hele nette jongeman achter me lopen met een staff relaxed aan het lijntje. Toots loopt wat langzamer de afgelopen dagen en mag ook even niet los en de man bleef keurig achter me lopen was wat smal om zomaar te passeren. Ben maar even aan de kant gegaan en heb hem laten passeren. Niks geen gekkigheid. Zo kan het ook.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”