Paisley schreef:Ik heb eindelijk iets gevonden wat ECHT goed werkt voor ons
Ik heb afgelopen weekend een shit-load aan lichtgevende banden gekocht en heb o.a. deze gekocht:
Die geven echt veel meer licht en meer rondom dan losse lampjes als de orbiloc.
Ik ga er nu 3 bij kopen, zodat ik er twee per hond heb. Dan heb ik 1 om de hals en 1 maak ik met tieraps vast aan het tuig. Ze zijn maar 8 euro en zijn usb oplaadbaar. Alleen voor een vervangend batterijtje voor de orbiloc ben je dat al kwijt dus ik ben er onwijs blij mee en heb voor geinteresseerden 3 orbilocs in de aanbieding
Deze bestel ik dus bij Alie expres voor 4 dollar en die zijn inderdaad prima. De blauwe kleur is het best , daarna groen rood en roze het minst zichtbaar.
Ik heb na de enthousiaste verhalen hier ook een orbiloc gekocht en ik houd het toch ook liever bij deze banden nadat ik hem gebruikt heb.
Probleem is dat onze honden een tuig dragen en dus zit de orbiloc bovenop hun rug, in dit geval bij Abra die ik hem had gegeven. Hij is inderdaad wel goed zichtbaar maar ook een orbiloc gaat niet lang bestand zijn tegen rollen in het zand wat zij ermee doet. Buiten dat denk ik dat het niet fijn rollen is voor haar haar maar het zand komt erin te zitten en het aandraaien zodat hij gaat schijnen gaat nu al lastiger daardoor.
Dan vind ik 24,95 wel erg veel geld , buiten de 7, euro voor de extra batterij , ik hou het wel bij de lampjes van Alie expres die voldoen prima voor onze honden en als ze stuk gaan , wat ook voorkomt, dan gooi ik ze weg en open een nieuwe( ik bestel er altijd meerdere).