Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heavy schreef: wat lief! Hoe gaat het met de kleinkinderen?
Heel erg goed, de jongste vindt de meiden nog eng. En heeft liever dat ze in de bench blijven. Maar goed de meiden zijn ook wel erg druk en wild.
De oudste is helemaal gek op Tanja, die heeft lepeltje lepeltje gelegen met Tanja toen ze bij mij logeerde, samen op bed gewoon toen we op waren hoor. Niet s’nachts. Tanja is gek op Carice.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Ja, mijn oudste kleindochter is een stoere meid. Ze kijkt niet op een krabbel meer of minder, de jongste is een beetje een dramaqueen. Wel erg lief net als Carice, maar veel gevoeliger.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gisteren weer iets nieuws meegemaakt, ging de meiden uitlaten en het regende heel lichtjes, Anne ging al snel plassen en keerde zich om om naar binnen te gaan, maar Tanja had niks gedaan dus ik bleef wachten tot dat Tanja zou plassen, toen begon het harder te regenen en Tanja had geen zin om te plassen, maar ik vond dat ze wel eerst moest plassen.
Anne werd helemaal gek, dus ik tilde haar op en bleef wachten tot Tanja wat deed, nou die probeerde in mij te kruipen, en toen begon het keihard te regenen, Anne zette het toch op een gillen, ik durf te wedden dat sommige buren zowat de telefoon al in hun hand hadden om de politie te bellen. Hahaha.
Ben toch maar naar binnen gegaan, Gerard stond op de galerij en vroeg of Anne gebeten was of zo.
Kan je nagaan hoe hard ze gegild heeft.
Vanochtend een kiesje gevonden van Tanja, ik zag dat ze ergens op aan het kauwen was en toen spuugde ze het kiesje uit. Haar tandjes heeft ze al gewisseld, behalve de hoektanden. Daar is ze er ook een van kwijt zag ik daarnet.
Ben net over de grond gekropen om te kijken of ik het hoektandje nog kon vinden. Maar nee, jammer. Maar ik ga toch echt niet in haar poep zitten roeren.
Hoewel, ik bedenk me net dat ik de drollen toch opruim, kan wel even die poep in het zakje door mijn vingers laten rollen. Hahahaha. Moet die tand alleen het zakje niet kapot prikken.
miriam schreef:Wat een lieve filmpjes, toch leuk twee van die jonge kruimels.
Ja, het is leuk. Maar soms ook knap vermoeiend. Ze springen op de bank en stoel en er weer af als ze elkaar achterna zitten. Hahaha. Vind dat best wel een beetje eng.
Coraline schreef:Succes met vinden van de tandjes Maar leuke meiden!
Nou, de kleine tandjes zal ik niet meer vinden, maar dat heoktandje misschien wel. Die had ze vanochtend nog.
Wat een leuke foto's en filmpjes. Ik vind 1 pup al een hele drukte, ik moet er niet aan denken om twee Lotussen rond te hebben rennen. Heel veel geluk met jullie leuke pups.
Antonetta schreef:Wat een leuke foto's en filmpjes. Ik vind 1 pup al een hele drukte, ik moet er niet aan denken om twee Lotussen rond te hebben rennen. Heel veel geluk met jullie leuke pups.
Ach, dat binnen rondrennen daar kan ik wel tegen, maar twee pups buiten en in de lift proberen te beletten sigarettenpeuken e.d. op te eten is best lastig. En normaal til ik Anne dan gewoon op, maar die heeft gisteren haar laatste enting gehad en die heeft nu een bult die nogal pijnlijk is. Dus die gilt het uit als ik haar optil.
Dus laat haar nu maar lopen en dat is best lastig. Haha.
Had haar gezien. Maar hoe rot ik het ook voor haar vind, ik heb kleinkinderen en de oudste blijft hier weleens slapen. Wil liever het risico niet lopen.
De jongste vindt mijn honden al eng. En die zijn alleen maar druk, nou ja, Tanja dan.
En als ze ouder worden komen er waarschijnlijk dierenartskosten bij. Zit ik ook niet op te wachten.
Als ik geld genoeg had en ruimte genoeg was het nog een ander geval.
Ik zie hier hoe Anne Tanja in alles na doet, stel dat ik deze hond erbij neem gaan ze straks ook uitvallen.
Maar heb er wel aan gedacht, ik zag haar al toen ik alleen Tanja nog had.
Maar Gerard wilt liever ook geen oudere hond erbij, had haar aan hem laten zien toen.
Ze zien er prachtig uit en helemaal happy. Heerlijk ik kan hier uren naar kijken.
Mijn rottweiler pup maakt ook geluiden bij het spelen en mijn Franse Bull vond dat toch gek want de mastiffs doen dat niet. Maar blijkbaar Is het iets wat heel leuk Is want hij doet het nu ook LOL
Tanja laat alles afpakken, een heel enkele keer wordt ze wel boos en snauwt ze naar Anne.
Maar ze zijn leuk samen. Gisteren was Tanja heel erg boos geworden en heeft Anne een kras op haar oor bezorgd, maar daarna was Anne toch lief voor Tanja, ze ging bij Tanja in de mand liggen en toen gingen ze elkaar de oren wassen. Was een beetje donker anders had ik het gefilmd.
Kort daarna kwamen ze naast elkaar op de bank slapen. Mijn vorige honden sliepen haast nooit samen naast elkaar op de bank.
Meestal liep er een weg als de andere op de bank kwam. Hooguit wilde ze aan weerszijden van mij op de bank liggen. Maar naast elkaar gebeurde maar heel zelden.
gonnie schreef:Tanja laat alles afpakken, een heel enkele keer wordt ze wel boos en snauwt ze naar Anne.
Maar ze zijn leuk samen. Gisteren was Tanja heel erg boos geworden en heeft Anne een kras op haar oor bezorgd, maar daarna was Anne toch lief voor Tanja, ze ging bij Tanja in de mand liggen en toen gingen ze elkaar de oren wassen. Was een beetje donker anders had ik het gefilmd.
Kort daarna kwamen ze naast elkaar op de bank slapen. Mijn vorige honden sliepen haast nooit samen naast elkaar op de bank.
Meestal liep er een weg als de andere op de bank kwam. Hooguit wilde ze aan weerszijden van mij op de bank liggen. Maar naast elkaar gebeurde maar heel zelden.
Leuk is dat, onze honden liggen ook bijna altijd samen ik vind dat altijd zo leuk en lief om te zien.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
gonnie schreef:Tanja laat alles afpakken, een heel enkele keer wordt ze wel boos en snauwt ze naar Anne.
Leuk is dat, onze honden liggen ook bijna altijd samen ik vind dat altijd zo leuk en lief om te zien.
Ja, is echt leuk en lief.
Anne heeft vandaag drie keer achter elkaar binnen gepiest. Ze had al een paar dagen niet binnen gepiest, maar mijn oudste kleindochter is vanochtend nogal druk en liep constant achter de honden aan, denk dat Anne daardoor binnen pieste.
Heb nu maar even gezegd dat ze ze met rust moet laten. Had ik al vaker gezegd maar ze is een beetje eigenwijs vandaag.