Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kenji's Hooper topic | 12-09-17: Gestopt

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Kenji's Hooper topic | 12-09-17: Gestopt

Ongelezen bericht door Eilfy »

Ongeveer 2 weken terug heb ik de knoop definitief doorgehakt: een combinatie van factoren maakt dat ik niet meer lekker kan lopen bij de wedstrijden van NHN. Daarnaast is het door een tekort aan keurmeesters ontzettend lastig geworden om lopen en keuren te blijven combineren. Dus ik heb besloten om te stoppen met Kenji bij NHN. Dat betekent dat dit topic ook stopt.

Wij gaan wel door met hoopagility, dat ligt ons veel beter :) En natuurlijk blijven we lekker "gewoon" agility lopen!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Super jammer Hanneke! Dat een aantal mensen je lol in een sport zo kunnen vergallen, dat je ermee moet stoppen. Jullie hoeven je vast niet te vervelen nu :wink: maar de reden van stoppen is toch wel zuur (al geef ik je groot gelijk).
rakker2000
Zeer actief
Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox

Ongelezen bericht door rakker2000 »

zonde, maar wel begrijpelijk.

En vooral dat mensen denken dat je moeder je dan voortrekt, je moet het toch zelf samen met je hond doen.
Hopelijk krijg je mss ooit de lol er nog in terug. Want was leuk om ook jullie te zien lopen.

En als keurmeester, je heb leuke parcoursen. Ga er zolang je het nog leuk vind er vooral mee door.
Alleen afgelopen zondag vond chezz dat er veels te veel hoops in het parcours stonden :schrik:
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Hier schrik ik toch wel van, jammer hoor! Weet ook even niet wat ik moet zeggen.
Perry en Noah

Afbeelding
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

veertje schreef:Super jammer Hanneke! Dat een aantal mensen je lol in een sport zo kunnen vergallen, dat je ermee moet stoppen. Jullie hoeven je vast niet te vervelen nu :wink: maar de reden van stoppen is toch wel zuur (al geef ik je groot gelijk).
rakker2000 schreef:zonde, maar wel begrijpelijk.

En vooral dat mensen denken dat je moeder je dan voortrekt, je moet het toch zelf samen met je hond doen.
Hopelijk krijg je mss ooit de lol er nog in terug. Want was leuk om ook jullie te zien lopen.
Let wel dat het mijn eigen keuze is om te stoppen :) En ja die is "mede mogelijke gemaakt" door een aantal mensen binnen de sport. Maar ik had er ook voor kunnen kiezen die mensen te negeren en door te gaan. Als het ook echt alleen die mensen waren geweest, had ik dat misschien nog wel gedaan ook. Maar ik merk aan Kenji dat hij de langere afstanden die we met hoopagility wel kunnen lopen veel fijner vindt. Plus de handling bijt elkaar minder en dan kies ik toch voor datgene wat mij het grootste voordeel (of minste nadeel) oplevert bij de agility wat nog steeds onze nummer 1 sport is.

Als jullie het leuk vinden, kunnen jullie Kenji wel blijven volgen in z'n hoopagility topic :) Die ga ik proberen bij te houden :ok:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Eilfy schreef:Ongeveer 2 weken terug heb ik de knoop definitief doorgehakt: een combinatie van factoren maakt dat ik niet meer lekker kan lopen bij de wedstrijden van NHN. Daarnaast is het door een tekort aan keurmeesters ontzettend lastig geworden om lopen en keuren te blijven combineren. Dus ik heb besloten om te stoppen met Kenji bij NHN. Dat betekent dat dit topic ook stopt.

Wij gaan wel door met hoopagility, dat ligt ons veel beter :) En natuurlijk blijven we lekker "gewoon" agility lopen!
Bummer! ;-((

Suzanne
Nikki90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Wat ontzettend jammer! Het topic over hoopagility blijf ik zeker volgen!
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”