Ik weet dat ze de vuilnisbak plundert als ze de kans krijgt, dus ik had de sate's netjes in een bakje op het aanrecht staan met een deksel er op om later weg te gooien als Nola naar huis zou zijn. Zoon kwam om haar te halen en vertrok weer. Dus ik dacht dat Nola met hem mee was en niet meer bij ons was en ik gooi de stokjes met kip in de vuilnisbak.
Meestal gooi ik dan ook de zak gelijk weg als er gevaarlijke dingen inzitten maar het regende nogal dus ik wilde dat doen zodra het droog was. Maar zoon ging z'n vriendin ophalen die net daarvoor gebeld had en nam Nola nog niet mee. Nola lag onder de tafel dus ik zag haar verder ook niet. Todat Ed ineens Nola naast de vuilnisbak zag liggen met een restant doormidden gebeten stokjes.
Direct naar de d.a. dus, we hadden eerst gebeld. Gisteravond kreeg ze een roesje en hebben ze met een scopie gekeken of er iets in de maag zat. Ze zagen wel wat zitten maar konden het stokje (klein stukje) niet te pakken krijgen. Er zat teveel eten in de maag om verder te kijken dus moest ze vandaag weer. Ze hebben er twee stukjes stok uitgehaald die problemen op hadden kunnen leveren met een scherp puntje. De maag zag er gelukkig nog goed uit en er was nog niks beschadigd. Nu ga ik maar bedenken hoe ik de vuilnisbak in een kast kwijt kan want dit hoef ik niet nog een keer.